Arsenalboy93 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Tenkte at det kanskje er greit med en egen twitter tråd. Her kan man diskutere og legge ut morsomme/interessante twitter meldinger fra enten Arsenal spillere eller andre fotballrelaterte personer. Her er Arsenalspillerne som er på twitter: @AbouVDIABY @Nanas08 @Sagnaofficial @JohanDjourou @T_Vermaelen05 @53Szczesny53 @jack_wilshere @Persie_Official @cesc4official @_denilson15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Må få legge til: @Chuks_Aneke @aaronjramsey @luke_freeman92 @Ozyakup @LeeDixon2 @robthechefAFC @bendtner52 @_rhysmurphy_ @gh_28 @Henderson_91 @sanchezwatt @WEDITSJET @craigleastmond @EmmanuelF4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Denne listen inneholder flere spillere fra junior- og a-lag, samt tidligere spillere og andre interessante arsenalpersoner. Flere som er interessant å følge her: https://twitter.com/#!/Somestupidnick/arsenal-players/members Ellers kan @OptaJoe @YoungGunsBlog @arseblog m.fl. være interessante Er ganske ny på Twitter, og det er sikkert mange flere som er verdt å følge (...og som jeg følger). Følger ellers en del sportsjournalister, syklister og andre indrettsprofiler. Tar gjerne i mot tips om det er noen arsenalrelaterte som er verdt å følge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Må få legge til: ... @bendtner52 ... Med kun 19 followers er det neppe Bendtners profil. @bendtnerb52er vel mer troverdig med drøye 14000 followers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Med kun 19 followers er det neppe Bendtners profil. @bendtnerb52er vel mer troverdig med drøye 14000 followers Var selvfølgelig den kontoen jeg egentlig skulle linke til. Den andre er nok helt klart falsk ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Twitter tar mer å mer over Facebook, og Twitter er mer ryddigt enn Facebooks's utallige Likes, phrases, test deg selv, osv osv. Uansett, så er det en helt annen måte å kommunisere på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Kommunikasjonen er bedre på twitter når det gjelder å holde seg oppdatert, MEN facebook er et sosialt nettverk som inneholder alt. Det gjør ikke twitter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Kommunikasjonen er bedre på twitter når det gjelder å holde seg oppdatert, MEN facebook er et sosialt nettverk som inneholder alt. Det gjør ikke twitter. Sant at det inneholder alt, men man kan bli jævlig lei alt dette innholdet. Er for mye dritt syns jeg. Og det går an å følge flere kjente fjes, som det finnes en million falske av på FB. Blant annet fotballspillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Sant at det inneholder alt, men man kan bli jævlig lei alt dette innholdet. Er for mye dritt syns jeg. Og det går an å følge flere kjente fjes, som det finnes en million falske av på FB. Blant annet fotballspillere. Heldigvis er det hvertfall lett å bli kvitt ting man ikke ønsker seg på Facebook, men når det gjelder falske profiler så florerer de på Facebook og Twitter, men de er hakket lettere å sile de ut på Twitter fordi man kan se hvor mange "followers" hver enkelt profil har Føler nesten man må kombinere Twitter og Facebook, men bortsett fra denne sommeren og i januar så bruker jeg Twitter svært lite. Det blir som regel kun overgangsrykter jeg følger skikkelig med på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted June 9, 2011 Author Report Share Posted June 9, 2011 Er det noen som veit hva som har skjedd med MArcoSilva11 sin twitter bruker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 9, 2011 Report Share Posted June 9, 2011 Er det noen som veit hva som har skjedd med MArcoSilva11 sin twitter bruker? Han sletta den da Gervinho-overgangen ikke ble offentliggjort verken mandag eller onsdag, som han lovte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 *Slett Link to comment Share on other sites More sharing options...
