Jump to content

2017.01.31 Watford (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Skjønner ikke hvordan Marriner presterer å ikke gi gult kort til Janmaat når han kynisk bare feier ned Özil når han blir vendt opp.

 

Faen meg tragisk dommer.

 

Ellers skal det sies at vi er like tragiske. Virkelig vært ræva i dag.

Link to comment
Share on other sites

Maitland-Niles og Chamberlain på midten mot Chelsea da. Gleder meg!

 

Ellers burde Alexis starte på topp, med Lucas på høyre og Iwobi på venstre. Walcott var rimelig ræva i dag i mine øyne. Han våknet litt til live igjen på tampen av kampen, men synes han var veldig stillestående og gikk på mange dårlige løp og var ikke helt venn med ballen.

Link to comment
Share on other sites

Ingen straffer på oss slik jeg ser det, nærmeste var faktisk walcott som ble dratt på vei igjennom men han lot vær å gå ned. Man så klart han ble revet i armen.

 

Dette kan ikke bortforklares annet enn at det var dårlig vær og man ikke møtte opp. Watford så giroud startet og ga oss bakrom ved å presse høyt. Da er giroud elendig hver gang det skjer. Når man i tillegg verken har walcott, OX eller Lucas på banen er trusselen i bakrom fraværende. Med dårlig vær kommentaren hadde jeg nesten tenkt til å skrove før start at det er typisk vi sliter. Litt for mange luksus spillere som ikke går i krigen på banen samtidig. Wenger: du beviser gang etter gang at du ikke har gode nok analytiske evner (som om han leser dette ;))

Link to comment
Share on other sites

Spillerbørs 1-10.

 

Cech 6 - tar det han skal. Har noen gode redninger. Burde kansje vært nærmere på 1-0., skifter retning så den e vanskelig

Gabriel 3 - ser ut som en fisk på land gjennom hele kampen. Både offensivt og defensivt.

Mustafi 4 - ikke bra i pasningsspillet, e litt på etterskudd hele kampen

KOS - 5 mye samme som Mustafi , men litt bedre

Monreal 4 - gir oss overhode ingenting offensivt , vaklende defensivt. På tide med noe nytt i denne posisjonen.

 

Coq- 4 henger ikke i sammen med noen på laget første 15 minutten. Tar seg litt opp . Men en skrekkelig kamp fra han også

Ramsey STRYK- Elendig , elendig og atter Elendig. Håper han blir solgt før midnatt. Har ikke sett ut som en fotballspiller denne sesongen. Involvert i begge baklengsene. Bidrar ikke med noe som helst

 

Iwobi 6- har en en god periode fra pause og fram til vi skårer , relativt usynlig før pause og etter målet vårt. En av de få som prøver å skape noe utpå der.

Øzil - 2 var han utpå??usynlig når vi virkelig hadde trengt han, har noen små forsøk på noen boksåpner pasninger , men alt ender opp i piss.

Alexis 7 BB - eneste som jobber sokkene av seg , en sv de få som prøver. Løper til krampen tar han. Får seg en assist.

 

Giroud - 5 . Jobber å sliter uten hell. Men til hans forsvar får han ingenting å jobbe med overhode. Brude vært på banen i andre omgang

 

Lucas 6- Prøver , prøver og prøver. Har et skudd i tverra. Maks uflaks

OX - 5 vil så mye , men får det ikke til. Har hvertfall innsats

Walcott- 3 usynlig i Storsett hele andre omgang. Får en moster sjanse som han skal sitte.

 

Wenger/Bould - Stryk. Hvorfor starter ikke bellerin? Noe som gir oss en ekstra dimensjon i angrepsspillet. Hvorfor spiller Ramsey ? Hva skal til får at Lucas skal få en real sjans i denne klubben? Når du først starter med Giroud , og ligger under hjemme til pause. Så lar du han være på banen . Vi viste at vi kom til å dominere mer i andre omgang og derfor hadde trengt noen muskler i boks. Neida ... helt godnatt.

 

Seriegullet kam vi glemme og kampen om topp 4 er igang

Link to comment
Share on other sites

Seriegullet har jeg ikke trodd på, på noe som helst tidspunkt denne sesongen.

 

Burde Giroud vært på banen i 2. omgang? Ja og nei.

Ja fordi vi er mer offensive og bruker kantene mer og det hadde vært kjærkomment med en hodesterk spiller inne foran mål.

Nei fordi jeg tviler på at vi hadde klart å være like offensive fremover med Giroud på banen.

Det Arsenal trenger neste sesong er en ny spiss som har mer fart i bena enn Giroud, men som samtidig har betydelig bedre hodestyrke enn våre nåværende Giroud-alternativer.

 

Selv om laget forbedret seg betraktelig fra en svak første omgang der de var heldige som bare lå to mål under, så var passningskvaliteten i andre omgang fremdeles alt for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, legendarisk den der.. Men det er litt sånn med Arsenal, kveldskamp i flomlys mot fysisk lag i øs-pøs regnervær. Da ligger det i luften at man går på en smell, særlig når kampen betyr noe. En seier mot Chelsea nå neste kamp er fryktelig mye mindre verdt siden man tapte igår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...