Jump to content

2019.10.30 Liverpool (B) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Marius- said:

Nydelig ozil! Du nærmer deg noe igjen

Han har vært like god hele tiden - bare du som har sett med negative briller. Når du ser hvor lite vi har skapt uten ham i lang tid skjønner du også viktigheten av å ha Özil på banen

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Han har vært like god hele tiden - bare du som har sett med negative briller. Når du ser hvor lite vi har skapt uten ham i lang tid skjønner du også viktigheten av å ha Özil på banen

Tull og tøys. Ozil er en jeg alltid ønsker skal spille godt. Men det har vært sjelden vare de siste åra. Men idag snakker vi (mot unger)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Tull og tøys. Ozil er en jeg alltid ønsker skal spille godt. Men det har vært sjelden vare de siste åra. Men idag snakker vi (mot unger)

Nei, det er ikke tull og tøys. 

 

skulle aldri ha vært straffe. Skuespill

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Nei, det er ikke tull og tøys. 

 

skulle aldri ha vært straffe. Skuespill

Jeg vet vel hva jeg selv mener? Eller har du fasiten på det også? Ozil har for meg vært stort sett dårlig de siste åra. Du må gjerne mene noe annet. Ikveld har han vært god

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Jeg vet vel hva jeg selv mener? Eller har du fasiten på det også? Ozil har for meg vært stort sett dårlig de siste åra. Du må gjerne mene noe annet. Ikveld har han vært god

Du får mene hva du vil - men om Özil tar du feil

Link to comment
Share on other sites

Øzil har bidratt fremover han. Når vi ikke har ballen så legger han ikke inn 2 millimeter med innsats - som vanlig. Når Øzil nå får denne muligheten til å vise seg frem så burde han ha gjort et par tapre forsøk på en gjenvinning av ballen.  Gjort noe som lignet på det iallefall så Emery hadde sett at det var et snev av defensiv innsats. 

Vi trenger en mann som Øzil - på sitt beste - men det er det lenge siden vi har sett.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Øzil har bidratt fremover han. Når vi ikke har ballen så legger han ikke inn 2 millimeter med innsats - som vanlig. Når Øzil nå får denne muligheten til å vise seg frem så burde han ha gjort et par tapre forsøk på en gjenvinning av ballen.  Gjort noe som lignet på det iallefall så Emery hadde sett at det var et snev av defensiv innsats. 

Vi trenger en mann som Øzil - på sitt beste - men det er det lenge siden vi har sett.

Spot on !

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Øzil har bidratt fremover han. Når vi ikke har ballen så legger han ikke inn 2 millimeter med innsats - som vanlig. Når Øzil nå får denne muligheten til å vise seg frem så burde han ha gjort et par tapre forsøk på en gjenvinning av ballen.  Gjort noe som lignet på det iallefall så Emery hadde sett at det var et snev av defensiv innsats. 

Vi trenger en mann som Øzil - på sitt beste - men det er det lenge siden vi har sett.

Skivebom. 
Özil er selvsagt ikke den man skal forvente defensiv innsats av. I dag har han vært svært delaktig i 2 av 3 mål

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Skivebom. 
Özil er selvsagt ikke den man skal forvente defensiv innsats av. I dag har han vært svært delaktig i 2 av 3 mål

Problemet er at slik hadde det kanskje ikke vært mot ett toppet lag her. Legger han ikke inn defensiv innsats er han ferdig. Enkelt og greit. Men dette er en god søknad, så blir det spennende å se

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

Skivebom. 
Özil er selvsagt ikke den man skal forvente defensiv innsats av. I dag har han vært svært delaktig i 2 av 3 mål

Nå har Emery vært vår manager så lenge at Øzil for lengst vet hva han vil se av spillerne på banen. Når Øzil  en sjelden gang får muligheten til å vise seg frem så skulle han ha lagt inn 5 giret og gitt jernet. Han skulle ha gjort alt han kunne på banen for da kan ikke Emery lenger overse han - mobbe han - fryse han ut eller hva folk kaller det. Med den slette innsatsen Øzil til tider viser så er det enkelt for Emery å sette ham ut av laget. 

Ikke forvente defensiv innsats sier du - det er nettopp det han må. Emery vil ikke ha en primadonna på banen. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...