Jump to content

2018.02.25 Manchester City (N) Carabao Cup - Finale


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

 

 

Men akkurat nå sa kommentatoren at det ikke er offside på 5-meter. Det var nytt for meg.

 

BE

Jeg får ikke sett denne kampen (heldigvis?) siden jeg er på jobb, men den kommentaren du refererer til bekrefter mitt syn på norske fotballkommentatorer.

 

I mange "fag" så er det dårlige "håndverkere" som er unntaket fra regelen. Men når det gjelder norsk tv så er det gode fotballkommenratorer som er unntaket fra regelen.

Link to comment
Share on other sites

Så først nå at aguero har blikket i mustafi, så ut som han rykka rett i han først. Så ja det er vel mulig å blåse der ja... synd og leit, men 1-0 gir nok ett riktig bildet så langt. Med andre ord vi er ikke ute ennå.

 

0-1 er mer riktig bilde.

Synes vi har spilt godt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke sett denne kampen (heldigvis?) siden jeg er på jobb, men den kommentaren du refererer til bekrefter mitt syn på norske fotballkommentatorer.

 

I mange "fag" så er det dårlige "håndverkere" som er unntaket fra regelen. Men når det gjelder norsk tv så er det gode fotballkommenratorer som er unntaket fra regelen.

Skjønner ikke hva du vil frem til. Kommentatoren har nok rett og jeg ble opplyst av ham

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo null plan offensivt. Vanskelig å score da. City står høyt, vi spiller ikke noe særlig i bakrom mot en av verdens raskeste spisser. Vi har Özil og Wilshere som er to veldig gode boksåpnere men de blir ikke involvert nok i spillet fordi Xhaka og de andre som skal mate dem med baller ikke er gode nok.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...