Umlaut Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Fullt navn: M'Baye Babacar Niang Nasjonalitet: Fransk Født: 19 Desember 1994 Fødested: Meulan. Frankrike Posisjon: Angrep Høyde: 184 cm Arsenal har M'Baye Niang på prøvespill i følge diverse medier som Skysports. Rapportene sier at klubben likte hva de så av han på dagens trening, og at han skal bli ut uken. Ingen avtale er inngått, men Caen har tidligere priset han til 5 millioner euro(rundt 40 mill NOK). http://en.wikipedia.org/wiki/M'Baye_Niang Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinsalabim Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Hadde signert han på flekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 16 år og mye spilletid i Ligue 1, er en spiller som kanskje er enda mer talentfull enn Lukaku og Coulibaly som var store spisstalentene som skiftet klubb i fjor. JATAKK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Kjøp han og selg RvP, da kommer vi styrket ut denne sommeren.... NOT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Kjøp han og selg RvP, da kommer vi styrket ut denne sommeren.... NOT! Tullete innlegg, han er en framtidsmann, vi har allerede signert Giroud og Poldi for right now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Tullete innlegg, han er en framtidsmann, vi har allerede signert Giroud og Poldi for right now. Mangler bare Jovetic nå. Med Afobe, Campbell og Niang som unge spisstalenter så er vi vel rimelig greit dekket på den kanten også i et par år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Føler på meg at Afobe ender som JET og at de vi har signert som ikke har fått arbeidstillatelse ikke vil figurere for oss, Niang derimot har jeg STOR tro på. Håper dette går gjennom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Sterkt uenig angående sammenligningen mellom JET og Afobe. Aneke derimot kan jeg skjønne mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le_Professeur Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Blir sammenlignet med Henry denne godeste Niang. Har fått stor tro på denne gutten av hva jeg har lest. Håper vi signerer han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Tullete innlegg, han er en framtidsmann, vi har allerede signert Giroud og Poldi for right now. Jeg syns han har ett poeng dersom du ser på trenden igjennom de siste 8 årene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Sterkt uenig angående sammenligningen mellom JET og Afobe. Aneke derimot kan jeg skjønne mer. Sammenlikner de ikke som spillertyper, men har på følelsen at han vil ende opp som JET, skadehistorikken til Afobe begynner jo alt å bli lang, men kan jo hende Afobe blir en legende i Arsenal(Noe jeg selvfølgelig håper på) Jeg syns han har ett poeng dersom du ser på trenden igjennom de siste 8 årene... Så du tror at vi benker Giroud/Poldi på topp for Niang? Skeptisk, se på siste sommer og starten av denne, Wenger satser ikke bare på kids mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Jeg skrev hva jeg skrev fordi jeg mener at vi kommer svekket ut av denne sommeren ved å selge van Persie og kjøpe Podolski, Giroud og evnt denne Niang. Kan si at jeg også er litt lei disse 16-18-åringene som blir hauset opp og som til slutt ender opp i League 1........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Jeg mener vi blir styrket for jeg mener at det er et svakhetstegn å være så avhengig av en spiller som vi var av VP. Når det gjelder Niang så har han allerede spilt et par kamper i Ligue 1 og har gjort det bra der og gutten er kun atten, klagde du over Ox også eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 JamieDalton82 Newcastle trying to sign M'Baye Niang - currently on trial at #AFC - Meeting between 2 clubs already held apparently - http://t.co/3PnK46Gh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Sammenlikner de ikke som spillertyper, men har på følelsen at han vil ende opp som JET, skadehistorikken til Afobe begynner jo alt å bli lang, men kan jo hende Afobe blir en legende i Arsenal(Noe jeg selvfølgelig håper på) Så du tror at vi benker Giroud/Poldi på topp for Niang? Skeptisk, se på siste sommer og starten av denne, Wenger satser ikke bare på kids mer. Usikker på hvordan du kom frem til benking av Podolsli/Giroud. Ser man på hva som har skjedd de siste 8 årene så vil man observere at Arsenal har erstattet stjerner med spillere av lavere kvalitet. Det gjelder også sist sommer. Fabregas og Nasri ble erstattet av Arteta og Benayoun. Det innledene utsagnet var selvfølgelig satt på spissen, men langt i fra tullete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Usikker på hvordan du kom frem til benking av Podolsli/Giroud. Ser man på hva som har skjedd de siste 8 årene så vil man observere at Arsenal har erstattet stjerner med spillere av lavere kvalitet. Det gjelder også sist sommer. Fabregas og Nasri ble erstattet av Arteta og Benayoun. Det innledene utsagnet var selvfølgelig satt på spissen, men langt i fra tullete. Forsto innlegget som at vi har erstattet etablerte stjerner med barn, denne gangen erstattet vi en etablert stjerne med to stjerner og å få inn et talent på toppen av det vil for meg være supert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Vi skal visstnok by €6.2m for denne karen i følge ryktebørsen. Mye penger for en såpass ung spiller. https://twitter.com/RBairner/status/223466465184067584 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Vi skal visstnok by €6.2m for denne karen i følge ryktebørsen. Mye penger for en såpass ung spiller. https://twitter.com/...466465184067584 Billigere enn Jeffers og tipper rundt 2 millioner skal betales nå, mens resten er klausuler om han skulle lykkes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Vi skal visstnok by €6.2m for denne karen i følge ryktebørsen. Mye penger for en såpass ung spiller. https://twitter.com/...466465184067584 Visstnok er han ønsket av tottene og araberne så denne legger jeg for min del på is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Tottene bør ikke være en konkurranse, vi bør også stille først i køen når det gjelder en ung spiller som trenger spilletid, Tottenham satser jo på Ligacupen og City har ikke plass til han i det hele tatt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 http://www1.skysports.com/football/news/11095/7908838/Gunners-agree-striker-deal Sky Sports mener vi har avtalt overgangssum med Caen, men at bla. Manchester City også lurer i buskene. Tottenham har som kjent også tilbudt han prøvespill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le_Professeur Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Blir veldig skuffet om vi går glipp av denne spilleren. Har fått ett inntrykk av at dette er et kjempestort talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Har aldri sett han spille, og inntrykket mitt er at de fleste kjenner han fra Football Manager og youtube - men ingen røyk uten ild. Wenger bommer sjeldent når han er opererer i talentmarkedet, og med kortsiktige løsninger som Podolski og Giroud på plass kan vi koste på oss en wonderboy for mer langsiktige oppgaver også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 virker rett og slett som om han er klar for oss, spennende, men jeg vet faktisk absolutt ingenting om han. Blir vel ikke førstelagsspiller med det første, men fint om vi fortsatt tiltrekker oss store talenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Vi har vel berre blitt einige om ein overgangssum.. Det er vel berre eit tidsspørsmål før City er ute og blafrar med pundsedlane og lokkar han til Manchester.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.