Jump to content

2019.10.30 Liverpool (B) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, RP7 said:

Tror veldig mange drømmer om å komme til en klubb som betaler enorme summer og ikke bryr seg om resultatet...

Alle kan se potensialet i spillermaterialet. Jeg tror klubben er ekstremt attraktiv for de aller fleste trenere. 

Sparker vi nå er det jo nye kluter til og faktisk det som betyr noe. Men skjer neppe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vil bli veldig overrasket om vår neste manager er en mann fra øverste hylle. Hvem er det som vil risikere sin CV ved å overta  en gjeng med klovner. Det er nå  verre en noen gang. Manageren lar spillerne selv velge lag kapteinen. Omtrent bare Arsenal hvor det skjer. Hvem blir kapteinen vår mot Wolves ? Nei , skal de ha ambisjoner om topp 4 så må manager byttet komme NÅ. Men , som sagt , blir veldig overrasket om Jose eller andre på hans nivå skulle komme til oss. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Sparker vi nå er det jo nye kluter til og faktisk det som betyr noe. Men skjer neppe

Alt som er galt i denne klubben, fra topp til bunn, summeres i denne kampen: ingen moral, ingen ære, ingen vinnerkultur, ingen kynisme, ingen vilje til å sloss, ingen evne til å drepe kamper, ingen struktur, ingen tro på det de driver med og tilslutt ingen glede. Alle spillerne henger med hodet og peker på hverandre. Ikke en som fortjener noe som helst slik de fremstår nå. 

Link to comment
Share on other sites

Vieira har vi råd til. Jose , Allegri & Co ville mest sannsynlig ha solgt omtrent alt av forsvars spillere vi har. Mulig Bellerin og Tierney hadde fått  blitt med videre. Resten av gjengen hadde ikke fått spille under de beste managerne. Men , vi har ikke råd til sånne utskiftninger , og derav ingen fra øverste hylle.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

En sandsekk ville gjort nytta bedre

Nei. Ingen av straffene gikk midt i mål, så en sandsekk hadde ikke hjulpet;-)

’pool skal ha honnør for sine straffespark. De var veldig godt satt alle sammen. Syns ikke vi kan skylde på Martinez der. Begge målene til Origi derimot. Det er svakt keeperspill. 

Bellerin, Holding og Tierney skal i utgangspunktet være startere for 1. laget. De mangler mye enda. Hva Tierney, Saka og Ceballos driver med på venstresiden før det siste målet er uforklarlig svakt. Det er så mye å ta tak i. Alt må endevendes i Arsenal nå. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Nei. Ingen av straffene gikk midt i mål, så en sandsekk hadde ikke hjulpet;-)

’pool skal ha honnør for sine straffespark. De var veldig godt satt alle sammen. Syns ikke vi kan skylde på Martinez der. Begge målene til Origi derimot. Det er svakt keeperspill. 

Bellerin, Holding og Tierney skal i utgangspunktet være startere for 1. laget. De mangler mye enda. Hva Tierney, Saka og Ceballos driver med på venstresiden før det siste målet er uforklarlig svakt. Det er så mye å ta tak i. Alt må endevendes i Arsenal nå. 

Nei, han kan ikke klandres for de 6 straffene han slapp inn i dag, men jeg sitter likevel med en følelse at selv Man U hadde scoret 10 på rad på straffer mot ham.

 

Han kan også klandres for målet til Oxlade. Det er nesten midt i mål - og noe rekkevidde bør forventes av en keeper.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ray1955 said:

Og så må etter min mening endel supportere  skjerpa seg og slutte å bue og mobbe enkeltspillere under kampene på stadion. Det hjelper ingenting og skaper bare konflikter og dårlig stemning i klubben. Hva er vitsen ?.

Skjedde det i dag? 
hørte massiv buing da Özil ble byttet ut. Var det mer?

Link to comment
Share on other sites

Dagen derpå igjen etter nok et unødvendig tap , personlige feil , forsvars arbeide på laveste nivå . Vår kaptein er ute etter en hendelse vi sjelden har hatt i Arsenal. Kan personlig ikke huske at en kaptein i Arsenal har blitt buet av banen - lagt seg ut med supporterne. Selg den mannen fort som faen. Typen der lærer aldri. Aldri. 

Øzil hadde en sjelden opptreden , men han kom godt ut av den. Emery bommet når han tok Øzil av. Eneste grunnen må vel være at han har tenkt å starte ham mot Wolves. Øzil er flink til å holde på ballen og kan bidra med mye. Bare så synd at han ikke evner å kunne sette inn en takling. Han er ikke i nærheten av det dessverre. Nå møtte han et mer eller mindre komplett reserve lag i går så vi får se hvordan det går når motstanderen blir et bedre lag.

Holding hadde en dårlig dag. Mustafi er Mustafi. AMN er verdens mest nonchalante spiller. Jeg var redd han skulle få kort for å hale ut tiden når han skulle ta straffen sin. Trodde han nesten aldri skulle nå frem til ballen 🙂 

Ellers så var det noen av ungdommene som viste seg frem positivt. Emery sliter om dagen. Tap hjemme mot Wolves så tror jeg han  må gå. Tror ledelsen er så opptatt av topp 4  at de ikke tørr å vente lenger med et skifte. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Hvem faen bytter ut Øzil mot Guendouzi når vi trenger mål... Den sliter jeg enda med å svelge...

Samme person som ikke ønsker å ha Özil på banen i utgangspunktet.

