Jump to content

2015.10.27 Sheffield Wednesday


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Unnskyld språkbruken, men kva faen er vitsen med å riske vitale spelarar i denne kampen?! Med tanke på historikk og kampplan framover er det berre å fyre utpå akademiet og spelarar som treng kamptrening!!!

Fullstendig enig

 

Gleder meg til å se Campbell borte mot Bayern, hahaha! :lol:

Offensivt så har Campbell akkurat som resten av laget vært svake, men Campbell skal ha skryt for den defensive jobben han legger ned i denne kampen.

 

----------------

 

Et tap i dag bekymrer meg ikke, det som derimot bekymrer meg er at vi så langt har sluppet inn to mål med en bakre firer der tre av de fire sist sesong var førstevalg i sine posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Da blir det vel hederlig exit i CL iallefall. Samt vi taper terreng i PL men ikke umulig. Dog tar jeg ikke exit i mikki mus særlig tung, men registerer at våre nest/tredje beste er dårlige.

 

Jeg er ikke overrasket men veldig skuffet at vårt nye medisinske apparat ikke klarer å se farene. Hvis ikke Wenger trumfa dem? Det tror jeg ikke

Link to comment
Share on other sites

Hva har skjedd med Debuchy? Virker jo som om skadene han har hatt har satt ham tilbake en hundre år. Skulle virkelig ikke tro at han er den mest rutinerte høyrebacken vi har i stallen.

 

Lurer jeg på også. Sånn som det ser ut nå har vi ikke noen reservedekning på høyreback for Debuchy er rett og slett begredelig hver gang han får sjansen.

Dessverre er det gjengangeren for flere av våre andrevalg om dagen ser det ut som....

Link to comment
Share on other sites

At benkesliterne er rustne er forsåvidt normalt, manglende "kamptrening" skaper "rust". Når det gjelder Debuchy så må jeg dog innrømme at han er mer "rusten" enn man skulle forvente.

 

Det at vi mangler de beste i dag avslører flere problemer i backupen. De fire bak har sine svakheter, vi sliter uten vår faste DM og har ingen åpenbare alternativer til Coq. Giroud er hjelpeløs uten en god sentral playmaker o.s.v.

 

Der ble det tre i mot og jeg får vel konsentrere meg om jobben, så takk for i kveld :shy:

Link to comment
Share on other sites

Det er greit å tape, men miste ansikt er ikke greit. ;/ Følger med fra mobilen og dette virker tragisk. Uten våre beste er dette ett elendig Arsenal lag anno 2015. Min negativitet til laget er tilbake og det trodde aldri ville skjedd i mikki mus cupen. #skuffa

Link to comment
Share on other sites

Bare å glemme denne kampen asap. Er på jobb, så følger med på vglive, ikke veldig oppløftende lesning. Nikke mus cup driter jeg egentlig i, utstillingsvindu for talentene. En sjanse de tydelgvis ikke griper. Kjipt med skadene, noen som har formening om hvor alvorlig det potensielt er?

Link to comment
Share on other sites

Ja Ox var nok strekk er eg redd. Walcott er eg meir usikker på. Virka å ta seg på leggen, kan vere ein 'knock'.

Midtbana blir fullstendig avkledd, om det er for mange høge skuldre der utpå vet eg ikkje, men det er verkeleg dårlig. Sheffield verkar mykje meir aggressive i press og ser nesten ut som å vere bloddopa i forhold til oss utpå der.

3 dødballer og 3 mål. Det held ikkje, såg talentlaust ut på alle tre tilfella

 

Edit: Campbell er kanskje vår dårlegaste utpå der no. Er ein del involvert men får ingenting til og har til tider heilt håplause avleveringer

Link to comment
Share on other sites

Begynte å se på når Mertesacker fikk en headning. Da sa de det var vår desidert største sjanse, måtte jeg bare le litt. Tragisk oppvisning er ordet, da laget og spillerne som burde vært sugne ikke klarer å prestere noen ting. Skadene er som de er, man kan irritere seg grønn over sjansespillet med å bruke de, og det er Walcott som er problemet her.. OX har vært elendig så langt iår fra tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...