Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Nok en ræva corner. Kommer faen ikke frem til feltet engang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Den der på Niles var like mye straffe som Chelsea fikk mot oss. Faen meg latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Den der på Niles var like mye straffe som Chelsea fikk mot oss. Faen meg latterlig.Enig i den. Enig med Wenger også, som hilser VAR velkommen, men ønsker klarere regler for hva som er straffe og ikke. Vi er alle like forvirret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Noen som vet hvorfor Özil ikke er med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Den der på Niles var like mye straffe som Chelsea fikk mot oss. Faen meg latterlig. Litt gøy av VAR bekreftet at den var feil. Vi er for øvrig veldig gode til å gjøre kamper kjedelige om dagen.. grenser jo mot en god ting borte, men fortsatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 10, 2018 Author Report Share Posted January 10, 2018 Defensivt så er jeg positivt overrasket, offensivt er jeg skuffet. Angrepene skal bygges så tregt opp gang etter gang og Chelsea får en lett jobb med å forsvare seg. Dommeren har brukt VAR tre ganger i "logiske" situasjoner og jeg mener det har fungert godt. I motsetning til andre her så finner jeg ikke at avgjørelsen i "straffesituasjonen" var latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 10, 2018 Author Report Share Posted January 10, 2018 Noen som vet hvorfor Özil ikke er med?Kneproblemer, tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 10, 2018 Author Report Share Posted January 10, 2018 Tydeligvis brukes VAR til det ogsåAt det ikke ble noen reaksjon fra dommer er korrekt etter min mening, men dytten kan i teorien vurderes som en gjengjeldelse og det i værste fall en rødt kort hendelse derfor kan bruken av VAR forsvares. Men i dette tilfellet og som vi nok også får se utover i kampen så er dette tross alt en "testkamp" når det gjelder VAR og da vil dommeren nok bruke muligheten oftere i dag enn når systemet blir mer vanlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Defensivt så er jeg positivt overrasket, offensivt er jeg skuffet. Angrepene skal bygges så tregt opp gang etter gang og Chelsea får en lett jobb med å forsvare seg. Dommeren har brukt VAR tre ganger i "logiske" situasjoner og jeg mener det har fungert godt. I motsetning til andre her så finner jeg ikke at avgjørelsen i "straffesituasjonen" var latterlig. Det er bortekamp. Uavgjort er et helt topp resultat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Bra Xhaka, den tok du for laget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Wilshere skadet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Jaja skal det være det wilshere takla tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Ikke bli skada nå Weelchair. Du ble truffet av en ball på foten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Japp skadd... operasjon neste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Mulig brudd i tåa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Japp skadd... operasjon neste? Jeg syns oppriktig synd på gutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Jeg syns oppriktig synd på gutten.Ja det er det, men det skjer gang på gang. Det er ikke en tendens engang. Det er tilnærmet regel Så skal det sies at dette kan være en «lett» en. Vi får nå Se Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Faen ass. Mon tro hvor lenge han blir borte. Blir forøvrig kjørt ganske hardt her nå. Spent på de neste 15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 10, 2018 Author Report Share Posted January 10, 2018 Enveiskjøring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Jøss xhaka løper opp og takler morata rent! Da har man sett det også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Og det er derfor man dessverre ikke kan stole på Wilshere som førstevalg på midten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Nei vi trenger ny sentral midtbane spiller. God kamp defensivt , men offensivt er stor gjesp, viser hvor langt ned det er fra øzil og alexis til resten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Nå er det bare komisk her. Er som å se pl mot 2 div i 2 omg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Må vi da for pokker klare å skape noe i andre enden snart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Bare et spørsmål om tid før Chelsea scorer nå. Hjalp virkelig ikke å få innpå Elneny som er verdens mest gråeste spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.