Jump to content

19.11.11 Norwich City (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Song gjør mye rart. Ikke helt trygg

 

Syntes Song har virket sliten mesteparten av andreomgangen egentlig. Håpet egentlig at han skulle bli erstattet av Coquelin, men det har ikke skjedd.

 

Unødvendig av Santos å gå i ryggen

 

Enig, men Norwich spilleren faller ufattelig lett.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble nervøst. Makan til sjansesløsing! Nesten som i glansdagene. Heldigvis har vi i hvert fall én mann som kjenner veien til nettmaskene. Herre jemini, for en form van Persie er i!

 

3 deilige poeng! Og nå har jeg igjen fått den god-grusomme nervøsiteten som kommer når jeg føler Arsenal faktisk kan oppnå noe. Et halvt år siden sist!

Link to comment
Share on other sites

Først vil jeg si at jeg er imponert over Norwich. Det er bånn gass og hardt arbeid, men uten å ty til Stoke-varianten. Helt til det stod 10 minutter igjen, først da begynte de med litt antydninger til dirty-tricks som ooops og litt teatralske greier.

 

Deretter 3 umistelige poeng til oss. Vi kan ikke tillate oss å lage ny luke foran oss. Det kommer til å bli tungt nok å passere dem slik det er. Det er mange lag, mange gode lag. Ramsey fikk litt ris av meg i pausen. Velfortjent, men det var hans brytning som ble omsatt til 2-1. To nye mål til RvP, uten at han briljerte i dag. Synes direkteheten og arbeidsmoralen til Gervino/Walcott er det som holder Norwich på avstand. Arteta, Ramsey og Song hadde vanskelige arbeidsforhold med en haug maur rundt bena. Synes Song var den som kom best fra det. Det ble til tider i meste laget av fomling og balltap for de to andre. Spesielt Ramsey som tidligere nevnt. Forsvaret har for det meste kontroll, men Norwich hadde bestemt at Mertesacker var det svake leddet og han ble bevist utfordret når sjansen bød seg. Han tapte en og var på tynn is et par ganger til, men i det store og hele ryddet de godt opp. Norwich hadde to skudd på mål i denne kampen og Szczesny var sjelden involvert.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at dette var en bortekamp i november etter landskampspause så er jeg meget fornøyd med prestasjonene og sluttresultatet.

 

Både Ramsey og Song ser til tider litt slitne ut og vi har dessverre små muligheter til å la dem få nødvendig hvile. Jeg gleder meg til Diaby og Wilshere kommeer tilbake. Arteta er glimrende igjen.

 

Av negative ting jeg vil nevne;

- dårlige avslutninger fra Gervinho.

- svakt av Per ved Norwichs scoring, der skal han ikke nøle. Få ballen vekk for f... Det skal sies at han skulle hatt frispark.

- WS dribler igjen. Han har god nok tid til å klarere og trenger ikke å sette seg i en slik situasjon. Dette begynner virkelig å irritere meg.

 

Ellers syns jeg det var veldig mye positivt, hilsen en glad Tapapa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...