olem11 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Noen som vet om denne supporterklubben har en Twitter profil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted June 10, 2011 Author Report Share Posted June 10, 2011 @cesc4official: Time to study.... Good morning everybody Viste ikke at Fabregas hadde tid til å studere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Heldigvis er det hvertfall lett å bli kvitt ting man ikke ønsker seg på Facebook, men når det gjelder falske profiler så florerer de på Facebook og Twitter, men de er hakket lettere å sile de ut på Twitter fordi man kan se hvor mange "followers" hver enkelt profil har Føler nesten man må kombinere Twitter og Facebook, men bortsett fra denne sommeren og i januar så bruker jeg Twitter svært lite. Det blir som regel kun overgangsrykter jeg følger skikkelig med på Jeg kombinerer begge deler, til chat er det FB. Men det man ikke kan bli kvitt på facebook, er news fra venner som spiller spill, tok dagens phrase, like sider, osv. Nytter ikke å kjefte Cesc har vel tid til mye han, ferie nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Jeg kombinerer begge deler, til chat er det FB. Men det man ikke kan bli kvitt på facebook, er news fra venner som spiller spill, tok dagens phrase, like sider, osv. Nytter ikke å kjefte Cesc har vel tid til mye han, ferie nå. Hvis man trykker på posten og velger å "hide" eller gjemme unna oppdateringer fra spill så slipper man de hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Hvis man trykker på posten og velger å "hide" eller gjemme unna oppdateringer fra spill så slipper man de hvertfall Fjerner kun det det ene inlegget, og det popper opp fler å fler fram samme person og flere personer. Men jeg merka det som søppel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Synes Twitter mangler mye av de funksjonene Facebook kan tilby når det gjelder å vedlikeholde sosiale bånd. Allikevel er Twitter så viktig og innflytelsesrikt for bedrifter og deres merkevarebygging/markedsføring. Twitter er jungeltelegrafen og vareprat på steroider. Selv bruker jeg det kun som et supplement for LinkedIn. Eneste jeg får ut av det er networking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Noen av dere her inne som er aktiv på twitter? Hva heter dere i så fall? Er ikke så veldig aktiv selv, men har tenkt til å bli det kanskje (https://twitter.com/#!/havardml er profilen min). Virkelig et nyttig verktøy for å få med seg siste nytt fra omverden raskest mulig. Mye fint å lese der. Har for øvrig tenkt å lage en samleside for alle Arsenal, og Arsenal-relaterte folk på twitter som jeg skal publisere på forsiden, så fint om dere har noen tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 https://twitter.com/#!/stiaanv Er ikke veldig aktiv selv, men oppdater engang iblandt! Vurderer å bli mere aktiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Gidder ikke skrive den her, lite aktiv, men følger med intenst! Ingen vits å oppdatere den for ofte når det er tusenvis av Arsenalfans som skriver akkurat det jeg gjør, det interessante er statistikkene før, under og etter kamp og i overgangsvinduet, samt når ting som det med Muamba skjer i dag, godt å kunne følge med på Twitter som oppdateres fortløpende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stomphfe Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Noen som har brukbar oversikt over hvilken twitterkontoer til Arsenalspillere som ikke er falske? Har en følselse, uten å være 100% sikker, av at disse jeg følger er falske: @E_Eboue @TRosicky07 @RealRomfordPele @AndrArshavin23 @MikeIArteta8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Noen som har brukbar oversikt over hvilken twitterkontoer til Arsenalspillere som ikke er falske? Har en følselse, uten å være 100% sikker, av at disse jeg følger er falske: @E_Eboue @TRosicky07 @RealRomfordPele @AndrArshavin23 @MikeIArteta8 Kun Arshavin sin av de kan jeg si med sikkerhet er ekte. Eboue, Rosicky og Arteta vet jeg er falske, mens jeg er ganske sikker på at Parlours konto er ekte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Kun Arshavin sin av de kan jeg si med sikkerhet er ekte. Eboue, Rosicky og Arteta vet jeg er falske, mens jeg er ganske sikker på at Parlours konto er ekte. Parlour sin er definitivt ekte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Parlour sin er ekte. Ellers har Arsenal.com en liste over siste tweets fra spillerne våre. Alle de som kommer ut her er offisielle.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.