Jump to content

2011.02.05 Newcastle B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Hvor skal dette ende?

Har igrunn ventet på en slik kamp en stund nå

 

Dette er nå kun en kamp som ender med hvor mye mål Arsenal vil ha. Jeg mener vi burde presse på og vinne med minst 3-4 mål til. Hvertfall hvis Newcastle er like tafatte!

 

:lol:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2011, 04:27 PM) 216461[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Van Persie :P

Fremdeles utrygg?;)

 

Føler meg aldri helt trygg på at vi ikke skal slippe inn mål hvertfall, men jeg er trygg på at vi tar 3 poeng i dag B)

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2011, 04:47 PM) 216467[/snapback]

Dette er hvorfor jeg liker Cesc dypt (ikke at jeg ikke liker han når han ligger høyt i banen). Han har en så fantastisk pasningsfot. Helt sykt.

 

Veldig enig! Fabregas funker best dypt midtbanen og samtidig bytter han og Wilshere på å løpe offensivt. Må være veldig vanskelig å holde styr på for motstander.

 

En strålende 1. omgang mot et Newcastle som sliter big time. Det går for fort for dem rett og slett.

Veldig oppløftende å se at vi har begynt å score på dødballer og stopperne våre fortsetter storspillet.

Offensivt er vi helt strålende når pasningene sitter og det ender med flotte scoringer. Lekestue! ;)

 

Bare å kontrollere ut nå eller eventuelt guffe på med mer mål og gjøre et par bytte på nøkkelspillere så de får hvile seg.

Link to comment
Share on other sites

Målforkjell er ett ektra poeng. Vi er fortsatt ett mål bak united med en kamp mer. Nå nullstiller Newcastle i pausen, men får vi ett til er det å gi bånn gass. Det er imidlertid litt uarsenalsk, jeg er redd de mentalt innstiller seg på en transportetappe.

 

Jepp. Vedder på at vi kommer til å daffe på 3-4 gir i andreomgangen. Håper på van Persie hattrick og et mål til av Walcott :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...