Jump to content

2015.10.27 Sheffield Wednesday


Polljen

Recommended Posts

Sheffield Wednesday sheffieldwednesday.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Tirsdag 27. oktober 2015, kl 20:45. Hillsborough.


Capital One Cup (aka ligacupen) 4. runde


Kampen vises på TV2 Sport Premium / Sumo



Av praktiske årsaker (nevnt i Everton-tråden) så blir denne tråden startet noe tidligere enn den burde, så eventuell relevant spillerinfo og forslag til de elleve som skal starte overlater jeg til dere andre ;D


Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Håper vi kjører nesten full rotasjon i denne kampen, folk begynner å se slitne ut og en viktig kamp mot Bayern neste.

Jeg er helt enig og med tanke på hva jeg mener om "Mikke Mus"-cupen så vil jeg egentlig ikke ha en eneste av de som normalt starter i PL/CL med fra start i denne kampen.

 

Problemet til Arsenal er at også flere av våre "reserver" også er på skadelisten, som f.eks. Ospina og Arteta i tillegg til de tidligere langtidsskadde.

Jeg har minimal kjennskap til våre u-21/u-18 spillere, men jeg ville valgt f.eks. Reine-Adelaide hvis han hadde vært tilgjengelig (Er i Chile i U-17 VM)

 

Jeg setter derfor opp ett lag (med mange "huller") over spillere som jeg ønsker å se fra start i denne kampen ("Frykter" dog at det blir noen flere "etablerte" spillere med fra start).

 

Macey

Debuchy - Chambers - ? - Gibbs

Bielik - Flamini

? - ? - Iwobi

Campbell

 

 

 

 

Er det mulighet for å se Jeff i denne? Regner med det blir hvile av enkelte spillere som har virket litt slitne de siste kampene også.

Dessverre, er som sagt i Chile og spiller U17 VM for Frankrike.

Link to comment
Share on other sites

Vært spennende å se Bielik ja,hørt lite om ham etter han kom. Jeg tror det blir noe sånt;

 

Cech

Debuchy-Chambers-Mertesacker-Gibbs

Chamberlain-Flamini

Campbell-Cazorla-Iwobi

Walcott

Totalt sett så tror jeg nok du er nærmere enn det jeg er i forslaget til de elleve, men jeg tror fremdeles at Wenger gir vår nr. 3 sjansen som burvokter. Jeg tror nok du har rett i at OX er med fra start, han hadde "falt ut" av mine tanker når jeg satte opp spillere jeg mente burde starte ;D

Link to comment
Share on other sites

Totalt sett så tror jeg nok du er nærmere enn det jeg er i forslaget til de elleve, men jeg tror fremdeles at Wenger gir vår nr. 3 sjansen som burvokter. Jeg tror nok du har rett i at OX er med fra start, han hadde "falt ut" av mine tanker når jeg satte opp spillere jeg mente burde starte ;D

 

Wenger har gått ut å bekreftet at Cech står kampen. Skulle gjerne sett Macey selv,med tanke på at det er stor sannsynlighet i at det blir et PL-lag i neste runde.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Cech

Debuchy - Chambers - Per - Gibbs

Flamini - Kamara

OX - Campbell - Iwobi

Giroud

 

(er usikker på hvem som har hvilke posisjoner fremover)

 

Benk:

Macey, Gabriel, Monreal, Bielik, Bennacer, Sheaf, Walcott

 

(noen ukjente navn her for undertegnede)

Link to comment
Share on other sites

Har aldri hørt om Bennacer før.... Hvem er denne karen ? :P

Creative midfielder Ismael joined Arsenal from Arles-Avignon in the summer.

Comfortable in possession and an accomplished passer of the ball, the teenager featured six times for Arles’ senior side during a breakthrough campaign in Ligue 2 last season.

Ismael Bennacer Profile Born December 01, 1997

Arles, France Position: Midfielder Squad Number: 36 Previous Club(s) Arles-Avignon

Although he is of Algerian and Moroccan descent, Ismael is a French youth international, having represented his country up to under-18 level.

Eligible to play for the under-18s and under-21s, the talented youngster will be hoping to make an impact in his debut season for Arsenal.

Read more at http://www.arsenal.com/academy/players/ismael-bennacer#6cuxUam8SscYvHcV.99

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...