Jump to content

2011.02.05 Newcastle B


Mr Chapman

Recommended Posts

Dette er seriøst det værste i manns minne, værre en 6-1 mot manure, værre en wrexham, verre enn alt..fortjener ei kule i kneet noen og enhver her...

Wenger er innkompetent, akkurat som mot spurs så greier han ikke ta grep, han mannen der er jo helt utrolig...Dowd også selvsagt, hadde jeg hatt penger så hadde jeg satt en pris på hodet hans....

 

innlegg moderert

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Klarer Arsenal å score 4 mål på 25 minutter, klarer iallefall Newcastle det med mot 9 utespillere.

 

Hadde Diaby spart seg for den utvisningen, og vi hadde spilt med fult lag, er jeg sikker på at vi ikke hadde drete oss ut.

 

Uansett er det for dårlig å tape dette. Dommeren gjorde et par merkelige avgjørelser, men castle fikk et mål feilaktig anulert også.

 

Er bare å vente på en beklagelse fra Fabregas på twitter............................

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg sier så mye. Hverken dommeren eller Arsenalspillerene utmerker seg nevneverdig i andre omgang. Igjen er det en mental greie, lyset går i pausen. Job done - NOT - og ved hjelp av et par sanseløse avgjørelser og en hel del hodeløse Arsenalspillere gir vi igjen bort poeng.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg sier så mye. Hverken dommeren eller Arsenalspillerene utmerker seg nevneverdig i andre omgang. Igjen er det en mental greie, lyset går i pausen. Job done - NOT - og ved hjelp av et par sanseløse avgjørelser og en hel del hodeløse Arsenalspillere gir vi igjen bort poeng.

 

Det at vi mistet Djourou gjorde hele det bakre leddet vårt vanvittig shaky. Så kommer Diaby og driter seg ut og gjør vondt verre. Phil Dowd er bare prikken over i'en.

Link to comment
Share on other sites

Dowd får godkjent av meg i dag, i forhold til det Arsenalspillerne gjør i. Diaby ber om rødt kort på den mest tilbakestående måten jeg har sett og det er ingen som tar tak når ting begynner å butte i mot. Szczesny redder oss med en fantastisk kamp, hadde det ikke vært for ham hadde vi tapt i dag.

 

Hate to be a Gooner.

Link to comment
Share on other sites

Dowd er elendig! Nolan og Barton burde vært vist ut allerede før Newcastle sin straffe, Best handser på målet sitt og prikken over i'en kommer når det eneste målet de virkelig har fortjent kommer på en ordentlig måte. FY FAEN så misfornøyd har jeg aldri vært med en kamp jeg trodde vi skulle måtte finne frem kuleramma i når det var spilt 10.

Link to comment
Share on other sites

Slutt å skyld på dommerne! De skulle uansett hatt en mål som ble avblåst. Var rett og slett helt forferdelig spill i andre omgang. Mentaliteten var på null. Man slipper ikke inn 4 mål når man leder 4-0, selv med 10 mann. Rett og slett flaut.

 

Glem ligagull!

Link to comment
Share on other sites

Slutt å skyld på dommerne! De skulle uansett hatt en mål som ble avblåst. Var rett og slett helt forferdelig spill i andre omgang. Mentaliteten var på null. Man slipper ikke inn 4 mål når man leder 4-0, selv med 10 mann. Rett og slett flaut.

 

Glem ligagull!

Det er lov å skylde på Dowd når han forærer Newcastle ikke ett men to straffespark. Når han i tillegg annulerer det ene målet som Newcastle skulle ha fått godkjent så er det jo kronen på verket

Link to comment
Share on other sites

Wenger viser seg igjen som eit taktisk geni. Herlige bytter!

 

Sånn går det med Squilacci i forsvaret. Eg er heilt sikker på at me kunne ha henta to feite, gamle supporterar fra puben som hadde prestert bedre enn Rosciky og den heslige franskmannen. Pascal Cygan ser ut som Maldini i forhold til Squilacci, og måtte du aldri entre banen igjen. Søppel. Eg savner seriøst Silvestre

Link to comment
Share on other sites

Og alle her sier Wenger er værdens beste Manager? har miste troa på han for mange år siden, han er en man som ikke vet hva han skal gjøre når det blir storm.

