Polljen Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Burnley Arsenal Lørdag 11. april 2015, kl. 18:30, Turf Moor Premier League Kampen kan sees direkte på TV2 Sport Premium/Sumo Skadesituasjonen: Szczesny er usikker, men kan bli klar til helgen. Koscielny er også usikker, men vil bli testet i dag for å se om "lår-problemet" vil holde han utenfor kampen på lørdag. OX er ute i minst to uker til. Diaby, Arteta og Wilshere spilte for U21-laget på tirsdag og anses som tilgjengelige. Debuchy er også OK, men fikk ikke testet kampformen på tirsdag siden det kun var mulig å stille med tre spillere over 21 år. (hvorfor ble da Diaby testet på bekostning av Debuschy? (min anmerkning)) Lørdagens motstander Burnley har hatt to gode resulater i sine siste to hjemmekamper (Tottene og City), men alt annet enn tre poeng er "uakseptabelt" i denne kampen. Det bør også være en kamp der enkelte spillere får hvile, og andre får litt kamptrening i forkant av semifinalen neste helg og toppkampen mot Chelsea om to uker. Kos bør få hvile og lege sine lårproblemer i denne kampen. De spillerne jeg jeg "setter ut" av laget i denne kampen er ikke satt ut på grunn av "sportslige" grunner, men det er en mulighet til å gjøre noen "forsiktige rotasjoner" i laget. De som jeg har satt ut er i utgangspunktet "bankers" på mitt lag mot Chelsea. Mitt forslag, og jeg tar kanskje noen "sjanser": Ospina Chambers - Per - Gabriel - Gibbs Ramsey - Coquelin Walcott - Özil - Sanchez Welbeck Arteta og Wilshere (og eventuelt Debuchy) bør være på benken og få litt spilletid utover i kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RosickyMozart Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Aldri kjekt å møte bunnlag i denne delen av sesongen, håper på en god seier og vi får sette litt press på resten av topplaga som spiller i morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Vi får takke Tottenham for et glitrende viorspiel til hovedkampen. Vi er normalt bunnsolide mot bunnlagene, dette vinner vi greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Ospina, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud Benken: Szczesny, Gibbs, Chambers, Flamini, Rosicky, Walcott, Welbeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Der ser dere, dette er da intet å være bekymret for. Vi vinner lett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Omtrent som å se maling tørke nå. Leder da I det minste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Fatter ikke hva de hyler for. Alt de klarer utrette er å lage frispark. Thats it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Starta førsteomgangen ganske greit, virka å ha rimelig god kontroll. Etterhvert drar vi oss selv ned på Burnleys nivå og ender opp med å slippe til flere sjanser bakover. Kunne og burde vært mer enn ettmålsledelse til pause. Forventer enda litt mer gnist i andreomgangen. Vi trenger flere mål tror jeg. Jo lenger det bare står 1-0 er jeg redd Burnleys selvtillit vil øke gjennom omgangen og de vil presse på enda hardere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Hjelp. Ikke akkurat noe som drar igang stemningen en lørdags kveld. Leder i alle fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Tragisk utpå her nå av begge lag. Taper vi poeng her er det fordi vi ikke ville mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Welbeck og/eller Walcott inn takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Check på en av de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Seier og 3p. Eneste å ta ut av denne kampen. Rett og slett lite attraktiv fotballkamp. De som ikke så på: ikke gidd å se reprisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted April 11, 2015 Author Report Share Posted April 11, 2015 3 poeng og den årlige merkedagen nærmer seg raskt. Når det gjelder spillet i dag så er det akkurat nok til å ta poengene uten å briljere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Vinner på nok(?) en dårlig dag. Burnley var heldigvis fryktelig dårlige. At dette laget slo City vil jeg si sier mer om City enn Burnley.. Vi legger press på lagene rundt oss på tabellen og forhåpentligvis vil flere av de lagene gå på noen smeller fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Kjedelig, men allikevel en godt gjennomført kamp. Vi vinner og vinner og vinner. I morgen vinner City og QPR Vi kan faktisk vinne serien og køppen. Gleder meg til neste kamp allerede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Det viktigste er uansett at vi tar så mange 3-poengere som mulig fremover. Da har spill og prestasjoner lite å si. Tar vi mange 3-poengere fremover øker sjansen for at det blir en veldig fin sesong til slutt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Skal sies at Burnley spilte uavgjort med Chelsea i tillegg til City-seieren, så tre poeng her var faktisk ikke så rett fram man kanskje skulle tro. Blir nok aldri gull i år, men sølv og FA-cup har vi los på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Fornøyd idag folk! De lå med hele jævla laget i forsvar stort sett hele kampen, at vi klarte å kjempe oss til en seier her idag er en meget bra og prestasjon. Jeg er uber fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 Ingen glitrende prestasjon rent spillemessig, men tre poeng er det viktigste. Finspillet har vi inne. Det fikk scouserne erfare. Som tidligere nevnt er det ingen selvfølge å hente tre poeng fra Turf More. Synd at City ikke klarte uavgjort i dag. Anser sjansene våre som meget gode for å kapre andreplassen. Vi må dog slå United. Kampen mot Chelsea lukter det uavgjort av lang vei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.