Jump to content

2020.01.06 Leeds United (H) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

Hahaha, nå må vi gå rolig i dørene.. Se på Xhaka ^^ Kunne hatt 3x rødt :D

Ikke uenig 😂😂

Dommerteamet holder som vanlig høyt nivå, men litt enklere å tolerere det når det går i vårt favør for en gangs skyld 😂

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Unødvendig var det, men drar man situasjonen bakover 10sek holder han igjen Lacca i beinet i lang lang tid. Unødig det å

Det kan man absolutt si, men det Leedsspilleren gjør er maks et gult kort. Det Laca gjør er potensielt rødt (hadde VAR vært konsekvente).

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Du blir jo krenka av at jeg irriterte meg over en meningsløs oppdatering fra Arsenal. Så skjønner godt hva du mener ja

Jaha? Ble jeg krenka? når det var du som mente han måtte være 14 år og poste det her? Åj åj, hva prøver du på nå? 🙄

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Gjør de enkle valgene, Holding!

Amen..

Elsker spillere som bare gjør det enkelt og konsentrert. Når det enkle sitter kan man prøve seg på det vanskeligere. Bergkamp var mesteren der.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jaha? Ble jeg krenka? når det var du som mente han måtte være 14 år og poste det her? Åj åj, hva prøver du på nå? 🙄

Det jeg prøver på Marius er å si at du irriterte deg mer over min kommentar enn det jeg gjorde over den meningsløse oppdateringen til milliardkonsernet Arsenal. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Det jeg prøver på Marius er å si at du irriterte deg mer over min kommentar enn det jeg gjorde over den meningsløse oppdateringen til milliardkonsernet Arsenal. 

Er ikke dette ett diskusjonsforum? Du ønsket vel diskusjon siden du gadd legge det ut her? Så mener jeg det er patetisk å reagere på noe slikt lite. Noe jeg fremdeles mener

Link to comment
Share on other sites

Oppsummert: Forferdelig første omgang, normal og god andre omgang. Heldige som ikke ligger under i første, men greit med ett mål seier tilslutt. Friskemeldte er vi ikke, men det ligner noe i det minste. Spent på hverdagen i PL uten toppkampene.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...