Polljen Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Crystal Palace v ArsenalSøndag 28. oktober 2018, kl. 14:30. Selhurst ParkPremier League, 10. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium Monreal og Kolasinac slet i forkant av kampen mot sporting med sine "hamstringer" og var ikke med til Portugal. Kos og Mavropanos er ute en stund til, ellers så er ikke skadesituasjonen plagsomt stor. Vår motstander CP ligger på 15. plass på tabellen med syv poeng og har tapt sine tre siste kamper de to før det resulterte i en uavgjort og en seier. Dette er den siste i utgangspunktet "enkle" kampen i PL før alvoret starter mot Pool neste helg og intet annet enn tre poeng er godt nok mot CP. Jeg velger å starte med et relativt sterk lag, men det er de fire bak jeg er mest usikker på. Venstre back er et stort spørsmåltegn, med Monreal og Kolasinac som usikre. AMN er i trening og spørsmålet er om er klar til kampalvoret. Jeg ser ingen grunn til å ta sjanser med Monreal i forkant av Pool-kampen så han blir mitt "sistevalg" på venstre back mot CP. Kanskje er dette kampen der vi skal teste ut "Håret" på midtbanen sammen med Torreira. Dette er ikke en vraking av Xhaka fra min side, jeg er bare lysten på å se alternativet ? Mitt Lag: Leno Bellerin - Mustafi/Sokratis - Holding - Kolasinac/AMN Matteo - Torreira Iwobi - Özil - Auba Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 27, 2018 Report Share Posted October 27, 2018 Er du sikker på at kampen vises direkte på TV2 Sumo? Burnley - Chelsea går samtidig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 27, 2018 Report Share Posted October 27, 2018 9 minutes ago, Verminator5 said: Er du sikker på at kampen vises direkte på TV2 Sumo? Burnley - Chelsea går samtidig. Finner den på Sumo: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 27, 2018 Report Share Posted October 27, 2018 Denne gang med tidspunkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2018 Author Report Share Posted October 27, 2018 14 minutes ago, Verminator5 said: Er du sikker på at kampen vises direkte på TV2 Sumo? Burnley - Chelsea går samtidig. Det er helt riktig at Chelseakampen går samtidig, men den vises i opptak senere på dagen. Arsenal vises live! Kilde: https://www.tv2.no/a/8200028/ Og det som går på Sport Premium går også på Sumo!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Utrolig viktig at tv2 valgte riktig kamp idag. Hvis det er noen her som var blant dem som stresset dette med at arsenal ofte blir nedprioritert på 100-timersendingen før sesongstart; kudos!! Stor stjerne i min bok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 28, 2018 Author Report Share Posted October 28, 2018 (edited) 41 minutes ago, Noname said: Utrolig viktig at tv2 valgte riktig kamp idag. Hvis det er noen her som var blant dem som stresset dette med at arsenal ofte blir nedprioritert på 100-timersendingen før sesongstart; kudos!! Stor stjerne i min bok Selvsagt er det viktig at det er rett kamp som blir sendt, men TV2 har faktisk relativt lite (med noen unntak) de skal ha sagt når det gjelder valg av kamp, så både ris og ros rettet mot TV2 kan ofte være "feilsendt" ? https://www.ba.no/sport/fotball/premier-league/fansen-kjefter-pa-tv-2-for-kampvalg-men-de-kan-lite-gjore/s/5-8-696268 Edited October 28, 2018 by Polljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Xhaka på venstre back, skrekk og gru. Han skal vel da opp mot Saha der? Mannen står stille iforhold til han. Ellers ett bra lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Perfekt lag i dag. Fornøyd med at Xhaka er på venstreback i mangel på andre alternativer. Moro med Auba, Özil og Laca samtidig. Kult med guendozi og Torreira. Iwobi er selvskreven. Vi vinner i dag også be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Laget ser greit ut det. Cech på benken. Kommer ikke rett inn på laget selv om han har vært førstevalget frem til skaden. Ingen får klippekort lenger. Det var på tide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 28, 2018 Author Report Share Posted October 28, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Bra lag men hvordan klarer Xhaka seg på backplass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 1 minute ago, Gunners77 said: Bra lag men hvordan klarer Xhaka seg på backplass? defensivt helt ok. Offensivt helt fraværende. Be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 7 minutes ago, Ben Elfen said: defensivt helt ok. Offensivt helt fraværende. Be Snakker du da om som back? For på midten vil jeg nesten si han er motsatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 28, 2018 Author Report Share Posted October 28, 2018 Om Xhaka er den rette eller ei på backen er jeg usikker på, men vi har få alternativer når Mon/Kola/AMN tydeligvis ikke er klare. Lichtsteiner er det åpenbare alternativet, men han imponerte ikke så mye på "feil side" mot Leicester. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Xhaka som back ass. Liker virkelig ikke det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Hadde vært morro å sett Dat Guy på beck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 5 minutes ago, antonius_blok said: Hadde vært morro å sett Dat Guy på beck. Det er nok backup løsningen ved feks tidlig kort på xhaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Må passe på her nå! Zaha har vært farlig ved tre-fire anledninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Nå har vi flaks som ikke ligger under allerede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Super duper flaks, for et spill av CP på den siste der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Jeg sliter fortsatt litt med å se oss løfte PL pokalen i mai , men det er langt frem ditt. 30 minutter til og så er det duket for 2 omgang. Det er da vi våkner ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Så jævla egoistisk Bellerin, når du første stopper ballen og ikke tar på direkten så bør den gå videre til Auba!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunners68 Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Hector Bellerin - er det mulig for faen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 28, 2018 Report Share Posted October 28, 2018 Noen som har en veldig god stream ? Hadde en grei men den har stoppa helt opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts