Jump to content

Bayern B 11.03.2014


Marius-

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

hmm. Vi klarer ikke å spiller oss fremover. Skuffende.

 

 

Jojo. Men spesielt overraskende er det ikke. Dette er vel kampen for å ligge tett og kompakt og ta sjansene når de kommer. Vi møter tross alt kanskje verdens beste lag her.

 

Jeg synes det mest skumle er at vi gir bort (og, to be fair, blir presset til å gi bort) ballen litt for lett til tider. Bayern er jaggu gode nok som de er om ikke vi skal by dem på overgangsmuligheter i tillegg...

Link to comment
Share on other sites

Bayern med god kontroll.

Arsenal med for mange og unødvendige balltap.

To helt unødvendige gule kort til Arsenal.

OX den eneste som er i nærheten av å skape noe offensivt.

 

Jeg er sikker på at Bayern har minst ett gear til å gå på, har Arsenal det? Neppe!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på at Bayern har minst ett gear til å gå på, har Arsenal det? Neppe!

 

Det er så, men scorer vi først trenger ikke det ha så mye å si. Da blir det en helt ny setting, og forhåpentlig vil Bayern også kjenne at de er mennesker og bli litt mer nervøse.

Link to comment
Share on other sites

OX er banens beste. Resten er ikke på. Trodde Podolski skulle ha en kanonkamp etter raidet tidlig, men forsvant. Özil er fraværende.

 

 

Edit: Slik vi spiller nå passer heller ikke Özil, ingen å slå igjennom. Håper virkelig vi kan kjøpe fart i front så han kan brukes neste år.

Link to comment
Share on other sites

Tja. 0-0 til pause er bra det! Men hvor skal de 2 (minimum) målene komme fra? Jeg tipper vi skaper én stor i andreomgang, og kanskje får vi én også... Mer enn 2-3 sjanser har jeg liten tro på. Så.. Det meste må gå vår vei skal dette bli noe mer.

 

Edit: Øzil fortsetter å skuffe meg. Kan hende er det hundre årsaker til akkurat det. Men kroppspråket hans synes jeg uansett er litt daft og negativt.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor mange er fornøyde. Ja, resultasmessig er det bra, men sånn ellers har vi vært tannløse. Bayern har full kontroll.

 

Vi møter et bedre lag en oss, men så langt er det KLASSEforskjell mellom lagene.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor mange er fornøyde. Ja, resultasmessig er det bra, men sånn ellers har vi vært tannløse. Bayern har full kontroll.

 

Vi møter et bedre lag en oss, men så langt er det KLASSEforskjell mellom lagene.

 

Skulle ikke være vanskelig å forstå? Vi henger med (om enn såvidt). Vi har sett nok fotball til å vite at hva som helst kan skje, og så lenge vi scorer først i denne kampen er det håp.

 

Ja - Bayern er bedre enn oss, som ventet, men DET er jo ingen overraskelse.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor mange er fornøyde. Ja, resultasmessig er det bra, men sånn ellers har vi vært tannløse. Bayern har full kontroll.

 

Vi møter et bedre lag en oss, men så langt er det KLASSEforskjell mellom lagene.

Jeg klarer knapt å finne noen som er fornøyde

Link to comment
Share on other sites

Bayern er klart bedre og tar vell etter alle solemerker dette.

 

Men mye kunne sett annerledes ut om Øzil hadde satt straffen på Emirates. Der var vi til tider meget gode

 

Ehh, nei.

 

Vi var gode de første 10 min. Det var det.

 

Riktinok måtte vi spiller store deler av kampen 10 mot 11, men det betyr ikke at vi plutselig skal slite å produsere en sjanse...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...