Jump to content

23.10.11 Stoke City (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Enig med 49 unbeaten. Laget må opp igjen. Mente i stad Song må lukevekk feil. Jævla ordlista på telefonen laget mye krøll. Stoke er antifotball. Crouch rygget inn i Koscielny, mens Chamack ble revet ned i feltet mens dommeren så på. Helt utrolig

Link to comment
Share on other sites

Denne omgangen har vært som den bruker mot slik motstand. Det dumme er at vi ikke greier å holde på ledelsen, for da må slike lag som Stoke fram på banen. Nå kan de ligge bak på å gjøre det vanskelig for oss. La Delap bruke minutter på hvert innkast, for så å vinne kampen. Dommerne må slå ned på slikt, håpløst om dette får fortsette. Målet vårt var bra spill av Ramsey, mens deres rot i vårt forsvar. Irriterende

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

Dårlig dømming og ufokusert forsvar ved målet dems gjør at vi ikke leder fortjent til pause. Sett bort ifra det så har vi spilt veldig bra. Ramsey viser til tider Fabregas-takter med vakre pasninger og vi har klart (for første gang i år) å fylle boksen med 3-4 mann når vi har sjansen til å legge inn. Har jo bare vært Van Persie og noen ganger Walcott som har tatt noen halvgjerta løp inn i boksen når vi er på kant tidligere i år. Alt i alt er jeg fornøyd med spillet vårt (som har begynt å ta form) og jeg har trua på seier idag!

Go Gooners!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor får Delap bruke minutter på hvert innkast? Dommerne må slå ned på dette

Det kalles feighet. Dommerne er helt og holdent i Delaps "lomme". Men det er enda verre når Stoke spiller hjemme, der dommerne står som noen "saltstøtter" når ballguttene/jentene kommer med håndkle som Delap kan bruke til å tørke ballen.

 

Frisparket i forkant av Stokes mål var greit nok feildømt, men uansett det er Arsenals forsvar som er "syndebukken" ved målet. At Chamack ikke fikk straffe er også en dommertabbe.

Det er mye å rette på til andre omgang, men først og fremst så må vi få inn en spiss som fungerer. Enten inn med vP fra start av annen omgang, eller la Walcott prøve seg der og få inn en annen spiller på vingen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg noen gang møter Crouch skal jeg spytte han i trynet. Makan! Med en gang den kløna taper en hodeduell antar han at det MÅ være frispark. Forøvrig helt sykt hvor lang tid Stoke får bruke på kast. Helvettes drittlag

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker et offensivt bytte, Song ut og van Persie inn. Synes Song har hatt en dårlig dag med for mange feilpasninger fremover, samtidig som Chamack fungerer best med en partner på topp. 4-4-2 med teknikk i midten og fart på vingene og en målfarlig nederlender på topp = seier!

 

Edit: med det mener tydeligvis ikke Wenger, så får vi se om taktikken hans fungerer bedre...

Link to comment
Share on other sites

Song er ikke problemet. For lite gjennombruddskraft i midtbanen er det jeg savner. Theo er ikke tenknisk eller spilleforståelse. Kan heller ikke legge inn eller score på åpenbare sjanser. Gerhvinio har startet å jobbe etter at Van Persi kom inn.. Krysser fingrene

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...