Jump to content

Jay Emmanuel Thomas


Bergkamp88

Recommended Posts

Lager en egen tråd om Jay Emmanuel Thomas som jeg må innrømme jeg har høye forhåpninger til !

 

Jay ble forøvrig i helgen kåret til rundens spiller i Championship (av Tips) : "Arkitekten bak seieren over opprykksrival Leicester"

 

 

Vanvittig scoring for reservene av JET :

 

www.youtube.com/watch?v=QZixaQA5CGw

Link to comment
Share on other sites

Et stort talent, som helt sikkert har en framtid i Premier League, men jeg tror ikke (desverre) at han slår gjennom i Arsenal. Holdningene hans skal visstnok ikke være all verden, og han virker fryktelig ustabil til tider. Nåløyet er såpass trangt at man må være 100 % motivert og i tilegg ha marginene på sin side for å slå gjennom i en så stor klubb som Arsenal, men jeg ønsker han lykke til, og håper han blir en meget god spiller!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det ble mål igjen på JET og 2-0 for Cardiff borte mot Sheff U.

Kan han nå ta steget opp i Premier League neste sesong?

 

Fysikken er hvertfall på plass, og han har nese for mål! Men har mine tvil om at han danker ut noen av de som spiller nå, blir nok med Carling Cup, FA Cup og et par innhopp tenker jeg meg..

Link to comment
Share on other sites

Fysikken er hvertfall på plass, og han har nese for mål! Men har mine tvil om at han danker ut noen av de som spiller nå, blir nok med Carling Cup, FA Cup og et par innhopp tenker jeg meg..

 

JET har potensial til å blir mye bedre enn Bendtner og Chamack tilsammen. Før han ble lånt ut for andre gang denne sesongen så sa Wenger at han banket hard på døren om førstelagspill.. Så håper han får holdningene på plass, hadde ikke trengt å se lenger enn til Wilshere.

 

Edit: Wenger talks about Landsbury, JET http://www.youtube.com/watch?v=pRWCY6u_ATE

 

Ifølge Wenger er det fitnessen hans som er problemet og straks det er på plass vil han bli en "outstanding player"

 

Flere JET goals: http://www.youtube.com/watch?v=AFjaBXa3Sys&feature=related

Link to comment
Share on other sites

JET har potensial til å blir mye bedre enn Bendtner og Chamack tilsammen. Før han ble lånt ut for andre gang denne sesongen så sa Wenger at han banket hard på døren om førstelagspill.. Så håper han får holdningene på plass, hadde ikke trengt å se lenger enn til Wilshere.

 

Edit: Wenger talks about Landsbury, JET http://www.youtube.com/watch?v=pRWCY6u_ATE

Chamakh og Lansbury* Måtte bare ;)

Tror JET har er fantastisk potensiale ja, men han er lat og har dårlig holdning både av og på banen

Link to comment
Share on other sites

Er vel holdningene til JET som er problemet ja. I de få kampene han har fått innhopp så har han ikke sett ut som en spiller som gir alt for å lykkes.

 

Synd mtp. hvor stort talent han er. På fysikken er han et monster hvor han rager over 190cm over bakken samt er han bred som et tog, sterk som en okse og attpåtil er han rask og har meget god teknikk.

 

Får bare krysse fingrene for at han tar seg sammen og jobber knallhardt for å lykkes.

Link to comment
Share on other sites

van Persie var jo også en spiller med dårlige holdninger, så jeg har troa på at Wenger kan jobbe med JET og få han til å få bedre holdninger. Men det er jo ikke slik at selv om han har dårlige holdninger, så kan han dra. Herregud, se på Rooney, Nani osv. dem har jo elendige holdninger dem også!

Link to comment
Share on other sites

van Persie var jo også en spiller med dårlige holdninger, så jeg har troa på at Wenger kan jobbe med JET og få han til å få bedre holdninger. Men det er jo ikke slik at selv om han har dårlige holdninger, så kan han dra. Herregud, se på Rooney, Nani osv. dem har jo elendige holdninger dem også!

En stor forskjell dog:

vP hadde ekstrem innsats på banen og fikk kjeft for holdningene fordi han pådro seg kort og medspilleres vrede med sin adferd. JET har fått kjeft for holdningene på og utenfor banen fordi han ikke vil eller prøver hardt nok.

