Polljen Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Aston Villa Arsenal Lørdag 20. september 2014, kl. 16:00, Villa Park Premier League, femte runde. Kampen blir sendt direkte på TV2 Sport Premium og TV2 Sumo Det ble "etterlyst" en kamptråd i en annen tråd og denne etterlysende forumist "gadd" ikke å lage en selv . Men siden mine tanker før den kampen i stor grad sammenfaller med vedkommendes tanker rundt de elleve som bør starte så "quoter" jeg inn hans post inn i denne tråden. Personlig så er jeg fremdeles så frustrert etter forestillingen tirsdag at jeg nok bør skrive minst mulig her om hva jeg ellers mener Pga mangel på kamptråd for Villakampen(Ja, jeg vet jeg kan lage en selv, men er for lat og håper noen med litt mer ferdigheter lager en bedre enn det jeg hadde gjort uansett) velger jeg å poste laget jeg håper starter mot Villa her; Ospina Bellerin-Chambers-Kos-Gibbs Arteta Ox-Ramsey-Cazorla-Sanchez Welbeck Arteta har noe å bevise, like greit at han får sjansen til å gjøre det nå. Mertesacker et stykke unna formen, samme med Özil. Håper Poldi får mer enn 10-20 min i denne kampen. Han hadde en god sjanse mot Dortmund. Ramsey er også et stykke unna formen, men han er en potensiell matchvinner. Cazorla og Ox sine siste innhopp har vært friske og jeg synes de fortjener sjansen fra start nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 +10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Enig med Simbad bortsett fra at jeg vil se hva Cazorla får til på kanten der jeg tror en Özil i form vil kunne bidra mye. Dessuten vil jeg ikke dytte ut Jack av laget nå som han begynner å finne formen. OCazorla eller Poldi bør uansett starte denne. Cazorla vil hjelpe mot Villas høye press med sin tofothet og nærteknikk mens Poldi kan omsette den ene sjansen han får fra vingplassen sin mot et kompakt og overraskende nok, godt, Villa-forsvar. Så får vi heller kjøre Sanchez på høyre og la Ox komme inn i løpet av kampen når Villa-bena er tunge, ser gjerne at han starter mot Southampton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Legg om til 4-2-3-1 igjen og spill Özil i midten igjen. La Ramsey blomstre og la Wilshere få en pustepause. Ospina Chambers - Per - Kos - Gibbs Ramsey - Arteta Sanchez - Özil - Cazorla Welbeck La podolski få mer enn 10min, fyr på med OX også i ett tidlig tidspunkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 17, 2014 Report Share Posted September 17, 2014 Legg om til 4-2-3-1 igjen og spill Özil i midten igjen. La Ramsey blomstre og la Wilshere få en pustepause. Ospina Chambers - Per - Kos - Gibbs Ramsey - Arteta Sanchez - Özil - Cazorla Welbeck La podolski få mer enn 10min, fyr på med OX også i ett tidlig tidspunkt. Ser ikke hvordan et enkelt formasjonsbytte skal gjøre om på de enkle feilene Özil og Ramseys spill har vært dominert av desverre. Vil helst se et 4-2-3-1-lag selv også, men vi vet alle hvor sta Wenger er på dette, taktikk er noe han tenker på FØR sesongen. Wilshere for Ramsey, Cazorla for Özil og Poldi inn på venstrevingen og jeg synes laget er perfekt til Villakampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Leser at Wilshere er klar, så da spiller nok han igjen. Özil er vel på kant og vi kjører 4-1-4-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted September 19, 2014 Author Report Share Posted September 19, 2014 Leser at Wilshere er klar, så da spiller nok han igjen. Özil er vel på kant og vi kjører 4-1-4-1 Det er det jeg frykter! Skadesituasjonen er ikke god, men samtidig så er den med ett par unntak nær ved å bli betraktelig bedre. Bloggene forteller at Calum, Jack og Nacho er klar. Det stemmer nesten, iflg arsenal.com så er Nacho uaktuell mot Villa. Samtidig så nærmer det seg tidspunktet der Theo kan starte "vanlig" trening (rundt månedsskiftet) og det skulle vel bety at vi kanskje kan se innhopp (som reserve) fra han mot slutten av oktober. Debuschy er usikker når det gjelder lengde, men i verste fall ser vi han ikke på banen før årskiftet. Det varierer hvor lenge Sanogo og Gnabry er ute, men de er vel uansett i beste fall aktuelle for benken når de er tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Hadde likt å sett dette laget: Szczezny Chambers. Merte. Koscielny. Gibbs Arteta. Wilshere Chambo. Özil. Cazorla. Sanchez Ja, Cazorla som ving. Fortjener en start, og er 200 gang bedre enn özil der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Szczezny Chambers - Per - Kos - Gibbs Ramsey - Arteta Sanchez - Özil - Cazorla Welbeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Szczezny Chambers - Per - Kos - Gibbs Ramsey - Arteta Sanchez - Özil - Cazorla Welbeck Arsenal FC @Arsenal 2m #Arsenal team to play Aston Villa: Szczesny, Chambers, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Alexis, Welbeck Håper dette blir som du har satt opp Özil sentralt, men at Cazorla er på høyre og Alexis på venstre. Syntes Alexis virker vesentlig bedre tilpasset venstrekanten vår enn høyre + at når Walcott er tilbake så er han også rimelig selvskreven på høyrekanten. Håper vi får se Welbeck sitt første mål i Arsenaldrakta i dag. Hadde vært nydelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Herlig å se Cazorla spille fra start. Fantastisk spiller. Ingen 4-1-4-1 .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Var feil på dagens teamsheet forøvrig. Alexis sitter på benken og Chamberlain starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Må vel være for å hvile han, synes han blir bedre og bedre for hver kamp. Vanvittig bra spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Hvor er det laget som skulle heve seg fra midtuka? Ja, vi har ballen klart mest, men vi skaper jo forferdelig lite, og innsatsen er heller laber vil jeg si... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Der er Szczesny forskjellen. Forsvaret svikter nok en gang på dødball.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Ser ut som Stoke i angrep vi nå. Aldri sett ett kjedeligere Arsenal under Wenger enn disse første 25 min. Ramsey totalt ute av form, gjør ikke mye rett :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Endelig! Fin kontring og fint løp av Özil. Den var viktig for selvtilliten hans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Fantastisk angrep. Nydelig avslutning av Özil og meget god pasning fra Welbeck! Ramsey til Chambo, Chambo til Welbeck og Welbeck til Özil! Skulle nesten tro tyskeren spilte i sin beste posisjon i dag. Han har jo vært ganske god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Sa plutselig pang, føles litt tilfeldig men akk så godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 WELBECK! OH YEAH! Özil med assisten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Özil og Welbeck med svar på tiltale gitt. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Tok 30 min før vi våkna, men nå våkna vi skikkelig! Özil viser hvorfor Wenger har troa på ham! Fint samspill av Welbeck og Özil på de to måla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 For å si det de fleste her inne på forumet (og andre forumer for den slags skyld) så må Özil spille i en fri rolle bak spissen. Haha! Gibbs innlegg via Cissokho og 3-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Får så mye mer ut av Özil når han har en fri rolle bak spissen. Det beviser han nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 fuc* me. Gikk for å drite, kom tilbake så står det t 3-0.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.