Jump to content

2016.10.25 Reading (Ligacup)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 reading.png?2016-2017 Reading


Tirsdag 25. oktober 2016, kl 20:45. Emirates Stadium


EFL Cup (Ligacup) 4. runde


Kampen vises ikke direkte på norsk TV



Skadesituasjonen: Giroud kan være med i troppen til denne kampen, Ramsey er ikke klar før tidligst til helgen (info oppdatert fre 21.okt). Cazorla sliter med en fot.


Suspensjoner: Xhaka



Vår motstander Reading ligger på åttende plass i Championship og må forventes å stille med sine beste spillere.



Jeg ønsker/forventer at Arsenal i denne kampen hviler de beste spillerne, og lar benkeslitere og unge lovende utgjøre de elleve som skal starte. Jeg forventer en lagoppstilling som er relativ lik den vi hadde mot Nottingham i den foregående runden, men det må vil komme en eller to utskiftninger. Xhaka soner karantene p.g.a. rødt kort og er den eneste åpenbare spilleren som må erstattes.


Maitland-Niles fikk starte på høyre back for Forrest og jeg har ingen problemer med å la han forsette, men hvis Jenkinson/Debuchy begynner å bli klar til å spille kamp så bør en av de velges p.g.a behovet for kamptrening.


På midten startet Elneny sammen med Xhaka sist, men siden Cazorla sliter med foten (akilles så vidt jeg har forstått) og at Xhaka også må sone karantene til helgen, så er vi akkurat nå litt utsatt på midten og derfor ønsker jeg i utgangspunktet å hvile Elneny også. Mitt forslag på defensiv midt er vel på gyngende grunn :shy:



Martinez


Maitland-Niles (Jenkinson/Debuchy) - Holding - Gabriel - Gibbs


?Bielik?-Zelalem


OX - Jeff - Akpom


Lucas

Link to comment
Share on other sites

Tenker Jenkinson starter med Ox foran seg. Akpom er visstnok ute med skade ifølge Physioroom. Giroud må gjerne få noen minutter hvis han blir klar, men Lucas bør definitivt få starte denne. Mulig Sanogo(?!) på topp og Lucas på venstre?

Link to comment
Share on other sites

Sanogo

 

Han hadde jeg allerede glemt hva med akpom?

 

Les posten over kanskje? :)

 

Sanogo er det ikke noe vits å spille. Han har NULL fremtid her. Vil heller se Willock eller noe på venstrekanten over han. Lucas burde få sjansen på topp igjen.

Link to comment
Share on other sites

Leste bare siste post før jeg heiv meg på toget. Jeg har ikke sett sanogo på treningsbilder heller. Jeg har neppe tro på at han er endel av fremtiden nei. Hadde glemt/fortrengt hele fyren

 

For å være vrang (noe jeg liker å være), så fikk du da altså med deg at Akpom var skadet da? :gimme: :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...