Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Bravo fikk nesten to assist i første. Det er alarmerende at de nesten gjentok det samme 5 min senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Trekker meg på målet imot. Er frispark, obstruksjon, men ville vært soft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 25, 2018 Author Report Share Posted February 25, 2018 Men akkurat nå sa kommentatoren at det ikke er offside på 5-meter. Det var nytt for meg. BE Jeg får ikke sett denne kampen (heldigvis?) siden jeg er på jobb, men den kommentaren du refererer til bekrefter mitt syn på norske fotballkommentatorer. I mange "fag" så er det dårlige "håndverkere" som er unntaket fra regelen. Men når det gjelder norsk tv så er det gode fotballkommenratorer som er unntaket fra regelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Så først nå at aguero har blikket i mustafi, så ut som han rykka rett i han først. Så ja det er vel mulig å blåse der ja... synd og leit, men 1-0 gir nok ett riktig bildet så langt. Med andre ord vi er ikke ute ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Så først nå at aguero har blikket i mustafi, så ut som han rykka rett i han først. Så ja det er vel mulig å blåse der ja... synd og leit, men 1-0 gir nok ett riktig bildet så langt. Med andre ord vi er ikke ute ennå. 0-1 er mer riktig bilde. Synes vi har spilt godt. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Jeg får ikke sett denne kampen (heldigvis?) siden jeg er på jobb, men den kommentaren du refererer til bekrefter mitt syn på norske fotballkommentatorer. I mange "fag" så er det dårlige "håndverkere" som er unntaket fra regelen. Men når det gjelder norsk tv så er det gode fotballkommenratorer som er unntaket fra regelen. Skjønner ikke hva du vil frem til. Kommentatoren har nok rett og jeg ble opplyst av ham BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Noen som vet hva som står skrevet under Arsenal logoen på brystet på Arsenaldraktene? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Fy faen vi er farlige på dødball i mot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 0-1 er mer riktig bilde. Synes vi har spilt godt. BE 2-7 i sjanser, og underlegne i banespillet, hvordan får du det frem at vi skulle ledet ut fra første omgangen ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Vi har ikke noe svar på Citys høye press. Frustrerende å se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Haha! Chambers får så panikk at han skal sakse skyte ut av egen 16m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Ingen av de tre stopperne har overbevist i dag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 2-7 i sjanser, og underlegne i banespillet, hvordan får du det frem at vi skulle ledet ut fra første omgangen ?! Det har vært en stor sjanse i kampen og den tilfalt Arsenal. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Vi er virkelig blitt en middelhavsfarer. Spillestilen vår er faen meg helt på trynet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Der var det over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Møtte ikke opp fra start i 2 omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Føkk BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Ha det Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Kompany skulle aldri fått sjansen igjen til å vinne hjørnesparket i forkant av målet. Han har vært svak i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Med så mange måter man kan skåre på Arsenal på, er det nesten gitt at City skal putte to. Vi kan likevel skåre her, og da er det kamp igjen. Men jeg tror ikke vi er ferdigskårt mot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Ingen plan, ingen motivasjon og ikke noe initiativ. Koblet sammen med personlige feil så var det egentlig aldri stor sannsynlighet for at vi ville vinne i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Vi har jo null plan offensivt. Vanskelig å score da. City står høyt, vi spiller ikke noe særlig i bakrom mot en av verdens raskeste spisser. Vi har Özil og Wilshere som er to veldig gode boksåpnere men de blir ikke involvert nok i spillet fordi Xhaka og de andre som skal mate dem med baller ikke er gode nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Snipp snapp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Flaut er det. Nevnte det i pausen, pleier å ha en god omgang. Det vi så i forrige omgang var vått beste, dette er slik vi ofte fremstår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 25, 2018 Author Report Share Posted February 25, 2018 Skjønner ikke hva du vil frem til. Kommentatoren har nok rett og jeg ble opplyst av ham BE ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.