Jump to content

2012.11.03 Moan Utd B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Nei, men WS hadde sikker hatt større sjangs på den :P

Tror få hadde tatt den, United sine angrep er som tatt ut av læreboka for øyeblikket, angriper hurtig. skaper rom, midtbanespillerne følger og de kan både legge tilbake for skudd eller legge inn og ta oss i duellene inne der. De er et langt bedre lag desverre. Der er det ut med Jackie..

Link to comment
Share on other sites

Ferguson tar ut Cleverly når han får siste advarsel, Wilshere fortsatte på banen mens Wenger rister på hodet.

 

Forskjellen på Wenger og Ferguson... Ferguson vet at 10 mann er hardt å spille med. Wenger har visst glemt dette.

Link to comment
Share on other sites

 

Forskjellen på Wenger og Ferguson... Ferguson vet at 10 mann er hardt å spille med. Wenger har visst glemt dette.

Jeg mener at Wenger burde byttet jeg også, men er ikke Wenger sin feil at Wilshere stempler venstrebacken til United så langt oppe i banen. Hadde det vært for å redde oss i det defensive hadde jeg forstått det, men var rett og slett dårlig av juvelen vår også det der..

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Wenger burde byttet jeg også, men er ikke Wenger sin feil at Wilshere stempler venstrebacken til United så langt oppe i banen. Hadde det vært for å redde oss i det defensive hadde jeg forstått det, men var rett og slett dårlig av juvelen vår også det der..

Det er selvsagt ikke Wenger sin feil at han gjør det, men som sagt så tok Ferguson grep og fjernet muligheten for at det røde kortet skulle komme ved å bytte ut Cleverly. Dette har med det nevnte taktiske hodet til Ferguson som er mangelvare hos Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Få innpå Arshavin for Podolski nå så vi faktisk har en spiller på venstresiden også. Totalt fraværende og utilpass i dag tyskeren...

Arshavin på midten og Cazorla ut på kanten håper jeg på, Podolski har vært hemmet i dag av at vi må demme opp for høyrekanten til United som er fantastisk offensivt. Skuffende at vi ikke har NOE vingspill og at vi ikke får til noe gjennom midten heller.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er ikkje interessert i å ta valget å bytte ut unge Jack. I følgje wenger sin filosofi må Jack lære dette sjølv. På sikt kanskje lurt, men vi driv toppfotball og ikkje talentutvikling. Dvs; våre motstandarar driv med toppfotball

Unge spillere som Wilshere blir desverre ofte overtente i slike situasjoner, han er for ivrig og det straffer seg slik som det har straffet seg for Frimpong gang på gang. Wilshere sitt andre røde for Arsenal og han er bare tyve..

Link to comment
Share on other sites

Want my Arsenal back. Makan til trøstesløse greier. Fra første spark ser man at troen på dette er fullstendig borte. Alt av kreativitet er drept i dette laget, det er tydeligvis ikke lov å ta inch på løp eller hva som helst som kan bli konstruktivt. Wenger må virkelig gå, dette her er så totalt meningsløst, vi triller ball og venter på å miste den.

 

På den helt andre siden, uten at det har noe med at vi taper. Så er igjen dommeren helt håpløs, hvorfor får Cleverly en siste advarsel, men ikke Wilshere? Det røde er greit nok det, men må d vel kunne være konsekvent, hvorfor er ikke cunta utvist, spiller ballen i mål lenge etter dommer blåser. Sjangsen som var før corneren til 2-0 målet var offside. Straffa var billig, den ballbanen hadde blitt brytt i ansiktet uansett, nå ble det ikke mål, men alikevel.

 

Uansett så skal jeg ikke prøve å legge dette på dommeren, dette har vært en nidtrist kamp, spillemessig ikke stort bedre enn fjorårets 2-8. Det er en skandale at den fyren i boblekåpe får lov til å fortsette med dette faenskapet. Nesten så jeg ikke har lyst å reise overmot spudz om to uker. Han har drept alt av keativitet og hva Arsenal stod for i årene 98-04. Lengstsittende uten trofe, bare å innse det, mannen har mistet det så til de grader...Fysisk vondt å se hvordan dette Arsenallaget opptrer, dårligste siden midt 90 tall...

 

GT WENGER THE FUCK OUT!!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger er en fjomp når det gjelder taktikk. Det er en område han ikke behersker. Å starte med Santos er tåpelig. Han er en dårligere back enn Silvestre var i Arsenal. Ramsey er tander. Wilshere har spilt alt for lite til å kunne bidra med noe i en slik kamp. Trist å se på Arsenal for tiden. Er mye som tyder på at de driver med utvikling av talenter for fremtidig salg ja. Stiller stort spørsmålstegn ved klubbens ambisjoner. Fortsetter det slik, kan vi se langt etter Champions Leaguekamper med Arsenal. Om trenden fortsetter, vil det ikke gå lang tid før målet til klubben er å havne på øvre halvdel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...