Polljen Posted January 22, 2020 Report Share Posted January 22, 2020 Bournemouth v Arsenal Mandag 27. januar 2020, kl 21:00, Vitality StadiumFA-cupen 4. runde Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay Utilgjengelige spillere: Chambers og Tierney (langtidsskadde). Kolasinac og Nelson (antatt tilbake i trening tidlig i februar). Aubameyang og Luiz (suspenderte). Vår motstander Bournemouth har en seier og fire tap på sine siste fem kamper i PL og de vant 4-0 over Luton Town i 3. runde. Arsenal har en seier, tre uavgjorte og ett tap på sine siste fem i PL og slo Leeds United 1-0 i 3. runde. Neste kamp i PL er først søndag 2. februar, deretter har vi en ukes "vinterpause" før det er PL-kamp søndag 16. februar. Deretter starter ett litt tettere kampprogram da EL starter igjen 20. februar. Det betyr at jeg ikke ser noen grunn til å "hvile" noen spillere i de to kommende kampene. Jeg forutsetter at Sokratis er tilbake til denne kampen. Valget mellom makker, Mustafi eller Holding, er ikke lett da Holding har spilt så lite at det er vanskelig å vurdere i hvilken form han er. Ellers velger jeg i hovedsak det samme laget som startet mot Chelsea. Selv om jeg egentlig gjerne hadde sett Leno i mål så antar jeg at Arteta fortsetter med prinsippet" om at 2. målvakten står i mål i cup-kampene. Martinez Bellerin - Mustafi/Holding - Sokratis - Saka Torreira - Xhaka Pepe - Özil - Martinez Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 23, 2020 Report Share Posted January 23, 2020 Blir ingen Ceballos hvertfall .Ønsker å avslutte låneavtalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted January 25, 2020 Report Share Posted January 25, 2020 Pablo Mari - midtstopper på vei inn iflg div nettsteder - spanjol som spiller i Flamengo i Brasil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 25, 2020 Report Share Posted January 25, 2020 Vi trenger en skikkelig midt stopper. Om han er den rette eller om det er nok en middelmådig mann spørs da. Dette er vel en mann Edu har siste hånds opplysninger om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted January 25, 2020 Report Share Posted January 25, 2020 (edited) 1 hour ago, Gunners68 said: Vi trenger en skikkelig midt stopper. Om han er den rette eller om det er nok en middelmådig mann spørs da. Dette er vel en mann Edu har siste hånds opplysninger om. Sett på Heathrow sammen med Edu. Edited January 25, 2020 by Ray1955 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Hva slags lag tror dere vi stiller i dag da? Jeg tipper vi stiller et tilnærmet toppet lag, mulig med en klar svakhet på keeperplassen. for øvrig har jeg vært så dum at jeg har innkalt til møte i kveld og får dermed ikke sett kampen direkte. Den må altså tase opp og pines gjennom i ettertid. Lykke til med kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Satser på toppet lag i dag. Vi spiller ikke før søndag, og deretter er det en nesten 2 uker lang pause. Ønsker at vi spiller Leno i dag fremfor Martinez, men regner med det blir Martinez.. Leno Bellerin - Sokratis - Holding - Saka Torreira - Xhaka Pepe - Özil - Martinelli Lacazette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 (edited) 19 minutes ago, Stefanb said: Satser på toppet lag i dag. Vi spiller ikke før søndag, og deretter er det en nesten 2 uker lang pause. Ønsker at vi spiller Leno i dag fremfor Martinez, men regner med det blir Martinez.. Leno Bellerin - Sokratis - Holding - Saka Torreira - Xhaka Pepe - Özil - Martinelli Lacazette Hvis vi skal toppe laget, noe jeg er enig med deg i at vi bør gjøre, bør nok Mustafi prioriteres foran Holding. Edited January 27, 2020 by Ben Elfen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Martinez Hector-Mustafi-Xhaka-Saka Torreira-Guendouzi Pepe-Özil-Martinelli Nketiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 26 minutes ago, Ben Elfen said: Hvis vi skal toppe laget, noe jeg er enig med deg i at vi bør gjøre, bør nok Mustafi prioriteres foran Holding. Topping av laget og Mustafi i samme setning stemmer ikke overens. Holding er for meg en langt bedre forsvarsspiller enn Mustafi selv om han hadde en ræva kamp mot Leeds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Må slutte meg til Stefanb sitt forslag - hvor Ben Elfens forslag om å bruke Mustafi fremfor Holding også tiltres. Torreira må spille med Xhaka ved sin side. Det funker ikke helt sammen med Matteo. Skal vi spille 5 runde i cupen så må vi stille det beste laget. Laget fikk en opptur med prestasjonen på Stamford Bridge. Måtte det bli en ny opptur i kveld med vårt antatt sterkeste lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Mustafi er en løs kanon på dekk , men er vel for øyeblikket et bedre alternativ en Holding , da han er rusten for tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Den startellvern er jeg usikker på. Lite kreativitet og b.mouth stiller sterkt. Come on guys! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Går vi videre møter vi Portsmouth borte i 5 runde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Nydelig med Nketiah fra start! Willock digger jeg også, men han kan ikke spille som 10-er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Nå er jeg klar for kamp! Håper Nketiah scorer fem og henviser Lacazette til benken i overskuelig framtid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Du verden - saka 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Kult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Nydelig vending av Willock. Herlig avslutning av Saka! Enkel assist for Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Der ja ⚽️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Kom deg for faen opp Guendouzi din pingle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Ikke mye som stemmer for Matteo så langt i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 Just now, Gunners68 said: Ikke mye som stemmer for Matteo så langt i kveld. Har vel vært sånn hele veien, han bør lånes ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 4 minutes ago, elx said: Har vel vært sånn hele veien, han bør lånes ut. Det stemmer jo ikke da. Han var veldig god i starten av sesongen når ingenting annet fungerte under Emery. Han var også vanvittig god i første halvdel og innspurten av forrige sesong. Lån kan være en grei ting det for all del, men vi har ikke mannskapet til å la Guendouzi gå på lån pdd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 27, 2020 Report Share Posted January 27, 2020 1 minute ago, Stefanb said: Det stemmer jo ikke da. Han var veldig god i starten av sesongen når ingenting annet fungerte under Emery. Han var også vanvittig god i første halvdel og innspurten av forrige sesong. Lån kan være en grei ting det for all del, men vi har ikke mannskapet til å la Guendouzi gå på lån pdd. Det forsåvidt sant, men jeg tror han så bedre ut enn han var pga alle rundt han rett og slett var veldig dårlig! Vi må selvfølgelig få inn forsterkninger på midtbanen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts