Marius- Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 God jul folkens, håper på bedre spill og taktikk i julegave! Måtte alle her inne ha en fin aften imorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Jeg vil også sende en julehilsen til alle med-goonere. Ha en hyggelig jule og nyttårshelg uansett hvor og hvordan denne tiden blir feiret (eventuelt ikke feiret ). Tre poeng på boxingday ville være en hyggelig gave, men enda bedre vil den være hvis også spillet på banen lever opp til våre forventninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 God jul godtfolk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 God Jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 God jul alle medgoonere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 God jul kjære medgooners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 Jeg takker ydmykt for alle juleønskene jeg har fått! Kødda, god jul til alle goonere i hele verden. Vi ønsker oss en lang seiersrekke i gave fra laget vårt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 God jul alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 80! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.