Jump to content

Chelsea B 22.03.2014


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Giroud... Alsaker oppsummerer greit. Vet han er sjanseløs på å løpe. Der andre spisser kan prestere å finne på noe selv må Giroud skyte fra 45m.

 

Og da er det 5, slett keeperspill. Målvakten like dårlig som laget idag.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jeg synes det er feil å si at vi er på stedet hvil. Vi har vært mye bedre i år enn de tre-fire foregående sesongene.

Tja, vi hadde en god vårsesong i fjor og en god høst denne sesongen, men vi har ikke en tropp som er god nok til å være på topp fra august til mai. I høstsesongen så hadde vi tillegg den "flaksen" som ett topplag ofte har, men når nøkkelspillere blir skadet så har vi ikke så mye (kvalitet) i backup. Med/uten skader så mangler vi noe på topp, i høst ble det "Kompensert" av midtbanespiller(e) i scoringshumør, med slike spillere ute så er vår eneste offensive kort en treig franskmann som er en "ekte" humørspiller (litt for ofte sur og oppgitt).

 

Selv om det en en del som er uenige med meg, så gjentar jeg gjerne til det kjedsommelige at "dagens" Wenger har stagnert rent taktisk i forhold til den Wenger som kom til klubben for mange år siden.

Link to comment
Share on other sites

Polakkens største og viktigste ferdighet er dessverre også hans største svakhet. Selvtilliten hans er dessverre ikke berettiget når det gjelder hans ferdigheter som keeper.

 

Wengers største svakheter må vel være det taktiske og den tåpelige staheten som ikke har brakt annet enn frustrasjon de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Og det begrunner du med?

 

BE

 

Fordi de har vært ræva. Akkurat som Szczesny.

 

Midtbanen, forsvaret og angrepet har vært helt latterlig. Nærmest ikke eksisterende. Dog fokuserer du så ekstremt mye på keeperen at det går deg hus forbi. :proud:

Link to comment
Share on other sites

Resultatene mot City, Liverpool, Chelsea, og ja eg vil driste meg til å nevne Manchester United også for de kampene spilte vi elendig viser at vi har så til de grader overprestert denne sesongen, til tross for at vi låg på topp store deler av høsten viser resultatene mot de store at vi i realiteten aldri var et seriemesterlag. Dette er bare trist på alle måter.

Link to comment
Share on other sites

 

Fordi de har vært ræva. Akkurat som Szczesny.

 

Midtbanen, forsvaret og angrepet har vært helt latterlig. Nærmest ikke eksisterende. Dog fokuserer du så ekstremt mye på keeperen at det går deg hus forbi. :proud:

Synes du Sagna har vært ræva?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Synes du Sagna har vært ræva?

 

BE

 

Han har vært grei. Hadde en god involvering tidligere i stad defensivt, men offensivt når han hadde sjansen til å slenge inn et innlegg når vi hadde folk i boksen så blåst han det langt over og utenfor.

 

Så for å svare på spørsmålet ditt: Syntes ikke han har vært ræva, men han har ikke vært god heller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...