Jump to content

Asia-turné


Umlaut

Recommended Posts

gun__1373029173_asia_tour_711.jpg

14.07 15:30 Indonesia Dream Team - Arsenal

17.07 14:00 Vietnam - Arsenal

22.07 12:30 Nagoya Grampus - Arsenal

26.07 12:30 Urawa Red Diamonds - Arsenal





Indonesia Dream Team vs. Arsenal:

Stream: http://www.coolsport.tv/stream1.html (Ikke 100% sikker på at den vil sende i morgen, men det sies så i schedulen)

Kampen vises også på C-More Live. Sendingen starter klokken 15.25.


17.07 14:00 Vietnam - Arsenal:


Kampen vises på C-More Fotball, og sendingen starter klokken 13.55
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Hmmm. Ikke noe C-More på min TV. Blir vel å jakte en stream da. Uansett, det skal bli godt å se gutta i aksjon igjen :proud:

 

Går på Arsenal Player like etter at fløyta går også, men kjedelig å ikke se den live selvfølgelig..

Link to comment
Share on other sites

XI: Fabianski, Jenkinson, Mertesacker, Miquel, Gibbs, Ramsey, Arteta, Ox, Walcott, Gnabry, Akpom

 

Benk: Szczesny, Sagna, Koscielny, Rosicky, Podolski, Wilshere, Giroud, Zelalem, Aneke, Ryo, Martinez, Eisfeld, Olsson

Link to comment
Share on other sites

2-0. Gnabry går seg fri på venstresida, legger hardt inn på første stolpe, hvor Aneke tapper den inn fra 5 meters hold.

Akpom mener du? ;)

Pent av Akpom som flikker Gnabry fri først, for så å ta "fox-in-the-box-løpet" etterpå

 

Både Olsson og Gnabry har virket ganske friske i starten av andre. Akpom ser ut som en skikkelig goalgetter slik som han beveger seg.

 

Rosicky inn for Gnabry. Martinez inn for Fabianski. Poldi inn for Akpom, Sagna inn for Jenkinson. Giroud er også kommet innpå, fikk ikke med meg for hvem, men han scorer få minutter etter byttet. 3-0 nå :)

 

4-0 og nok en gang Giroud.

Link to comment
Share on other sites

Se på Sagna og Giroud da. Sagna med to assister til Giroud. Begge to harde innlegg langs bakken, den første flikkes pent i en bue over keeper, mens han vender opp på den andre og banker den helt opp i krysset.

 

Sånn skal det gjøres :) Tenk om Sagna omsider har fått justert innleggsfoten. Det kan gjøre Giroud vesentlig mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke Higuain/Rooney/Suarez nå som Giroud har scoret 2 mål på 2 kamper. For en mann! For en spiller! Verdensklasse!

Du la han på hat-lista allerede før han fikk komme på første trening, han er kanskje ikke i verdensklasse men er en skikkelig poacher når han er i form!

tipper rundt 20 mål i PL neste sesong, uavhengig om Higuain eller noen andre kommer inn.

Link to comment
Share on other sites

Du la han på hat-lista allerede før han fikk komme på første trening, han er kanskje ikke i verdensklasse men er en skikkelig poacher når han er i form!

tipper rundt 20 mål i PL neste sesong, uavhengig om Higuain eller noen andre kommer inn.

Bullshit. Jeg var positiv til Giroud fra dag 1, men fra oktober og utover ble jeg mer og mer negativ.

 

Før du slenger ut dritt så burde du sjekke om det stemmer først.

Link to comment
Share on other sites

Bullshit. Jeg var positiv til Giroud fra dag 1, men fra oktober og utover ble jeg mer og mer negativ.

 

Før du slenger ut dritt så burde du sjekke om det stemmer først.

Mye mulig, har ikke sjekket nei. Men å gi en spiss som skal gå rett inn å erstatte Van the cunt 2 måneder på å slå til for fullt er temmelig lite. Spesielt med tanke på at Giroud var ny i kulturen og like god i engelsk som ei meksikansk hushjelp 2 dager etter at hun ble smuglet over grensa.

 

Var ikke for å slenge dritt, sku bare poengtere at jeg har lest mye kritikk fra deg om han fra tidlig i sesongen! Men alle har lov til å ha forskjellige meninger såklart.

Link to comment
Share on other sites

Mye mulig, har ikke sjekket nei. Men å gi en spiss som skal gå rett inn å erstatte Van the cunt 2 måneder på å slå til for fullt er temmelig lite. Spesielt med tanke på at Giroud var ny i kulturen og like god i engelsk som ei meksikansk hushjelp 2 dager etter at hun ble smuglet over grensa.

 

Var ikke for å slenge dritt, sku bare poengtere at jeg har lest mye kritikk fra deg om han fra tidlig i sesongen! Men alle har lov til å ha forskjellige meninger såklart.

Ga han aldri 2 måneder på å erstatte van Persie på. Jeg ga han 2 måneder på å vise at han hadde potensiale til å bli en spiss i verdensklasse. Og der "feilet" han. En klubb som Arsenal må ha en spiss i verdensklasse og der er Giroud langt unna.

 

Har kritisert han for feilvalg, sløsing av store (og viktige sjanser) og det faktumet at han ofte dropper for dypt på tross av mangel på fart og teknikk. Noe som jeg syntes er mer enn begrunnet.

 

Giroud er en meget god backup, men et svakt førstevalg i mine øyne og sammenlignet med toppklubber verden over.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...