Jump to content

2019.02.03 Manchester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply
7 minutes ago, elx said:

Bare jeg som er LIVREDD hver gang Stephan er i nærheten av ballen?

Nei. Jenko er faktisk et bedre alternativ enn Lichsteiner. Det er skummelt.

For øvrig håper jeg på Suarez eller Ramsey inn for Iwobi til pause. Iwobi dreit seg ut på målet og har ikke kommet seg over det. Er helt borte dessverre.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Nei. Jenko er faktisk et bedre alternativ enn Lichsteiner. Det er skummelt.

For øvrig håper jeg på Suarez eller Ramsey inn for Iwobi til pause. Iwobi dreit seg ut på målet og har ikke kommet seg over det. Er helt borte dessverre.

 

Akkuratt nå er jeg enig i at Iwobi bør byttes ut, men kan være han kommer seg. Så lar han være på til pause iallefall ja 😛

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, elx said:

Akkuratt nå er jeg enig i at Iwobi bør byttes ut, men kan være han kommer seg. Så lar han være på til pause iallefall ja 😛

Burde egentlig bli tatt av allerede nå. Han er helt ute av det i mine øyne. Går ikke på løp verken fremover eller bakover, og er helt håpløs i alt akkurat nå.

Beholder vi han på banen så kommer det til å straffe seg (dessverre gjelder det samme med Mustafi), men tar vi han av så kommer det til å knekke den lille selvtilliten han har.

Ikke lett å være manager.

 

Edit: Til sammenligning er Guendouzi overalt. Vært strålende så langt!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Skjønner seriøst ikke hvordan folk ikke "rater" Guendouzi. Spiller mot spillere som Fernandinho, David Silva, Bernardo Silva og Gundogan, men bosser de.

 

Han har vært bra her, men han er ikke bra i hver kamp.

Gutten er 19 år, sinnsykt bra spiller allerede :) Aner ikke hvem som ikke rater han tho.

Link to comment
Share on other sites

Taktikken med å ligge under til pause sitter som et skudd. Det andre målet til City er egentlig bare vakkert. De gkrø bare alt så riktig der, dessverre.

 

City er ikke bedre enn at vi kan få både ett og tre poeng. Jeg innser vel at null poeng også er et alternativ.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Taktikken med å ligge under til pause sitter som et skudd. Det andre målet til City er egentlig bare vakkert. De gkrø bare alt så riktig der, dessverre.

 

City er ikke bedre enn at vi kan få både ett og tre poeng. Jeg innser vel at null poeng også er et alternativ.

Snakk om helgardering Tapapa

Jeg tror også på 1, 3 eller 0 poeng:-))

Link to comment
Share on other sites

Guest Jørgen

Lichtsteiner av. Han er langt fra dette nivået. Bruk heller Ramsey. Ut med Kola etter 60, inn med Suarez. Ta ut Iwobi etter 70 og sett inn Øzil. Dæven som City spiller. Harde pasninger og god bevegelse, de virker teknisk og taktisk suverene. Vi er egentlig ikke i nærheten og da har vi spilt en god omgang. Guendouzi er allerede god og kommer til å ble verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Guest Peter Marinello

Lichtsteiner, hadde han fått startet på et annet PL-lag ? At Emery hentet han, er komplett uforståelig. Mustafi er ikke mye bedre.

Özil, Ramsey og Suarez på benken. Men Iwobi får starte !

Emerys fotballfilosofi har nok intet i PL og gjøre. Vi har ihvertfall ikke bra nok mannskap  til det.

Hadde aldri trodd, vi kunne bli verre bakover, enn under Wenger.

Men som Eggen sier; det er von i hengande snor (eller noe sånt) !

Men vi må nok score 3-4 mål, for og få poeng.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...