Jump to content

2013.04.06 West Brom B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Frykter rødt på rossa eller ramsey i denne kampen...

 

Vi har et potensielt selvmål eller straffe gående løs i form av en usynkronisert franskmann i midtforsvaret. Det er min største frykt nå.

Giroud blir mer og mer oppgitt. Det blir jeg også, men vi fikk første målet. Så langt alt noenlunde vel.

Link to comment
Share on other sites

Om man ser målet vårt så viser rossa seg som vår mest målfarlige foran mål. Giroud evner jo ikke å plassere seg. Han gjemmer seg vekk. Så det på en sjanse tidligere også, han bare står å uffer og akker seg. Begynner bli lei av at vi ikke har en beveglig spiss med intelligente løp. Vi hadde hatt mange flere mål med en slik type spiss. Tenk dere (Gud forby) suarez på topp for oss. Han hadde bøtta inn mål.

Link to comment
Share on other sites

God pasning, men altfor mye dårlig og er virkelig ikke målfarlig. Han har ikke fart eller teknikk i verdensklasse. Hadde han bare vært en enestående avslutter så hadde jeg ikke dømt han så hardt, men han er rett og slett en rimelig elendig avslutter.

Link to comment
Share on other sites

Er litt enig. Han virker akkurat litt for treg og forutsigbar for Premier League. Men han golla jo bra mye i Liege 1.

 

Rossa på rull!

 

han var helt syk i Ligue 1, men dette er PL!

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld så skulle jeg ønske at Giroud tok seg tid til og prøve å vinne ball tilbake fremfor og sutre til dommer!

 

Han gjør nærmest alltid dette etter å ha tapt ball.. irriterer dritten ut av meg!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende av en mann med nesten 90 landslagskamper for Tyskland. Hva faen han tenkte der kan bare han vite..

Dette er ikke PM sin skyld. Det er Wenger som tar ut laget, og Wenger som bestemmer at et lag som leder 2-0 skal ligge så høyt i forsvar. På 2-0 skal ikke Arsenal opptre slik!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke PM sin skyld. Det er Wenger som tar ut laget, og Wenger som bestemmer at et lag som leder 2-0 skal ligge så høyt i forsvar. På 2-0 skal ikke Arsenal opptre slik!!!

 

For det er Wenger sin skyld at Mertesacker bestemmer seg for å hoppe inn i en situasjon hvor han aldri har en sjanse på å ta ball. Greit nok at det er idiotisk å ligge så høyt som vi gjør, men det er helt håpløst av Mertesacker uansett hvordan man vrir og vender på det. 100% Mertesacker sin skyld at det ender med staffe og rødt kort der.

Link to comment
Share on other sites

 

For det er Wenger sin skyld at Mertesacker bestemmer seg for å hoppe inn i en situasjon hvor han aldri har en sjanse på å ta ball. Greit nok at det er idiotisk å ligge så høyt som vi gjør, men det er helt håpløst av Mertesacker uansett hvordan man vrir og vender på det. 100% Mertesacker sin skyld at det ender med staffe og rødt kort der.

Kanskje han får ta litt av skylden selv, men han hadde ikke satt inn tacklingen om han ikke hadde følt han kunne klart det. Wenger vet at PM er treig, og likevel velger W å satse høyt i forsvar på 2-0. Definitivt Wenger som må ta mesteparten av skylden!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...