Jump to content

13.01.13 Man City H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

 

Enig.

Bare å innrømme - hadde Citys forsvarer gjort det samme mot Walcott som Kosc gjorde med Dzeko i den posisjonene, hadde vi gaulet om rødt kort. Klart rødt kort. Så kan man jo alltids diskutere om regelen er for streng når man får både straffe og spiller utvist

Link to comment
Share on other sites

Ikke gode nok i angrep eller forsvar. Samtidig som det har vært åpenbart i en lengre periode at vi har et gapende hull midt i den sentrale midtbanen..

 

Blir artig i Europa League neste sesong. Da har jeg hvertfall noe å gjøre på torsdagskveldene.

Link to comment
Share on other sites

Bare å innrømme - hadde Citys forsvarer gjort det samme mot Walcott som Kosc gjorde med Dzeko i den posisjonene, hadde vi gaulet om rødt kort. Klart rødt kort. Så kan man jo alltids diskutere om regelen er for streng når man får både straffe og spiller utvist

 

Bare å gå tilbake på forrige side så sier jeg akkurat det.

Link to comment
Share on other sites

2 uker igjen av overgangsmarkedet folkens, la oss i det minste vente til da.

 

Ja, vi får vel det. Slik vi har gjort de siste vinduene i alt for lang tid. Halve vinduet er borte allrede og Wenger virker helt blåst på hvordan dette laget kan forsterkes. Vel, jeg skal vente denne gangen også, men dette tror jeg ærlig talt er vinduet da Wenger endelig skyter seg selv i foten og styrer oss utenfor det gode selskap med ustø hånd.

Link to comment
Share on other sites

Husker for noen år siden, da Sagnas innlegg passerte førsteforsvarer.

 

Ah... det var tider det!

 

Ja, vi får vel det. Slik vi har gjort de siste vinduene i alt for lang tid. Halve vinduet er borte allrede og Wenger virker helt blåst på hvordan dette laget kan forsterkes. Vel, jeg skal vente denne gangen også, men dette tror jeg ærlig talt er vinduet da Wenger endelig skyter seg selv i foten og styrer oss utenfor det gode selskap med ustø hånd.

 

Sånn går det når man er en sta franskmann. Laget er ifølge hans egne ord det beste han har satt sammen. I så fall så er det han som er en elendig manager som ikke klarer å få det beste ut av spillerene sine.

Link to comment
Share on other sites

Giroud, som i forrige kamp, settes inn for at vi skal gjøre mål.

Alt han gjør, som i forrige kamp, er å miste mottak, lage frispark, ikke makte å føre ballen, ja også bommer han igjen på en stor,stor sjanse.

 

Også Sagna da. Vi fyller på i boksen, ballen trilles ut til Sagna. Hva skjer? Ballen går i forsvareren og City kontrer. SJUKT at han ikke klarer å gjøre noe med det

Link to comment
Share on other sites

/\

 

Enig. Giroud gjør igjen absolutt ingen forskjell annet enn å bomme på en meget stor målsjanse. En god spiller å ha i bakhånd, men vi burde virkelig se etter en ny spiss. For å ikke snakke om midtstopper, midtbanespiller(e), venstreback og kantspiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...