Jump to content

05.11.11 West Bromwich Albion (H)


Gunner18

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Må si jeg er imponert over innleggsfoten til Jenkinson. Har slått inn flere gode innlegg nå, synd det aldri er noen inne i boksen.

Sagna kommer til å måtte kjempe hardt med å få tilbake plassen i laget om Jenkinson fortsetter denne læringskurven. Beste innleggsfoten av samtlige backer i klubben!

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp! Deilig å slappe av i sofaen i trygghet om at seieren er sikker :)

 

Artig at dagens 14 benyttede spillere har 13 forskjellige nasjonaliteter!

 

En takk sendes derfor til Polen, Brasil, Belgia, Frankrike, England, Wales, Nederland, Russland, Elfenbenkysten, Kamerun, Tsjekkia, Israel og Spania :)

Link to comment
Share on other sites

Glitrende gjennomført kamp. Laget overanstrenger seg ikke og virker stinne av selvtillit, god balanse er det også i laget. Alle får godkjent.

 

Har egentlig ikke mye å tilføye til dette annet enn at jeg synes de til tider la av vel mye. Greit at WBA ikke hadde noe å by på, men det hadde vært fullt mulig å puttet et par til i denne kampen. Målforskjell er et poeng det og for den som har den i sin favør. Alt teller, og vi er nå kommet i ryggen på de lagene som avgir lite poeng og som blir seige å passere. Vi tok to poeng på Liverpool i dag,

 

Uansett. Lenge siden det var enkelt og udramatisk. Alle får godkjent, noen får litt minus i margen. Santos for å ikke ha på GPS'en og jeg synes Gervinho var litt puslete med ball i dag.

Link to comment
Share on other sites

Dette var akkurat en slik kamp jeg har savnet! 3-0 hjemme, og aldri noen som helst tvil om hvor poengene skulle havne. Slike kamper har vi ikke vært bortskjemte med i 2011. Jeg vil trekke frem Ramsey, Arteta, Jenkinson og Rosicky. Det værste med dagens kamp var å se Arshavins innhopp. Det gjør rett og slett vondt å se han spille fotball om dagen (med unntak av Bolton kampen). Jeg har et inderlig ønske om å se Arshavin fra start på Ramsey sin plass, men det er vel som å håpe på snø ved ekvator.

 

Alt i alt, strålende fornøyd med en rutine seier der vi scorer tre mål og totalt utelukker West Brom fra egen 16 meter.

Happy Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Artig at dagens 14 benyttede spillere har 13 forskjellige nasjonaliteter!

 

En takk sendes derfor til Polen, Brasil, Belgia, Frankrike, England, Wales, Nederland, Russland, Elfenbenkysten, Kamerun, Tsjekkia, Israel og Spania

Jenkinson kan man sette opp som finne, så da blir 14 spillere, og 14 nasjonaliteter ;)

Link to comment
Share on other sites

Sagna kommer til å måtte kjempe hardt med å få tilbake plassen i laget om Jenkinson fortsetter denne læringskurven. Beste innleggsfoten av samtlige backer i klubben!

Nå må du roe deg ned litt. Jenkinson når ikke Sagna i tærne engang, det eneste positive med han er egentlig innleggene vs. Sagna. Ellers knuser Sagna han på det meste. Håper det var ironi btw :)

Link to comment
Share on other sites

Nå må du roe deg ned litt. Jenkinson når ikke Sagna i tærne engang, det eneste positive med han er egentlig innleggene vs. Sagna. Ellers knuser Sagna han på det meste. Håper det var ironi btw :)

 

Njaaaaaa... er ikke helt enig med deg her... Jenkinson har en arbeidskapasitet som er sjelden å oppdrive. Når man (som også unbeaten sier...) legger til læringskurven han har hatt, og kan komme til å fortsette å ha frem til Sagna er klar... Så er det slettes ingen selvfølge at Sagna kommer rett inn i laget igjen. Jenkinson kan være årets Wilshere.

 

Personlig var jeg knallhard i dommen mot Jenkinson tidlig i sesongen - men nå er han 1 av 2 jeg vurderer på drakta jeg skal kjøpe når jeg drar over på Fulham-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå må du roe deg ned litt. Jenkinson når ikke Sagna i tærne engang, det eneste positive med han er egentlig innleggene vs. Sagna. Ellers knuser Sagna han på det meste. Håper det var ironi btw :)

Det var sagt med en smule ironi, men jeg mener helt klart at Sagna ikke kan miste fokuset på treningene for da vil Jenkinson hugge til. Ellers mener jeg innsatsen til finnen er upåklagelig og offensivt bidrar han minst like mye som Sagna. Klarer han å trene på seg litt mer muskler og holde fokuset på plassering i forhold til midtstopperne så skal ikke jeg sette han ut av laget.

Link to comment
Share on other sites

Synes Jenkinson passer mere og mere inn i dette laget jo flere kamper han spiller! Han har akkurat det Sagna mangler fremover,og han har mye å gå på når det gjelder disse kvalitetene..Ser for meg vi kommer til å vinne mye på disse innleggene til Jenkinson når han finner seg mere til rette i laget og spillestilen! Det er heller ingen tvil om att vi har PLs beste midtstopperpar for øyeblikket! I fjor var det ikke mange som stolte på Koscielny da han var i startoppstillingen men nå er jeg 100% sikker på att vi har en der bak sammen med Vermalen som kommer til å prestere på et høyt og jevnt nivå fremover! Det er bare deilig å vinne kampen her i dag,vi bare maskinerte oss gjennom 90 minutter og vant solid uten å slite oss ut,det er slik det skal være på Emirates og jeg tror og håper på att vi fortsetter sesongen ubeseiret på hjemmebane! Nå skal Liverpool opp mot Chelsea og City på rekke,og vi har overkommelig motstand.Når Newcastle begynner å dabbe av så klatrer vi fort 2 plasser,da er vi der vi skal være og det er ikke lenge til!

Link to comment
Share on other sites

Nå må du roe deg ned litt. Jenkinson når ikke Sagna i tærne engang, det eneste positive med han er egentlig innleggene vs. Sagna. Ellers knuser Sagna han på det meste. Håper det var ironi btw :)

Sagna er kjempegod. jenkonson er på god vei.Og han er bedre enn Sagna på noe.

De vil nok kjempe om plassen. Og det er jo bare bra.

Link to comment
Share on other sites

Det var sagt med en smule ironi, men jeg mener helt klart at Sagna ikke kan miste fokuset på treningene for da vil Jenkinson hugge til. Ellers mener jeg innsatsen til finnen er upåklagelig og offensivt bidrar han minst like mye som Sagna. Klarer han å trene på seg litt mer muskler og holde fokuset på plassering i forhold til midtstopperne så skal ikke jeg sette han ut av laget.

Godt, Jenkinson holder ikke noe særlig nivå i forhold til PLs klart beste høyreback, når det er sagt så viser Jenkinson fremgang fra kamp til kamp, imponerer, men tror han ville falt greit gjennom mot et lag som faktisk skapte noe offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Sagna stiller nok på høyreback med en gang han er klar igjen etter skade. Han er raskere enn Jenkinson, mer rutinert og har mer kontroll i taklingene sine. MEN, Jenkinson jobber hardt, har bananskru på innleggene sine og hadde god kontroll på Thomas i kveld. Så motstanden var ikke all verdens, men en perfekt kamp for gutten til å danne erfaringer og mer rutine. Når motstanderen har intensjoner om å vinne kampen, ønsker jeg Sagna tilbake. Men det er bare positivt med konkurranse!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...