Jump to content

2020.01.06 Leeds United (H) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Simbad said:

Jeg vil si det også har mye med at Guendouzi og Xhaka er ganske like spillertyper. Mener det hadde vært smartere å starte med feks Willock ved siden av en av disse to. 

Helt enig.

Jeg ville ha Willock fra start for å si det slik. Hater faktisk Xhaka og Guendouzi sammen. Det har jeg sagt siden starten av 18/19 sesongen.

 

Edit: Her kan man se de store svakhetene til Xhaka for øvrig. Burde hatt gult kort, rotet vekk ballen mye og tar null ansvar.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Seriøst, luiz står der etter United og utleverer seg selv og laget som for dårlige. Så sender han slike pasninger i kampen etter. Slikt er det ikke trenere eller andre som kan snu, det er rett og slett ræva av spilleren selv. Nei dette er så langt latterlig skuffende 😕

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

To grunner til at vi er ræva: Ingen AMN på høyreback og ingen Torreira på midten. De har trolig vært de beste spillerne under Arteta og stått i spissen for det gode presset og de raske overgangene.

Vi savner også Leno. Stopperne stoler ikke på pasningsfoten til Martinez, hvilket setter dem under større press.

Er ikke Leeds sin høyreback fra vårt akademi?

Link to comment
Share on other sites

Samma hvem som spiller så er dette for dårlig. For meg er dette innstilling, ikke like lett å motivere seg for en mandag kveld mot Leeds kontra United i helga. Det mangler selvsagt vår terrier på midten, men hele laget er daffe. Tipper det er dønn motsatt av hva arteta ønsket, han har nok mer å jobbe med i hodene på spillerne her. 
 

12-2 i skudd og de har mye mer ball. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Vi savner også Leno. Stopperne stoler ikke på pasningsfoten til Martinez, hvilket setter dem under større press.

Er ikke Leeds sin høyreback fra vårt akademi?

Jo Ayling var i Arsenal i samme lag som Wilshere, Afobe osv.

Klart vi savner Leno også i dag, men det største problemet vårt er midtbanen hvor Guendouzi er ikke eksisterende. Han så god ut under Emery fordi det var null struktur, men under Arteta så ser man klart at han egentlig bidrar med svært lite. Isolerer midtbanepartneren sin konstant, sinker spillet, gjør dårlige inngripninger osv.

Svært skuffet over at Arteta ikke ser at midtbanen ikke funker.

Link to comment
Share on other sites

Arteta burde lagt om til 5-2-2-1 så fort som f med laget som jeg trodde det skulle være.

Sokratis på høyreback er UBRUKELIG. Helt sinnsykt hvor mye vi mister ballen på den siden siden han ikke evner å sentre.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Hvis ikke vi setter en scoring snart så tar Leeds rotta på oss. Det har ligget en Leeds scoring i  lufta hele tiden.

Sette en scoring? Da må vi først ha ballen, så faktisk produsere skudd på mål. Har ingen av delene 

Link to comment
Share on other sites

Sier det bare igjen: Fy faen Guendouzi i en midtbane 2 er helt sinnsykt. Han har null forståelse for posisjonering defensivt i det hele tatt. Xhaka har ikke vært god han heller, men det er kanskje ikke så rart når Guendouzi ikke gjør jobben sin i det hele tatt!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Jo Ayling var i Arsenal i samme lag som Wilshere, Afobe osv.

Klart vi savner Leno også i dag, men det største problemet vårt er midtbanen hvor Guendouzi er ikke eksisterende. Han så god ut under Emery fordi det var null struktur, men under Arteta så ser man klart at han egentlig bidrar med svært lite. Isolerer midtbanepartneren sin konstant, sinker spillet, gjør dårlige inngripninger osv.

Svært skuffet over at Arteta ikke ser at midtbanen ikke funker.

Syns det var noe kjent.

Det er mye som lugger i dag. Fra keeper helt frem til spissplass. Det ser ut til at vi spiller med håndbrekket på, og ikke tørr å spille etter Artetas instrukser. Det er ingen som gjør hverandre gode, og det eksponerer de svakeste spillerne. Nå må vi henge i til pause, og satse på at Arteta gjør nødvendige justeringer.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk innsats av spillerne generelt sett.

Men, dårlig satt opp lag av Arteta. Jeg forstod det i 5-2-2-1 formasjon i form av laguttak med Nelson og Kolasinac på hver sin side, men med Sokratis på høyre og Guendouzi i midten med Xhaka som skal dekke det rommet? Nei.. 

Lacazette er også milevis unna form. Når han kom innenfor 16 meteren i stad så visste jeg at han ikke ville klare å få av et skudd. Han virker jo å ha glemt hvordan han skal skyte for tiden. Hadde vært interessant å sett en statistikk på hvor lite han skyter pr. kamp for å si det mildt.

Özil er usynlig i dag. Jobber dårlig og er ikke involvert. Pepe virker som om sliter med noe ennå, og det samme med Kolasinac.

Holding er bare en klovn i dag sammen med Guendouzi.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...