Jump to content

19.11.11 Norwich City (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

<p>Mertesacker er ikke verdt 6mill pund eller hva det var som ble betalt. Ikke verdt 6kr engang! Skulle være en sjef i lufte, det har han ikke vært. Vi var klare over svakhetene hans, en at de skulle være så ekstreme er jo helt utrolig!</p>

 

Det var ikke uten grunn til at jeg ønsket Samba som faktisk ruver i luftrommet. Mertesacker er kanskje høy, men han er ikke en utpreget god hodespiller og attpåtil er han ikke veldig fysisk heller som vi nå har sett flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker blir nok bedre når han har vendt seg til tempoet i PL. Det er ikke slik at det gjøres i en håndvending fra Tysk bundesliga

 

Tror ikke han plutselig ruver i luftrommet og blir en utrolig fysisk spiller bare fordi han er vant til tempoet i Premier League..

Link to comment
Share on other sites

 

Tror ikke han plutselig ruver i luftrommet og blir en utrolig fysisk spiller bare fordi han er vant til tempoet i Premier League..

Var ikke det han sa heller, jeg er meget misfornøyd med kvaliteten på det vi har fått i Per, men han kommer nok til å bli mer vant til spillere som Morison som river og sliter i løpet av sesongen. I Tyskland ville nok ikke det målet blitt godkjent, men det skal være litt tøffere i England.

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker ja. Han er høy, men mye av høyden er bein og ikke kropp så styrken blir ikke helt som høyden skulle tilsi og tyngdepunket dertil høyt. Når det er sagt burde vi vært et par foran på det tidspunkt. Vi hadde spilt oss til en mulighet hver annet minutt og en brukandes sjanse hvert femte. En kombinasjon av for lite besluttsomme avsluttninger og at det virket å være utrlolig mange bein på de gule spillerne gjorde at vi stod med null i protokollen.

 

Ramsey er litt tilbake til der han startet sesongen synes jeg. Det blir mye fomling. Offensivt er kantene bra på hugget.

 

Lykke til i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg han blir bedre når han venner seg til PL

 

Tror også han blir bedre, men jeg mener fortsatt at vi burde kjøpt en annen spiller enn Mertesacker selv om ingenting ville fått meg til å glise mer enn om Mertesacker gjør helomvendig og virkelig viser seg frem.

Link to comment
Share on other sites

Nå var det vel Cahill som var førstevalget, men da Bolton forlanger £17M for mannen skjønner jeg at en velger annerledes. Når det er sagt er vi bedre stillt på stopperplass enn vi har vært på evigheter. Det er faktisk langt fra opplagt hvem av de tre som skal spille, og uansett hvem det blir er det et fullt brukandes par.

Link to comment
Share on other sites

Eneste som mangler for at Gervinho virkelig skal bli en stor spiller er scoringer, for han kommer til mange gode sjanser som det burde blitt mål av!

 

Jepp. Akkurat min oppfatning av det også. Han begynner nok å score mer etterhvert og det er jo ufattelig positivt at han tar de riktige løpene og kommer til store sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...