Jump to content

Yossi Benayoun


Umlaut

Recommended Posts

http://twitter.com/#!/YossiBenayoun15

YossiBenayoun15 Yossi Benayoun

I sign with arsenal,very happy and excited about it,but now my head is only in the game against grecce on friday,thanks for the support.

 

yossiG1810_468x555.jpg

 

Født 5. mai 1980 (31 år)

Dimona, Israel

Kallenavn: Yessi

Høyde: 178 cm

Posisjon: Midtbane

 

Velkommen hit. Håper du fortsetter her slik som du avslutta i Liverpool.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-agree-loan-move-for-yossi-benayoun

Bekreftet på arsenal.com også om det skulle være tvil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Wenger fortsetter og henter spillere med solid landslagserfaring, og vi har bare i de to siste dagene fått inn tre landslagskapteiner. Kanskje han har innsett at det ikke funker å ha bare talentfulle spillere, og at vi må blande det ut med litt rutinerte spillere. Bønna har 85 landskamper. Det kommer godt med!

Link to comment
Share on other sites

Syns Benayoun er en undervurdert spiller, ikke den klassespilleren jeg håpte skulle komme inn, men når han blir lånt inn sammen med Arteta viser Wenger at han virkelig tenker på bredden i troppen. Alltid sett på han som en veldig fotballsmart spiller, sett mest av han på kanten og det betyr vel at Arshavin kanskje går inn i midten? Eller omskoleres han til sentral mens Arshavin som er sentral må fortsette på vingen?

Link to comment
Share on other sites

Synd vi ikke fikk Eljero Elia i stedet for Benayoun, hadde blitt ganske så fornøyd med han.. Men for all del Benayoun er en bra spiller når han er i form, håper han finner formen hos oss med en gang..

 

Det beste av alt er at han er en fantastisk squad-player, som på grunn av mange kamper, og skader i laget vil få en god del spilletid! Elia ville nok blitt fort sur om han ikke var automatisk førstevalg...

Link to comment
Share on other sites

Etter litt tid til å fordøye overgangen så tror jeg Benayoun kan bli en viktig spiller for oss. Det småspillet vi liker å bedrive i og utenfor 16 meteren er som skapt for Benayoun. Han er kvikk i både hodet og beina. Uforutsigbar og flink uten ballen. Har trua på at han kan tilføre oss mye

Link to comment
Share on other sites

Jeg var usikker på Benayoun da han ble klar. Etter å ha sett noen videoer av han har jeg skiftet mening. Utrolig spennende spiller. Og det er jo litt typisk at den spilleren færrest var fornøyd med fra deadline day er den spilleren som virkelig slår til. Han minner meg litt om Pires.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var usikker på Benayoun da han ble klar. Etter å ha sett noen videoer av han har jeg skiftet mening. Utrolig spennende spiller. Og det er jo litt typisk at den spilleren færrest var fornøyd med fra deadline day er den spilleren som virkelig slår til. Han minner meg litt om Pires.

Jeg tror også dette kommer til å gå bra, passer bedre i Arsenal enn i Liverpool og Chelsea. Får benyttet sin eleganse og kreativitet hos oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Den perfekte squadspilleren? Elsket innstillingen hans i dag. Elsker den faktisk hver gang han spiller. Oppfører seg som om det skulle være en cupfinale hver gang, godeste Benayoun. Håper det smitter over på de andre spillerne i stallen. Håper også han får mer spilletid utover i vår. Han fortjener det etter et par tøffe år nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg syns Yossi fortjener kontrakt. han har scoret noen viktige mål i det siste, har massevis av rutine og leverer alltid varene. 100 % profesjonell og klager aldri til tross for at han fikk lite spilletid innledningsvis. Hva med en toårskontrakt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...