Jump to content

Serie A


bergkampje

Recommended Posts

Var det jeg tenkte på, Pirlo vil alltid huskes som Milan-spiller for min del, selv om han har hatt en fantastisk Juve-sesong, men folk glemmer at han har vært i Inter, AC OG Juve, er på mange måter som å være i United, Arsenal og Liverpool..

 

Kommer litt ann på hvordan du ser på det og tror jeg, et glitrende ekspempel er "vår egen" Yossi, som har spilt både liverpool, chelsea(fortsatt der offisiellt) og for oss. Tror ingen av supporterne til klubbene misliker han av den grunn. Mangler vel bare at han går til Tottenham nå og avslutter karrieren på lån til United :P

Link to comment
Share on other sites

 

Kommer litt ann på hvordan du ser på det og tror jeg, et glitrende ekspempel er "vår egen" Yossi, som har spilt både liverpool, chelsea(fortsatt der offisiellt) og for oss. Tror ingen av supporterne til klubbene misliker han av den grunn. Mangler vel bare at han går til Tottenham nå og avslutter karrieren på lån til United :P

 

Så sant, så sant. Bønna er helt fantastisk. Håper vi får signert han på permanent basis.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Benayoun hatt samme maksnivå som Pirlo så hadde han nok ikke vært godt likt av fansen når han dro, men det blir bare spekulasjoner. Virker som en bra kar, til tross for at barten hans er den verste siden Neville.

 

Barton sin i sesongstarten av temmelig ille. Song med gult skjegg, bart og hår var heller ikke mye kult.. :P

 

song-hair-blonde.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Barton sin i sesongstarten av temmelig ille. Song med gult skjegg, bart og hår var heller ikke mye kult.. :P

Sidestiller Barton sin med Nevilles og Bønna sin, Song er svart så han kan gjøre hva han vil med ansiktshåret og det vil være tusen ganger kulere enn om jeg hadde vært med det samme!

Link to comment
Share on other sites

Del Piero var kanskje min største helt som liten. Del Piero, Henry og Pires sto voldsomt høyt i min bok. Da jeg var en god del år yngre, så var Juventus mitt andre favorittlag, nettopp pga Del Piero. Dette forandret seg dog etter korrupsjonsskandalen, og da jeg fant ut at man bare kan heie på et topplag. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...