Jump to content

2019.10.30 Liverpool (B) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Ben Elfen said:

De siste tre målene er tagbare. 
Martinez vil være førstekeeper 😂😂😂😂

nisse

Han kan redde ansikt ved å bli matchvinner på straffekonken. Jeg er ikke veldig optimistisk, men det kan i teorien skje 

Link to comment
Share on other sites

Det er pissdårlig. Det er uforklarlig og det er utilgivelig. Nå må de for faen gjøre noe. De eier ikke moral, de eier ikke et taktisk gen og de har en trener uten fremtid. 

Vi leder med to mål to ganger. Vi leder med 2 min igjen på klokken og lar de slå innlegg på innlegg uten å vinne en eneste duell. Ikke en som stuper inn i en takling eller lager et frispark. Ikke en som skaper uro med å gå i ansiktet på Origi eller Lallana. Er det mulig å mangle absolutt alt som gjør at man setter ut motspillerne og vinner kamper. De er helt ubrukelige alle sammen.

Fy fader så sint jeg blir. Hvis det finnes en person som syns Arsenal har tatt steg etter Wenger gikk så bør han grave frem noen tall som kan vise det. Så langt jeg har oversikt over så er vi dårligere på absolutt alle parametre bortsett fra løping. Det hjelper fryktelig lite så lenge løpene er uten mål og mening. Det er absolutt ingen struktur i dette laget

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Allegri vil neppe til oss

Tror veldig mange drømmer om å komme til en klubb som betaler enorme summer og ikke bryr seg om resultatet...

Alle kan se potensialet i spillermaterialet. Jeg tror klubben er ekstremt attraktiv for de aller fleste trenere. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...