Jump to content

2015.10.04 Manchester United


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 manchesterunited.png?2012-13 Manchester United

Søndag 4. oktober 2015, kl 17:00. Emirates Stadium.

Premier League, 8. serierunde

Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo,

Skadelisten har sannsynligvis fått en ekstra spiller med Koscielny sin hamstring, og det betyr vel Per og Gabriel som stoppere.

Etter kampen mot Olympiakos så følger jeg hverken lyst eller evne til å komme med noe "fornuftig" i forkant av kampen, så jeg avstår både fra å sette opp ett forslag til lag eller å vurdere enkeltspillere til denne kampen.

Jeg vil prøve meg på en "Arsenal-fri" periode frem til avspark på Emirates på søndag (for å bli kvitt litt frustrasjon ;D ), så resten av diskusjonen her (i forkant av denne kampen) overlater jeg til dere :shy:

 

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg vil se:

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Ramsey

Walcott - Özil - Alexis

Giroud

Laget jeg er ganske sikker på at vi får se:

 

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Cazorla

Ramsey - Özil - Alexis

Walcott

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg vil se:

 

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Ramsey

Walcott - Özil - Alexis

Giroud

Laget jeg er ganske sikker på at vi får se:

 

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Cazorla

Ramsey - Özil - Alexis

Walcott

Enig enig. Vil ha Walcott på ving og giroud på topp. Men skjer vel neppe. Men en nesten lik som den første bortsett fra cazorla istedenfor ramsey er vel en viss sannsynlighet for at kan skje?

Link to comment
Share on other sites

Ramsey var forferdelig når han kom inn igår også. Helt klart en spiller ute av form. Samme har Giroud vært.

 

Ser for meg noe følgende:

 

Cech

Debuchy - Per - Gabriel - Monreal

Coq\Ramsey - Cazorla

Walcott\Ramsey - Özil - Sanchez

Giroud

 

 

Tipper det roteres på høyre back igjen, og en rusten Debuchy (som skal spilles igang) kommer inn. Ellers frykter jeg Per i midten der mot Martial og co. Må være en drøm å komme rettvendt mot Per med bakrom for en slik type spiss. Heldigvis er Gabriel rask. Özil har vært elendig når vi ikke har fått spillet til å sitte, og skulle egentlig kunne tenkt meg å sett han benket. Man kan evt da gi Cazorla ett forsøk i rollen som 10'er med ramsey bak. Det er nok desverre for ubalansert, så tviler på det skjer. Forøvrig er jeg så negativ nå, at jeg ikke orker tippe resultat. Men skulle vi gå på en skikkelig smell igjen mot dette United laget tror jeg det fort blir en pause fra Arsenal fotball for eget vedkommende. Da orker jeg ikke høre på bortforklaringene til en franskmann jeg mener burde gått av med pensjon.

Link to comment
Share on other sites

Noen som tror på at vi slår tilbake imorgen mot United? Selv har jeg liten tro på det, da vi tradisjonelt taper disse oppgjørene uansett form, se siste årene. Ser Arsenal FC kjører videoer etter videoer fra Henry tiden da vi slo dem gang på gang, trist å se hvordan forfatning vi er i nå kontra den gang.

Link to comment
Share on other sites

Eg støtter dette laget;

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Ramsey

Walcott - Özil - Alexis

Giroud

 

Føler ikkje at me har hatt full valuta for forsøket med Walcott som enslig spiss. Viktig at Walcott og Giroud samarbeider godt slik at trykket framover blir betre enn det har vore i det siste. Men uansett kor bra me blir framover så er det forsvaret vårt som kan felle oss i denne kampen. Som fleire har påpekt; Arsenal er laget som nekter å forsvare seg og stolar fullt på eigne ferdigheter framover. Dette kan føre til at Martial og Rooney får alt for gode arbeidsbetingelser i dag. Min spådom er at Arsenal er best men tapar kampen på eit par forsvarstabber. No er eg dårlig å spå, og Håpar på ein knipen siger.

Link to comment
Share on other sites

 

Laget jeg er ganske sikker på at vi får se:

 

Cech

Bellerin - Mertesacker - Gabriel - Monreal

Coquelin - Cazorla

Ramsey - Özil - Alexis

Walcott

 

Called it.

 

Arsenal XI vs. Manchester United: Cech; Bellerin, Mertesacker, Gabriel, Monreal; Coquelin, Cazorla; Ramsey, Ozil, Sanchez; Walcott. #AFC

Wenger er jævlig forutsigbar for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

 

Wenger er jævlig forutsigbar for å si det sånn.

Jepp. Men at han er forutsigbar i laguttak er en ting, men at han også skal være så j**vla forutsigbar i måten vi spiller på også sliter jeg mer med :shy: .

 

Men jeg er enig med deg Stefan i de små endringene du gjorde i ditt forslag til de elleve som burde starte!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...