Polljen Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Manchester City v Arsenal Søndag 3. februar 2019, kl 17:30, Etihad StadiumPremier League, 25. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Skadesituasjonen. Langtidsskadet: Welbeck, Holding og Ramsey. Sokratis sliter med en ankelskade og er ventet tilbake i full trening mot slutten av februar. Koscielny har ett forslått ansikt/kjeve og blir vurdert dag for dag, er usikker når det gjelder møtet med City. Mkhitaryan er i en fase der han blir integrert tilbake til full trening. AMN er også usikker pga kneproblemer. Andre "spillerendringer". Det virker sannsynlig at låneavtalen vedrørende Denis Suarez kommer til å gå i orden før januar er over, det betyr at han også blir tilgjengelig, jeg tviler dog på at han kommer til å starte denne kampen. Vår motstander, Manchester City (nummer to i ligaen), har vunnet fire av sine fem siste PL-kamper og tapt en. Arsenal (nummer fem i ligaen) har tre seire og to tap på sine fem siste kamper i ligaen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Blir en kamp hvor vi skal få slite hardt. Kan ikke tenke meg at vi får med oss noe fra denne kampen. Ellers så er kommentarene dine savnet Polljen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 8 hours ago, Guest Gunners68 said: Blir en kamp hvor vi skal få slite hardt. Kan ikke tenke meg at vi får med oss noe fra denne kampen. Ellers så er kommentarene dine savnet Polljen 🙂 Takk for det Gunners68. Jeg må innrømme at det faktisk er litt deilig å ta seg en lenger periode med ett noe mer avslappet forhold til alt rundt Arsenal, så det kommer nok til å forbli slik en god stund fremover. Skulle jeg startet med å komme med kommentarer nå så ville det i stor grad kun bli kommentarer som er ganske like det jeg har kommet med i alt for mange år. Jeg er selvsagt fremdeles en Gooner, jeg ser kampene og følger fremdeles med, men har ikke det samme behovet for å lese alle ryktesidene og bloggene som jeg lenge har fulgt. Den dagen jeg føler at jeg har noe nytt å komme med når det gjelder meninger om det som skjer på eller utenfor banen angående Arsenal, den dagen kommer nok mine kommentarer tilbake her på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Idag er vi avhengig av å unngå personlige feil. Ref Mustafi. Idag får vi nok mange kontringsmuligheter som vi må ta. Redd vi får bank som mot Pool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Idag blir det Arsenal seier!! Jeg har trua! Heia heia 😀😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Det er vel sånn for en del av oss Polljen at vi har gnaget på de samme problemene en del år nå. De defensive problemene har vi hatt i årevis og det har vært andre ting vi har ment mye om også. Når dette vedvarer så blir det samme leksen om og om igjen. Sånn er det for meg også 🙂 Sas2002 snakker over her om de personlige feilene som vi må unngå. De kommer både i angrep og forsvar , men det får størst betydning når de kommer bakerst. Saken er bare det at skjer så forbannet ofte . Du bare sitter og venter på at det skal skje. Vel , nå er jeg i gang igjen , Polljen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Idag blir det Arsenal seier!! Jeg har trua! Heia heia 😀😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Chelsea vant i går og United vant nå nylig. Da er det bare opp til oss å knuse City Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Tror vi blir skikkelig rævkjørt i dag. Laget er: Leno Mustafi - Koscielny - Monreal Lichtsteiner - Torreira - Guendouzi - Kolasinac Iwobi - Aubameyang Lacazette Özil og Suarez på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 8 minutes ago, Stefanb said: Tror vi blir skikkelig rævkjørt i dag. Laget er: Leno Mustafi - Koscielny - Monreal Lichtsteiner - Torreira - Guendouzi - Kolasinac Iwobi - Aubameyang Lacazette Özil og Suarez på benken. Bare to på benken? Ikke en keeper engang? Hmmm, uvanlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Kampen er nok punktert etter 1 omgang. Vi er nok avhengig at city er nede på 80%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Haha latterlig. Vi slipper inn mål før 1 minutt er gått... Jævlig bra. Vi har alle 11 i boksen og klarer ikke forsvare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Å Gud bedre.... Kan man være dummere og mer naive defensivt? Hva faen er det disse folkene driver med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Er så lei iwobi nå, fytti for en hjernedød fotballspiller. Selg dritet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Forferdelig start på kampen.. Mustafi nære å gi fra seg et straffespark der også.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sas2002 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Fikk rett. Personlige feil. Klubben er skakkjørt. Kommer til å årevis og rydde opp i den mentaliteten og stallen her Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Og der skal vel Aguero ha straffe og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Hvordan er det mulig i første minutt å ikke klarere langt, bare vli kvitt ballen og omorganisere? Jeg blir gal av den manglende forståelsen og kynismen i dette laget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Lovely start dette her 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Liverpool-guten Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Jaaaaa Arsenal er gode!!! 😀😀😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 @Orbinho 3m3 minutes ago More Arsenal have made more individual errors leading directly to goals than any other team in the Premier League - 8. Gleder meg til vi får ut hele den jævla bakre fireren vår og midtbanen blir "ny". Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Lukter 4 - 5 måls tap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 DEILIG!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Vi scorer i det minste da. Det er en bedring etter at vi har brent sinnsykt mye sjanser i det siste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.