 

Er nok lettere for en manager å temme et hissig temperament som vil vinne(Rooney f eks) enn å få noen til å ville nok. Lysten må komme innenfra ellers lykkes man ikke

Link to comment
Share on other sites

van Persie var jo også en spiller med dårlige holdninger, så jeg har troa på at Wenger kan jobbe med JET og få han til å få bedre holdninger. Men det er jo ikke slik at selv om han har dårlige holdninger, så kan han dra. Herregud, se på Rooney, Nani osv. dem har jo elendige holdninger dem også!

Rooney og Nani gjør alt for å vinne, JET daffer rundt på banen og går på fest på kvelden, kan ikke sammenliknes, man kan temme en spiller utenfor banen, men å få en spiller til å lære seg å jobbe ordentlig for laget er vanskelig..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har lurt litt på hvilket navn JET opererer med på drakta. Emmanuel-Thomas, Thomas eller JET. Denne brukte han i hvertfall i Cardiff. Noen som vet hva han bruker i Arsenal?

 

Jay+Emmanuel+Thomas+Cardiff+City+v+Reading+o7l9XFewSTjl.jpg

 

Er ikke sikker og det er vel ikke mange Arsenal-kampene han har hatt navnet på ryggen, men mener å huske de skviste inn Emmanuel-Thomas bakpå der en gang...da med mindre bokstaver enn "normalt"

 

Hadde vært kulere med JET da :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg så E-Thomas i aksjon for Cardiff i går kveld. Skrekkelig dårlig og, i "god" Arsenal-stil, livredd for å skyte. Byttet ut efter en time, til jubel fra egne supportere... Hvis gårsdagen var representativ, blir ikke JET å finne i Arsenal neste sesong eller senere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så E-Thomas i aksjon for Cardiff i går kveld. Skrekkelig dårlig og, i "god" Arsenal-stil, livredd for å skyte. Byttet ut efter en time, til jubel fra egne supportere... Hvis gårsdagen var representativ, blir ikke JET å finne i Arsenal neste sesong eller senere.

 

Så det jeg også, ble innmari skuffet. Hadde virkelig lyst å se JET prestere under et visst press, men han klarte virkelig ikke å levere etter forventningene. Han har potensial, for toppnivået hans er meget godt, desverre ser det ut til å være langt i fra hverdagskost av han å levere på et såpass høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Elendige holdninger og generelt lav fotballforståelse er vel grunnen til at JET ikke vil lykkes i Arsenal såfremt han ikke innen et par sesonger gjør helomvendig. Talent har han utvilsomt og fysikken har han også inne til de grader, men når det mentale ikke matcher så blir ting vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Så er det offisielt at JET forlater oss til fordel for Ipswich og Championship... :(

 

Legger på en sur smiley fordi dette gjør meg faktisk litt trist.. Jeg hadde på en måte blitt glad i denne enorme lokale laden, hadde stor tro på han.. Husker et intervju av han der det så ut som han hadde på seg amerikansk fotball beskytelse over skuldrene :P

Men Wenger vet vel hva han driver med..

 

Det står 6.5 mill på forsiden, men dette må da være alt for mye?

Link to comment
Share on other sites

Mye talent, mindre vilje og moral. Høres ut som en Arsenalspiller......

 

Kanskje et nytt miljø kan få ræva i gir, selv om tiden i Cardiff ikke tyder på det. Ble pepet av banen mer enn en gang i løpet av den tiden fordi kravstore Bluebirds var misfornøyde med innsatsen. Uansett, lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Det står 6.5 mill på forsiden, men dette må da være alt for mye?

6.5 millioner NOK.. Det er litt mindre enn hva jeg hadde forventet, men vi har visst gode sell on clauses(Kilde Young guns)

JET hadde talentet og fysikken som kreves men innsatsen og det mentale manglet, minnes det overnevnte intervjuet og det fantastiske "showboat"-målet hans best

Link to comment
Share on other sites

6.5 millioner NOK.. Det er litt mindre enn hva jeg hadde forventet, men vi har visst gode sell on clauses(Kilde Young guns)

JET hadde talentet og fysikken som kreves men innsatsen og det mentale manglet, minnes det overnevnte intervjuet og det fantastiske "showboat"-målet hans best

NOK ja, det forklarer saken.. men da ble det plutselig litt lite

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...