For øvrig er det verdt å nevne at det er flere på forumet her som tenker som Emery. De mener at Özil ikke er god nok til å takle 😂

Link to comment
Share on other sites

Om dere gadd lese intervjuet etter kampen var det allerede planlagt at ozil kun skulle ha 60min. Dette var fordi han er tiltenkt flere kamper fremover, og full 90min her kunne ødelegge den planen. Ønsker dere at man skulle offret han i mikkimus cup'en og ikke hatt han i PL/EL? Skjønner ikke helt greia her.

Igår skulle jeg ønske emery bare satt på unggutter utover kampen (han hadde vel knapt fler på benken), for vi satt på fler og fler av de antatt beste og hva skjedde? Vi ble dårligere og dårligere. Ceballos missa vel på det meste, klarte ikke engang sette straffa, og ennå værre kunne han sendt igjennom martinelli alene på mål men han misset en enkel passning. Håret utgjorde vel heller ikke stort, mens Tierny sin kant ble rundlurt på 5-5 scoringa.

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Marius- said:

Om dere gadd lese intervjuet etter kampen var det allerede planlagt at ozil kun skulle ha 60min. Dette var fordi han er tiltenkt flere kamper fremover, og full 90min her kunne ødelegge den planen. Ønsker dere at man skulle offret han i mikkimus cup'en og ikke hatt han i PL/EL? Skjønner ikke helt greia her.

Igår skulle jeg ønske emery bare satt på unggutter utover kampen (han hadde vel knapt fler på benken), for vi satt på fler og fler av de antatt beste og hva skjedde? Vi ble dårligere og dårligere. Ceballos missa vel på det meste, klarte ikke engang sette straffa, og ennå værre kunne han sendt igjennom martinelli alene på mål men han misset en enkel passning. Håret utgjorde vel heller ikke stort, mens Tierny sin kant ble rundlurt på 5-5 scoringa.

 

Stemmer - det ble totalt kaos da Guendouzi og Ceballos kom inn.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Samme person som ikke ønsker å ha Özil på banen i utgangspunktet.

For øvrig er det verdt å nevne at det er flere på forumet her som tenker som Emery. De mener at Özil ikke er god nok til å takle 😂

Du må gjerne nevne meg ved navn BE. To mann som jeg kommer på som har vært  redde for beina sine i Arsenal og det er Øzil og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Gunners68 said:

Du må gjerne nevne meg ved navn BE. To mann som jeg kommer på som har vært  redde for beina sine i Arsenal og det er Øzil og Walcott.

Trenger ikke å nevne noen med nick - det spiller ingen rolle. Jeg vet veldig godt at alle her ønsker det samme - nemlig best mulig resultater for Arsenal - jeg er bare uenig i hvordan medgoonere tenker innimellom.

 

I går, når Özil nok en gang spilte deilig fotball, var kritikken i forumet rettet mot hans defensive innsats. For meg er det totalt skivebom. Han skal ikke vurderes etter sklitaklingsferdiheter. han skal vurderes etter hvordan han presterer fremover. I går hadde han en assist og var nest sist med boksåpnerpasninger på 2 av målene (hvorav et av dem var en defensiv gjenvinning av ham).

 

Jeg håper ikke dere synes Messi er en dårlig fotballspiller fordi han er dårlig på hodet? eller mener at han bør settes ut av laget/troppen fordi han ikke presterer godt nok på headinger på trening 😂.

 

Jeg har i lengre tid ment at Özil har vært fryst/mobbet ut av Arsenal. Dette har kategorisk blitt avfeid her på forumet. Fikk dere med dere kommentaren fra emery om at håndteringen av Özil ble behandlet av folk over Emery? Det er sjokkerende

Link to comment
Share on other sites

Vi er enige om at vi alle vil det beste for  Arsenal. Tror de aller fleste - selv de som ser kampene med Øzils drakt på seg - er enige om at de siste sesongene har vært dårlig fra hans side. De har vært langt under pari - med finalen i EL som det verste eksemplet.

Vi vet alle hva mannen kan gjøre når han er i humør til det. I går viste han frem noe av det han kan. Jeg var forundret , da han gikk av etter 60 minutter. I dag er det folk her som skriver at det var avtalt på forhånd. Ok - da sier det de fleste at Emery har planer med Øzil til helgen. Emery bør iallefall ha han i sine planer mot Wolves.

Det som har forundret meg lenge er hvorfor han ikke går utpå banen og gir jernet og får alle supporterne på sin side. Snakker ikke om å løpe rundt som Torreira og Guendouzi , men gi litt når han er nærmeste mann til motstanderens ballfører. Det er ikke så mye som skal til så ser de verste kritikerne hans at han gjør en ekstra innsats.  Han har fått mye pepper nettopp på grunn av manglende lag innsats. Når det også knirker i det offensive som er hans styrke så blir det kritikk. Jævlig mye kritikk og det blir bare ødeleggende - spesielt for han selv.

Skulle ha likt å se ham gjøre den ekstra innsatsen - bidra med hans offensive styrke - og sette Emery på plass en gang for alle. Vise alle at han vil spille og bidra med det han kan best . Selv om han må ta noen ekstra løp her og der. Det er til det beste for Øzil - og ikke minst Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Jeg gadd å lese intervjuet - og synes det er helt komplett hjernedødt å avtale spilletid før kampen. I kampen i går burde Özil ha spilt videre - og likevel holdt ut hele kampen i helgen. Gutten er godt trent

Da tror jeg ikke helt du vet hvordan 90min sitter i bena på en som knapt har spilt på flere mnd. 90min igår, pga du absolutt ville vinne mikkemus? Ok, greit å mene det, men tviler på om du hadde ønsket det om ozil selv hadde sagt, at han da ikke kan spille i helgen. 
 

Jeg forventer start i helgen på ozil, om han ikke blir syk eller lignende igjen. Ellers fremstår det meget idiotisk ja. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...