Verminator5 Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 God jul alle gooners. Måtte julefeiringen bli flott og magene trinne! La oss samtidig krysse fingrene for ett bra 2013 for vårt kjære Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 God Jul folkens! Jobb om 6 timer, for så å dra hjem å spise pinnekjøtt, åpne gaver og drikke meg halvveis bedugget sammen med familien! Måtte 2013 bli et helvetes bra år, for oss og for klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 God Jul til alle Goonere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Hyggelig. God jul, kjære venner! Gleder meg meget til julematen og akevitten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Gledelig jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 God jul folkens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 God jul heldige Gunners!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 God Jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Litt sent ute, men i dag kan jeg si: Gledelig jul! Endelig en liten ferie for å roe ned blodpumpa litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Jeg var Julenisse i går hos naboen, og 7-åringen i nabofamilien mente at nissen måtte holde med Arsenal siden jeg var kledd i rødt og hvitt. Det måtte jeg jo bare bekrefte. God Jul alle sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Jeg var Julenisse i går hos naboen, og 7-åringen i nabofamilien mente at nissen måtte holde med Arsenal siden jeg var kledd i rødt og hvitt. Det måtte jeg jo bare bekrefte. God Jul alle sammen. Hehe, hvem ellers ! God Jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.