Polljen Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 Sheffield Wednesday Arsenal Tirsdag 27. oktober 2015, kl 20:45. Hillsborough. Capital One Cup (aka ligacupen) 4. runde Kampen vises på TV2 Sport Premium / Sumo Av praktiske årsaker (nevnt i Everton-tråden) så blir denne tråden startet noe tidligere enn den burde, så eventuell relevant spillerinfo og forslag til de elleve som skal starte overlater jeg til dere andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 Det skal vi ordne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 Eg som mante fram at du skulle tjuvstarte skal prøve å ta litt ansvar og! God tur Polljen (y) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Håper vi kjører nesten full rotasjon i denne kampen, folk begynner å se slitne ut og en viktig kamp mot Bayern neste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Swansea i imellom der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Er det mulighet for å se Jeff i denne? Regner med det blir hvile av enkelte spillere som har virket litt slitne de siste kampene også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Håper vi kjører nesten full rotasjon i denne kampen, folk begynner å se slitne ut og en viktig kamp mot Bayern neste. Jeg er helt enig og med tanke på hva jeg mener om "Mikke Mus"-cupen så vil jeg egentlig ikke ha en eneste av de som normalt starter i PL/CL med fra start i denne kampen. Problemet til Arsenal er at også flere av våre "reserver" også er på skadelisten, som f.eks. Ospina og Arteta i tillegg til de tidligere langtidsskadde. Jeg har minimal kjennskap til våre u-21/u-18 spillere, men jeg ville valgt f.eks. Reine-Adelaide hvis han hadde vært tilgjengelig (Er i Chile i U-17 VM) Jeg setter derfor opp ett lag (med mange "huller") over spillere som jeg ønsker å se fra start i denne kampen ("Frykter" dog at det blir noen flere "etablerte" spillere med fra start). Macey Debuchy - Chambers - ? - Gibbs Bielik - Flamini ? - ? - Iwobi Campbell Er det mulighet for å se Jeff i denne? Regner med det blir hvile av enkelte spillere som har virket litt slitne de siste kampene også. Dessverre, er som sagt i Chile og spiller U17 VM for Frankrike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Vært spennende å se Bielik ja,hørt lite om ham etter han kom. Jeg tror det blir noe sånt; Cech Debuchy-Chambers-Mertesacker-Gibbs Chamberlain-Flamini Campbell-Cazorla-Iwobi Walcott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Vært spennende å se Bielik ja,hørt lite om ham etter han kom. Jeg tror det blir noe sånt; Cech Debuchy-Chambers-Mertesacker-Gibbs Chamberlain-Flamini Campbell-Cazorla-Iwobi Walcott Totalt sett så tror jeg nok du er nærmere enn det jeg er i forslaget til de elleve, men jeg tror fremdeles at Wenger gir vår nr. 3 sjansen som burvokter. Jeg tror nok du har rett i at OX er med fra start, han hadde "falt ut" av mine tanker når jeg satte opp spillere jeg mente burde starte Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Totalt sett så tror jeg nok du er nærmere enn det jeg er i forslaget til de elleve, men jeg tror fremdeles at Wenger gir vår nr. 3 sjansen som burvokter. Jeg tror nok du har rett i at OX er med fra start, han hadde "falt ut" av mine tanker når jeg satte opp spillere jeg mente burde starte Wenger har gått ut å bekreftet at Cech står kampen. Skulle gjerne sett Macey selv,med tanke på at det er stor sannsynlighet i at det blir et PL-lag i neste runde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 hadde jo vært gøy å se Graham Barrett eller Arturo Lupoli få prøve seg i ligacupen i år.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Cech Debuchy - chambers -per - gibbs Arteta - Flamini Campbell - OX - ?? Walcott Ruller!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 @Marius..... Arteta er så vidt jeg vet skadet. Iflg arsenal.com så skadet han ankelen på trening 22. Okt. Står ingenting om at han er klar igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Ja det er jo klart, den enorme belastningen med masse kamper tærer på han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 CechDebucy Chambers Gabriel Gibbs Bielik FlaminiOx Adelaide IwobiCampbellCalled it. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Adelaide er bortreist med U17 dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Ja, det gløymde eg i farta. Kast inn Dragomir da Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Oppstillingen cech debuchy-chambers-mert-gibbs flamini-kamara ox-iwobi-campbell giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Laget: Cech Debuchy - Chambers - Per - Gibbs Flamini - Kamara OX - Campbell - Iwobi Giroud (er usikker på hvem som har hvilke posisjoner fremover) Benk: Macey, Gabriel, Monreal, Bielik, Bennacer, Sheaf, Walcott (noen ukjente navn her for undertegnede) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Har aldri hørt om Bennacer før.... Hvem er denne karen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Har aldri hørt om Bennacer før.... Hvem er denne karen ? Creative midfielder Ismael joined Arsenal from Arles-Avignon in the summer. Comfortable in possession and an accomplished passer of the ball, the teenager featured six times for Arles’ senior side during a breakthrough campaign in Ligue 2 last season. Ismael Bennacer Profile Born December 01, 1997 Arles, France Position: Midfielder Squad Number: 36 Previous Club(s) Arles-Avignon Although he is of Algerian and Moroccan descent, Ismael is a French youth international, having represented his country up to under-18 level. Eligible to play for the under-18s and under-21s, the talented youngster will be hoping to make an impact in his debut season for Arsenal. Read more at http://www.arsenal.com/academy/players/ismael-bennacer#6cuxUam8SscYvHcV.99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Har aldri hørt om Bennacer før.... Hvem er denne karen ? Hva du kan forvente : https://twitter.com/ArsxnaI/status/659082037618462721 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Det rulleres og jeg er happy! På jobb middag ikveld men håper å få sett litt av 2omg. Resultatet her bryr meg lite, men gledlig om de nest/tredje beste leverer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Det tok ikke to minutt en gang?? Hva skjer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Vi startet sesongen med en stor stall på offensiv midtbane/angrep, det begynner å bli maaange av de på skadelisten nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.