1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Ramsey... Har hatt flere gode involveringer enn Podolski og Cazorla f.eks, skuffet over Cazorla i starten av denne kampen, får ligge relativt fritt fordi Cleverly er for ivrig, men er langt fra like god som ved seriestart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Syns også det er feil å si noe galt om Ramsey i denne kampen... Spiller rimelig OK.. Iallefall bedre enn mange andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Bare å få inn Jenkinson for Santos og flytt over Sagna før Valencia får herje helt vilt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Syns også det er feil å si noe galt om Ramsey i denne kampen... Spiller rimelig OK.. Iallefall bedre enn mange andre. Blir så frustrert av det, alt Ramsey og Djourou gjør er til enhver tid feil akkurat som at Eboue fikk kritikk for alt før, fakta er at de er bra fotballspillere og at spesielt Ramsey er utrolig talentfull og kan bli en god spiller for klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Dette kan bli stygt hvis ikke Wenger gjør noe snart. Venstresiden vår er totalt død. Og offensivt er vi en tragedie mens United angriper hurtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 United driter Santos fullstendig ut!! Podolski må nok lenger tilbake å gjøre jobben for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Enig der, Ramsey er(Når på toppnivå) en utrolig spiller. Vi så det sist sesong, når wilshere og Ramsey herja på midten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Spillestilen vår er treg,omstendelig,mye trilling av ball helt meningsløst. Manu er mye bedre enn oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Enig der, Ramsey er(Når på toppnivå) en utrolig spiller. Vi så det sist sesong, når wilshere og Ramsey herja på midten! De har vel ikke spilt stort sammen før nå, drømmen er at de kan bli gode nok til å være faste sentrale midtbanespillere en gang i tiden, eller kanskje Ramsey som offensiv midt og en Frimpong/Coquelin inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Spilte de ikke i lag endel i 10/11 sesongen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Spillestilen vår er treg,omstendelig,mye trilling av ball helt meningsløst. Manu er mye bedre enn oss Avleveringene er for dårlige, trilling av ball er ikke meningsløst, men når vi ikke klarer å ta de siste avleveringene(kjenner jeg laget rett vil avslutningene også ofte være et problem) så er eneste hensikten at United ikke får angrepet med ballen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Enig der, Ramsey er(Når på toppnivå) en utrolig spiller. Vi så det sist sesong, når wilshere og Ramsey herja på midten! Sist sesong så var Wilshere på treningsrommet og herjet Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Spilte de ikke i lag endel i 10/11 sesongen? Nei, Ramsey hadde jo sin skade før Wilshere ble skadet, kan hende det ble to-tre kamper sammen, men tviler på at det ble noe særlig mer. Om jeg ikke tar helt feil var han vel utlånt en del osv den sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Sist sesong så var Wilshere på treningsrommet og herjet Hehe, synes ikke så godt i såfall! (Hadde du sagt det om Ox ville jeg trodd deg, han er diger i kroppen..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Haha, Jo jeg mente selvfølgelig ikke sist sesong, mente 10/11 sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Avleveringene er for dårlige, trilling av ball er ikke meningsløst, men når vi ikke klarer å ta de siste avleveringene(kjenner jeg laget rett vil avslutningene også ofte være et problem) så er eneste hensikten at United ikke får angrepet med ballen.. ............... Avleveringene er for dårlige ? Hvordan kan man spille slik som dette der alt handler om å trille ballen i laget ? Fy faen så lei jeg er Wenger og denne spillestilen hans. Det har ikke lykkes på 7 år,det kommer heller aldri til å lykkes.Hadde man holdt ballen trygt i laget når man hviler,så angripe direkte i lengderetningene skulle jeg forstått det. Slik det fungerer nå er det bare tragisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 ............... Avleveringene er for dårlige ? Hvordan kan man spille slik som dette der alt handler om å trille ballen i laget ? Fy faen så lei jeg er Wenger og denne spillestilen hans. Det har ikke lykkes på 7 år,det kommer heller aldri til å lykkes.Hadde man holdt ballen trygt i laget når man hviler,så angripe direkte i lengderetningene skulle jeg forstått det. Slik det fungerer nå er det bare tragisk. Målet er å slite ut og frustrere motstanderen og i øyeblikket spiller vi langt mer direkte enn for fem minutter siden. Er enig med deg at balltrilling ikke lønner seg når vi ligger under. Avleveringene er for dårlige og det står jeg for, vi har hatt et bra innlegg ellers er det upresist når det kommer til sistepasningene som vi har rom for pga balltrillingen(og siden det tar så lang tid må vi utnytte det!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Problemet er at denne ball trillingen foregår nesten hele tiden,så ender den ofte i ball tap som ender i kontringer til motstander, dette er livsfarlig når motstander heter Manu. Carzorla som var kjent for sine langskudd fyrer stort sett aldri et eneste et lengre. Ingen skal fortelle meg at det ikke skyldes Wenger måte å forlange hvordan han skal spille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Podolski må ut, herregud... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4evergunners Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Målet er å slite ut og frustrere motstanderen og i øyeblikket spiller vi langt mer direkte enn for fem minutter siden. Er enig med deg at balltrilling ikke lønner seg når vi ligger under. Avleveringene er for dårlige og det står jeg for, vi har hatt et bra innlegg ellers er det upresist når det kommer til sistepasningene som vi har rom for pga balltrillingen(og siden det tar så lang tid må vi utnytte det!) Det eneste Wenger å oppnå å frustrere er seg selv,spillerne og fansen Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Problemet er at denne ball trillingen foregår nesten hele tiden,så ender den ofte i ball tap som ender i kontringer til motstander, dette er livsfarlig når motstander heter Manu. Carzorla som var kjent for sine langskudd fyrer stort sett aldri et eneste et lengre. Ingen skal fortelle meg at det ikke skyldes Wenger måte å forlange hvordan han skal spille. Cazorla har vært svak i de siste kampene uansett, men er enig i at vi må tørre å fyre av, når motstander vet at vi ikke skyter fra utenfor 16 så er det enkelt for de å markere inne i boksen fremfor å frykte langskudd og muligens ruse på så de andre offensive får rom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 fyfaen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 EDIT YESSSSSSSSSSSSSSSSS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Heia rooney. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 3, 2012 Report Share Posted November 3, 2012 Rettferdighet! Latterlig av dommer.å gi straffe på den der synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.