 

Dårligste takktikker av en mann skal man lete lenge etter, forsvarspill har Wenger aldri hatt greie på og hente lavmål av mittstoppere etter Adams gidde seg for små penger blir det ikke pokaler av.

 

Wenger burde åpna lommeboka å henta en spiller som klarer å lede en saue folk på vil veie er det Arsenal var i 2 omg.

 

Værste 2 omg jeg har sett av et Arsenal lag noen gang, kan ikke alltid skyld på dommeren alle ser klart at Thomas dytter med stake armer da han lager staffe.

Link to comment
Share on other sites

Dowd får godkjent av meg i dag, i forhold til det Arsenalspillerne gjør i. Diaby ber om rødt kort på den mest tilbakestående måten jeg har sett og det er ingen som tar tak når ting begynner å butte i mot. Szczesny redder oss med en fantastisk kamp, hadde det ikke vært for ham hadde vi tapt i dag.

 

Hate to be a Gooner.

 

Dowd blir godkjent av deg?! leste jeg riktig? GODKJENT!! ?

For et innlegg, herregud hva er du for en supporter? Og toppes med Hate to be a Gooner ? Legg !

Link to comment
Share on other sites

Og alle her sier Wenger er værdens beste Manager? har miste troa på han for mange år siden, han er en man som ikke vet hva han skal gjøre når det blir storm.

 

Dårligste takktikker av en mann skal man lete lenge etter, forsvarspill har Wenger aldri hatt greie på og hente lavmål av mittstoppere etter Adams gidde seg for små penger blir det ikke pokaler av.

 

Wenger burde åpna lommeboka å henta en spiller som klarer å lede en saue folk på vil veie er det Arsenal var i 2 omg.

 

Værste 2 omg jeg har sett av et Arsenal lag noen gang, kan ikke alltid skyld på dommeren alle ser klart at Thomas dytter med stake armer da han lager staffe.

Tull fra enda til annen. Det var en elendig andre omgang men Dowd skal ha mesteparten av skylda for at Newcastle kommer inn i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha banket litt løs på en pute har jeg roet meg litt, mye å ta tak i i denne kampen, men å skylde på Wenger her er idiotisk, Mener han burde byttet inn Denilson når Diaby ble utvist fordi vi slipper inn få mål når Denilson sentrer rundt motspillerne. Barton er oppi enhver situasjon i kampen og kommer ut av kampen uten et kort og det til tross for en knottetakling på Diaby.

Nolan griser Sczcney og Szczcney får et gult kort for det, Best handser på spillemålet deres, de får to ekstremt billige straffer og selv om Tiote får et drømmetreff han aldri får igjen så vil jeg applaudere Newcastles innsats, Tiote og Danny Simpson virker som to sympatiske spillere og fortjener applaus, de andre fremstår som stygtspillende drittsekker. Misfornøyd med resultatet, men 1 poeng borte mot Newcastle ville ikke virket så ille hvis jeg så på kampen etter halvspilt sesong, men dette kommer selvfølgelig til å føles som et tap, viktig å komme tilbake i neste kamp nå!

Link to comment
Share on other sites

Er det verste jeg har vært vitne til. Hva i alle dager driver Diaby med??? Hva er det resten driver med?? Jeg blir flau, skuffa, trist, og forbanna ikke minst. Rett og slett søppel! Vi har jo ikke balle i andre omgang. Nesten ingen av midtbanespillerne jobber hjem i forsvar. Bare står og ser på! Squillaci er jo bare en stor vits, samme med Rosicky. Makan!

 

Gi meg gjerne en advarsel. Men dette topper nesten kampen mot spurs! Satan!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har ingen kynisme i stallen! Wenger ser ikke mangler bare god teknikk! Jeg er overbevist om at Adams eller Keown kunne spilt med den standaren dem er idag og klart og rodd dette i land! Dette er kvaliter som ikke finnes i dagens Arsenal stall! og det er ene og alene Wenger sin feil!

Link to comment
Share on other sites

At dere skylder på Wenger skjønner jeg INGENTING av.. Vi ledet 4-0 fram til 2. omgang, hva gjorde han galt?

Å skylde på spillerne og dommeren er en annen sak, men hold dere unna Wenger.. Han gjorde alt riktig nesten og det er ikke hans feil at spillerne ikke presterer/blir skadet som et barn på 8 år..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...