Jump to content

Alexandre Lacazette


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er litt merkverdig at Lacazette står oppført med draktnummer 00 på Arsenal-shoppen. Jeg antar at dette bare er for syns skyld siden jeg tviler på at drakt nr 0 godkjennes i kampsituasjon :proud: , men det burde egentlig ikke være så vanskelig å gi han det rette nummeret allerede nå.

Kanskje venter man litt på skjebnene til Özil og Wilshere, men jeg antar at 9, 10 og 11 er de eneste aktuelle nummer. 9 er den eneste "ledige" nå, Özil har 11, men vil vist nok gjerne ha nr 10 (hvis han er her kommende sesong), men denne tilhører pr. dato Wilshere..

 

NewPlayer1SBP.jpg

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

GET FUCKING IN! Yes! :D

 

Endelig en ordentlig spiss. Helt nydelig!

 

Håper Özil får nummer 10 og Lacazette får nummer 11. Wilshere har virkelig ikke gjort seg fortjent til nummer 10 trøya.

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden vi har hatt en VIRKELIG god nummer 9! Satser på at Lacazette snur den trenden.

 

 

 

GET FUCKING IN! Yes! :D

 

Endelig en ordentlig spiss. Helt nydelig!

 

Håper Özil får nummer 10 og Lacazette får nummer 11. Wilshere har virkelig ikke gjort seg fortjent til nummer 10 trøya.

 

 

Er vel slik at Özil ønsker nummer 11?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

 

Er vel slik at Özil ønsker nummer 11?

Özil har jo hatt drakt nr 11 i hele sin Arsenal tid. Det har tidligere kommet rykter som har påstått at Özil ønsker å bytte fra drakt nr 11 til drakt nr 10, enkelte rykter påstod faktisk at det var et av "kravene" for å skrive ny kontrakt... Men det er som sagt bare rykter. Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Håper vi har fått oss en skikkelig nummer 9 nå som kan score helg etter helg... Regner med at han må ha litt tid for å venne seg til England, men er han en klassespiss så bør det ikke gå så mange ukene egentlig. Så vidt jeg husker var vel Aguero, Costa, Sanchez på hugget tidlig i sine England-karrierer. Men så har vi f.eks. Henry da...

Link to comment
Share on other sites

Mange er gode tidlig for så å få en dårligere avslutting på første sesongen. Dette etter mange smeller og mer fysisk spill i England. Derimot er stjernene gjerne på topp fra sesong to. Dette har iallefall jeg ofte bitt meg merke i.

Link to comment
Share on other sites

Dette med at behov for tilpasning til engelsk fotball er ikke noe nytt hverken for Arsenal eller andre klubber, og det er noe som kan skje med spillere på alle nivå. Det er en risiko uansett om spilleren heter Lacazette eller noe annet. Siden dette er noe det er vanskelig å vite på forhånd, så ser jeg ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Gjorde jeg heller ikke, men at man heller skal ha det i bakhodet om han er variabel første sesong. Noe mange andre toppspillere også har opplevd. Har god tro på lacazette. Men vi skulle hatt han for to sesonger tilbake. Iår ble han både dyrere og eldre, samt at kjøpet av Lucas fremstår som fattigmanns opplegg. (Digger forøvrig en uprøvd Lucas)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg tror heller ikke at vi selger, men generelt sett syns jeg Laca har vært skuffende. 

 

Jeg mister mange kamper, men jeg husker bare en kamp hvor han var skikkelig god. Tror det var mot United hjemme.

 

Jeg nevner atter en gang at det var en tabbe å selge Giroud og beholde Laca.  Det burde ha vært motsatt.

Link to comment
Share on other sites

Adrian Clarke analyserer kampene våre på arsenal.com (veldig gode analyser for øvrig), og mot West Ham kårer han Lacazette til Arsenal's Main Man (tilsvarer MoM antar jeg). Selv synes jeg Lacazette har vært meget god i sine innhopp denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...