Jump to content

2011.02.05 Newcastle B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2011, 05:47 PM) 216529[/snapback]

Vi har jo så jævlig uflaks at det ikke skulle vært lov. Vedder på at det blir lagt til 5 minutter også.

 

 

Og engelske dommere som er bestemt på at arsenal ikke skal få noe gull!

 

Håper virkelig at vi har sett det siste av Diaby! Man ser jo at alt ryker når Squillaci kommer inn på banen, og må si at dette er det største lavmålet jeg har sett av dette laget!

 

Nå er jeg så forbannet som jeg aldri før har vært, og vet ikke hvor jeg skal begynne å sette pekefingeren henn.. :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Har vi skapt noe som helst i 2.omgang?

 

Walcott var alene gjennom på 0-4 med Arshavin på venstre og Cesc på høyre, men valgte istedet å gå for mål alene istedet for å sentre til en av de to nevnte som ville hatt et åpent mål foran seg.. ikke akkurat at jeg påpeker at Walcott er synderen her. Med 4 måls ledelse så skal enhver kamp være over..

Link to comment
Share on other sites

Fy faen er det mulig å være så forbanna inkompetent som dowd ? Straffe mot Koscielny, hva i det svarteste helvette ?!!

 

Dowd skal til slaktehuset !!

 

Helvette faen, pga. en dommer som ikke kan dømme i det hele tatt, så ryker gullet. Håper noen Gooner hooligans besøker Dowd sin adresse snart, jeg hadde enkelt vært en av dem hadde jeg bodd i england.

Link to comment
Share on other sites

Mental kollaps, skandaledømming, uflaks, urutinert av Diaby, dårlige bytter....

Sinnsykt typisk at Tiote på sin helt sikkert eneste fulltreffer for sesongen.

 

Ingen lag som har ønske om å vinne ligaen roter bort et 4-0 resultat.

 

Utilgivelig!

Link to comment
Share on other sites

Dowd skal ha mesteparten av skylda. 2 latterlige straffespark samt at det blåses mot Rosicky før det fjerde målet. Helt utrolig at vi skal ha så mye uflaks med dommere. Skal nesten ikke være mulig

 

Samtidig så bommet han med å blåse offside på Leon Best sitt første mål, men de latterligste avgjørelsene er først en billig straffe, deretter enda en billig straffe og det at han ikke gir Kevin Nolan minst et gult kort etter kaster Szczesny i bakken er latterlig.

 

Jeg lukter korrupsjon av dommerstaben. Det gjorde jeg i 07/08 sesongen også.

Link to comment
Share on other sites

Fra himmel til helvete. En 2 omgang som er fryktelig dårlig.

Alt raknet når Djorou ble skada og Diaby utvist.

Å rote vekk 4-0 er bare helt utilgivelig. Byttene til Wenger

forstår jeg lite av.

Dette blir det ikke PL gull av.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen er det mulig å være så forbanna inkompetent som dowd ? Straffe mot Koscielny, hva i det svarteste helvette ?!!

 

Dowd skal til slaktehuset !!

 

Helvette faen, pga. en dommer som ikke kan dømme i det hele tatt, så ryker gullet. Håper noen Gooner hooligans besøker Dowd sin adresse snart, jeg hadde enkelt vært en av dem hadde jeg bodd i england.

Ok, dommaren er søppel! Sikkelig søppel, men vi leder 4-0! Og det skal ikke være mulig å rote vekk det! Kanskje i håndball, men ikke fotball! Og vertfall ikke et lag som skal kjempe om gull! Og det er ikke første gang vi ikke klarer å stå imot når vi har en trygg ledelse og kontroll på kampen! Begynner å forstå hvorfor vi ikke har fått trofere dem siste årene!

 

Min grenseløse respekt mot Wenger starter å minske!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...