Jump to content

13.01.13 Man City H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Jeg er veldig negativ til at vi skal få enda en hengekamp! Selv om vi har mange kamper om dagen er jeg skeptisk til alle disse hengekampene... Det kan fort begynne å bli slik at folk teller hengekampene som trepoengere, og det er jaggu ikke sikkert at de er.

Link to comment
Share on other sites

Heller Le Coq på midten enn Ramsey hvertfall. Ramsey sine defensive ferdigheter er virkelig ingenting å skryte av.

 

Forundrer meg forøvrig ikke om Diaby blir å finne fra start i så fall. Så ut med skade tidlig i andreomgang :P

 

Called it... :P

 

Da er spørsmålet om jeg har riktig på det siste der :P

Link to comment
Share on other sites

Backrekka er forsåvidt grei den, men er fortsatt litt bekymret over stopperparet. De har hatt sine problemer sammen i år, disse to. Diaby vet jeg ikke helt, han har etter hva jeg har fått med meg kun 60 min reservefotball i beina, og skal i tillegg ta Arteta sin jobb... I dag må han og Wilshere først og fremst tenke på hva som skjer eller kan skje bak før de går framover i banen. Chambo har vært veldig varierende, får håpe han slår til i dag. Cazorla må opp noen hakk fra hvordan han har prestert i det siste! Poldi er god defensivt og etter min mening helt riktig å ha der i dag, da han er effektiv offensivt, kontringsvillig og jobber bra hjem. Walcott kan også være riktig mann i dag, i og med at det ikke er hurtighet som først og fremst er styrkene til citys stoppere! Men uten Arteta... Jeg vet ikke jeg altså!

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvor lenge Diaby har trent med laget, men meg bekjent har han bare spilt en U-21 match.

Er det ikke da forbi idiotisk å kaste en SÅ skadeplaget herremann rett inn i et sånt oppgjør.. !?

 

Han gjorde det støtt med Fabregas og da skjærte det seg ofte, og det samme har vært tilfelle med Diaby.. Mange ganger

Jeg fatter det rett og slett ikke. At ikke det går ann å lære. Det er ikke som om vi kjemper om 1 plassen heller

 

Kjempenedtur at Arteta er ute:( Vår viktigste spiller pdd.

Link to comment
Share on other sites

At Coquelin ikke er god nok, og aldri kommer til å ta steget i Arsenal.

 

Det var et retorisk spørsmål forøvrig.

 

Skjønte bare ikke hvorfor du følte for å sitere meg med den kommentaren når jeg ikke har vært inne på emnet her i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen Rosicky på benken visstnok. Er han skada igjen?

 

Har ikke vært på banen siden starten av desember mot Olympiakos så vil da tippe det.

 

Benken vår må forøvrig være blant de svakeste i ligaen. Mannone, Jenkinson, Santos, Mertesacker, Coquelin, Ramsey og Giroud.

 

Herremin..

Link to comment
Share on other sites

 

Har ikke vært på banen siden starten av desember mot Olympiakos så vil da tippe det.

 

Benken vår må forøvrig være blant de svakeste i ligaen. Mannone, Jenkinson, Santos, Mertesacker, Coquelin, Ramsey og Giroud.

 

Herremin..

 

Hvis ikke Wenger styrker laget nå i januar skjønner jeg rett og slett ingenting!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...