Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 På tide å komme over midtbanen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Lacazette av igjen... Iwobi og Welbeck får fortsette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Lacazette av igjen... Iwobi og Welbeck får fortsette... Kan du fortelle meg hva Lacazette har fått til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Lacazette av igjen... Iwobi og Welbeck får fortsette... Hadde tenkt til å nevne det selv. Men det er Mikki mus og da er det kanskje greit. Problemet er at samme byttet ville blitt gjort i andre kamper å. Welbeck har vært ur dårlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Kan du fortelle meg hva Lacazette har fått til? Lacazette har vært dårlig i dag, men Welbeck har vært like ille for å si det slik. Er ingenting som klikker om dagen. Hjelper jo selvfølgelig ikke at vi spiller 9 spillere som er ute av form (10 nå som Wilshere ikke er på banen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Iwobi er en ny Welbeck. En Welbeck light. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Selg iwobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Lacazette har vært svak lenge Stefan. Savner Giroud jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Men det er fortsatt 0-0 og vi er på Brua med mange spillere ute, og Chelsea har i tillegg toppet lag. Helt gæli er det ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Welbeck er jo helt katastrofe utpå der. Mister ball konstant og har ikke en eneste avslutning eller anløp til noe offensivt. Hva skal man med han når han presterer så ræva? Kunne kanskje vært bedre å testa han som spiss? Værre kan det ikke bli utpå kanten der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Kan du fortelle meg hva Lacazette har fått til? Han er mer målfarlig enn Iwobi og Welbeck til sammen, og i motsetning til Welbeck klarer han til dels å holde på ballen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Selg iwobiHvorfor. Fordi han er en av få ilaget vårt som klarer å løpe gjennom pressledd? En særs viktig egenskap når vi blir presset så voldsomt. Fordi han er ung og egenprodusert? Jeg ser på han som en veldig lovende unggutt, som trenger å jobbe med sin end product. En flott spiller å ha i stallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Der fikk han til noe i midten i det minste. Ett skudd Snart rødt på xhaka. Må han da sone i pl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Han er mer målfarlig enn Iwobi og Welbeck til sammen, og i motsetning til Welbeck klarer han til dels å holde på ballen.. Joda, det er han, om enn ikke den siste tiden. Welbeck er en mye bedre hodespiller, noe som kan være nyttig, særlig defensivt slik som vi blir presset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Er det noen spillere vi må bli kvitt så er det rett og slett (pardon my language) dritt som Welbeck, Walcott og Elneny. Herregud for noen ræva spillere. Nketiah, Nelson og Niles er spillere som tilfører oss mer. Er så jævlig lei av å se disse primadonnaene som tjener tett opp mot en million eller mer i uka prestere så ræva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Få nelson inn for iwobi eller wellbeck . Kan umulig bli værre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Heller Iwobi enn Welbeck. Welbeck er en atlet, men ingen fotballspiller. Bambi på is gjør han ikke hyllest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Få nelson inn for iwobi eller wellbeck . Kan umulig bli værre Det viktigste i denne kampen er å unngå å tape. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Viktig å slite ut chelsea før returkampen, som i tillegg skal ut i omkamp mot Norwich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Det viktigste i denne kampen er å unngå å tape. Holder vi nullen har vi et godt utgangspunkt før returkampen. Så enig med deg der. Holding og Chambers har vært solide i dag for øvrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Viktig å slite ut chelsea før returkampen, som i tillegg skal ut i omkamp mot Norwich Takk! Heldigvis en som har skjønt det. I tillegg til meg selvfølgelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Holder vi nullen har vi et godt utgangspunkt før returkampen. Så enig med deg der. Holding og Chambers har vært solide i dag for øvrig. Det har de og det er det som har gledet meg mest i denne kampen. Kanskje de er vårt framtidige superpar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Det har de og det er det som har gledet meg mest i denne kampen. Kanskje de er vårt framtidige superpar? Spådde det i 2016 jeg. Har fortsatt troen på de to, selv om jeg ikke har tro til Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Rart det ikke ble blåst straffe mot oss der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 10, 2018 Report Share Posted January 10, 2018 Bra defensiv jobbing av Welbeck. Jeg bare nevner det siden noen har bestemt seg for å kritisere alt han gjør... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.