Jump to content

Chelsea B 22.03.2014


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Her ser vi hvordan laget ditt smuldrer sammen Wenger. I din 1000-ende kamp så faller vi totalt sammen. Kvaliteten er dessverre ikke der den burde være. Vi er ikke på det nivået der vi burde være.

Link to comment
Share on other sites

 

Ufattelig naivt forsvarsspill og ufattelig svakt midtbanespill. Szczesny kunne dog ikke gjøre en dritt.

 

Vi fikk en tidlig advarsel når Szczesny var flott ute og tok ballen foran beina på Eto'o, men det var jaggu ikke snakk om å skjerpe seg. Det samme etter det første og andre målet også.

 

Orbinho ‏@Orbinho 57s

13 goals conceded in two and a bit games away at the other teams in the top 4.

 

Er rett og slett for dårlig.

 

PS: Det er en grunn til at jeg ikke liker Chamberlain sentralt. Altfor altfor veik defensivt. Her burde Wenger ha startet Flamini - Arteta på tross av tidligere mindre heldige opptredner.

Szcz fomla ballen foran eto'o. Dårlig å ikke ta den fast.

Szcz burde ha reddet det første målet. Løst, keeperhøyde, tidlig annonsert, og ikke spesielt godt plassert. Ræva keeperspill. Mål to er innen rekkevidde for keeper. Ja, jeg vet han er en dårlig keeper men han kan da i det minste prøve.

 

Vi spiller helt bedritent!!! Flaut.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Cazorla var fantastisk i fjor. Katastrofalt dårlig i dag. Håper han finner tilbake godformen. En kan nesten spekulere på hva Wenger gjør for å forberede laget til kamper mot storlagene. Om han mener at dette laget skal kjempe om ligatittelen, må nok mer enn bare en spiss inn til sommeren. Men det ender vel opp med et lån av en avdanket middelmådighet.

Link to comment
Share on other sites

Måten vi spiller på er helt avgjørende for at dette aldri går, mot gode lag kan man ikke spille slik som Wenger gjør, det er som å ikke kunne forsvare seg mot en farlig motstander, du blir most. Kjøre frem backene mot Chelsea ? Det er å be om bråk, begge målene var det 2 forsvare som var på plass i et hav med bakrom.

Få vekk Wenger og spillestilen hans, jeg orker ikke flere kamper neste sesong med han med roret. Det er ikke spiller som er problemet, det er hele den fundamentale måten vi spiller fotball på, det er ikke i nærheten kvalitetsmessig det som skal til for å spille slik Wenger vil ( som grunnleggende er prikk lik barcelona sin)

Link to comment
Share on other sites

Det skjer gang etter gang etter gang. Både leder og spillerproblem. Er bare trist å se dette skje, en ting er sikkert: det er ikke siste gang med Wenger ved roret

 

 

Vi var heldige mot Spurs, de var ikke gode nok til å straffe oss. Skulle vært glede med kamp 1000 Wenger styrer oss, følger ikke et fnugg av glede, den gleden som var er bare gamle minner som er 9 år gamle nå. Tid for forandring i alle ledd, det kan gå bra kjapp, det kan ta tid. Wenger er ikke rette mannen om titler er noe Arsenal skal vinne.

Link to comment
Share on other sites

Szcz fomla ballen foran eto'o. Dårlig å ikke ta den fast.

Szcz burde ha reddet det første målet. Løst, keeperhøyde, tidlig annonsert, og ikke spesielt godt plassert. Ræva keeperspill. Mål to er innen rekkevidde for keeper. Ja, jeg vet han er en dårlig keeper men han kan da i det minste prøve.

 

Vi spiller helt bedritent!!! Flaut.

 

BE

 

Du er den eneste jeg har fått med meg som mener det. Szczesny er kjapt og tøft ute med hodet og armene først i situasjonen og får henda på ballen og vekk fra Eto'o. Hadde det vært Fabianski så hadde du digga det og rost han. Szczesny derimot klager du på.

 

Mål nummer to er godt plassert fra de vinklene jeg ser det. Og absolutt latterlig forsvarsspill som gjør at Szczesny må være varsom på begge hjørnene.

 

Ellers reddet akkurat Szczesny nok et sikkert mål der gitt. Men, det var vel ræva det også.

 

Forøvrig er Chamberlain latterlig sentralt. ALTFOR svak defensivt! Få på Flamini!

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at polakken ikke virker imponerende. Holder fortsatt på at han ikke er den keeperen han selv og Wenger mener han er. Casillas bør være mulig å få hentet. Er nok ganske mange hundre spillere i Artetas posisjon, som ikke er noe særlig dårligere,men innehar fart. Mangelen på spiss som er i stand til å levere er så åpenbar at enhver burde klare å se det. Til og med Wenger. Walcott er klubbens eneste rene kantspiller. Chamberlain er god i den posisjonen. Når han spiller sentralt, har han balltap på nivå med en tippeligaspiller. Kort sagt, er det store svakheter i dette laget. Mulig Wenger er fornøyd med laget sitt, men det er langt ifra jeg.

Link to comment
Share on other sites

Kampen er tapt, vi er latterliggjort allerede. La de som er utpå her lide seg igjennom. Vel fortjent etter så ræva forestilling. En skulle tro man lærte mot Liverpool. Noen som betaler styret godt for kampfiksing? (Spøk) Vet ikke om andre "topplag" som presterer så ræva til tider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var bea at han gikk ut

Men han kastet seg ikke foran bena på etoo. Ballen hadde passert etoo med god margin før szcz fomla ballen videre.

 

Bra redning av szcz der den skiftet retning, men hadde han sluppet inn den hadde det vært keepertabbe.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvor fantastisk dårlig skal vi egentlig være mot topplagene borte?

6 mål borte mot city, 5 mål borte mot liverpool, foreløpig 3 her,

orker nesten ikke å tenke på hvor hardt vi kommer til å bli kvesta i denne kampen,

en mann mindre i nesten hele kampen kommer til å bli sån utrolig stygt,

farvel seriegull 13/14.

Link to comment
Share on other sites

Hvor fantastisk dårlig skal vi egentlig være mot topplagene borte?

6 mål borte mot city, 5 mål borte mot liverpool, foreløpig 3 her,

orker nesten ikke å tenke på hvor hardt vi kommer til å bli kvesta i denne kampen,

en mann mindre i nesten hele kampen kommer til å bli sån utrolig stygt,

farvel seriegull 13/14.

 

Første gangen kan være uhell. 2 ganger kan være tilfeldig.. tredje gangen så skjønner man at noe er galt. Dette er tredje gangen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...