Jump to content

2012.11.03 Moan Utd B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Tippet 20 av 22 spillere riktig til kampen, og av de to jeg tippet feil så var det mer hjertet enn hjernen som valgte (Jenkinson og Walcott fremfor Santos og Ramsey). Ramsey blir ganske enkelt valgt for å få mer balanse i laget og for å oppnå ønsket om mest posession. Så krysser jeg bare fingrene for at Santos har dagen og ikke etterlater seg rom for Valencia til å kontre i, eller rusing når han skal takle...

Link to comment
Share on other sites

Det må være lett for Fergusmoan, Wenger er sooooo predictable.

Det er helt korrekt. Rart man ikke "lærer" og forsøker noe nytt.

Håper Bould ikke er skjøvet helt ut i kulden og sørger for at vi ikke blir kontret i senk som vanlig på bortebane mot topplag. Det skal ikke være mulig.

 

Laget ser litt tregt og seigt ut offensivt. Håper virkelig at fundamentet er ett trygt forsvar så får vi heller ofre underholdningen for en gangs skyld.

Link to comment
Share on other sites

Leser på twitter at United's tre mål på Stamford Bridge kom fra høyrekanten. Santos har en formidabel oppgave. Når det er sagt, så syns jeg vi ser vel så gode ut på papiret. Vi har muligheter! Ramsey på kant er selvfølgelig en skuffelse, men det er uhyre viktig å vinne midtbanekampen idag.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey fortsetter å få tillit. Ufattelig!

 

Enkelt og greit ufattelig ja. Og Wenger er som sagt så vanvittig forutsigbar. Med Podolski på venstre og Ramsey på høyre har vi praktisk talt ikke kantspill i det hele tatt. Way to go.

 

Forbanna idioti å starte Ramsey. Nå igjen har vi en ubrukelig høyre side da vi ikke har noen ving der.

 

Får endre tipset mitt

 

Wenger vettu. Har tydeligvis fått det for seg at Ramsey er forbanna god. Som i fjor så gjør han det samme med Ramsey igjen. Lar han få spille uansett hvordan han presterer, men i fjor fikk han i det minste spille i en posisjon hvor han faktisk følte seg til rette.

Link to comment
Share on other sites

Hovedproblemet med oppstillingen er at det er null fart, som igjen gir Utd fritt frem til å kjøre på med backer offensivt. En Walcott på kant ville ihvertfall kunnet begrense dette. Det er nesten ingen risiko for Rafael og Evra og skape overtall på kantene. Dessverre ingen optimist i dag, men da blir skuffelsen mindre og oppturen desto større.

Lykke til alle sammen! Håper gutta viser litt stolthet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...