Jump to content

2011.02.05 Newcastle B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Tror at det Hulken vil frem til er at vi har gode statistikker både hjemme og borte nå, men at vi sliter med å "drepe" kampene.

Spillemessig, HJEMME, har vi uansett vært overlegen i alle PL-kampene i DET SISTE, som jeg skrev.

 

Ja, var jo det... Var det så vanskelig å få det inn?

Ja, det er vanskelig å skjønne hva du egentlig mener når du gjør om på noe jeg har skrevet og skriver noe helt annet. Spesielt...

Link to comment
Share on other sites

Er en kamp Arsenal uannsett skal vinne ser ikke på Newcastle som et lag som skulle klare å slå Arsenal nå uten sine 2 topp spisser som er solgt og skadet.

 

En kamp som er viktig for å se om Arsenal skal klare å være med helt inn om gull kampen i PL.

 

Neste uke starter et kjøre for Man Utd med de vanskeligste kampene på rekke å rad å da for vi et svar på om Man Utd skal klare å holde unna med 0 tap og et nytt liga gull.

 

Så da har ikke Arsenal råd til å ligge for mange poeng bak når vi snart skal ha Man Utd hjemme ;)

 

Bra Chelsea skal ha Man Utd 2 ganger og de er med i gull kampene i gjen noen som gjøre et veldig skjerpa Chelsea lag i de 2 kampene. :P

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo en kamp vi bør vinne siden vi på papiret er bedre enn Newcastle og har vært svært gode resultatmessig på bortebane denne sesongen.

Er nok et redusert Newcastle-lag ift. når vi møtte dem sist, men vi skal ikke tro at unggutta Best og Ranger ikke kan gjøre en bra jobb for dem på topp.

Ranger har hatt flere gode kamper i PL i år og kom også inn på slutten og laget problemer for Koscielny på Emirates. Best har jo også vist at han kan score mål. Kombinert med Nolan på dødballer, en god spiller i Tiote på midtbanen og presise pasninger fra Barton så kan de absolutt skape noe.

Samtidig har de en del skader og stiller neppe noe sterk benk.

 

Vi mangler bl.a. Song, Denilson og Nasri, men har gode erstattere som kan gjøre jobben. Syns vi ser en formstigning hos Bendtner og Arshavin mens Diaby har klart seg bra siden skaden. Hadde vært bra å fått Chamahk i form igjen også. Jeg bare håper Wenger ikke kjører Squllaci-Koscielny som stopperpar. Det fungerer aldri. Djourou må styre firer'n.

 

Forventer en tøff kamp med skikkelig trøkk på tribunen, men tror vi stikker av med seieren til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare håper Wenger ikke kjører Squllaci-Koscielny som stopperpar. Det fungerer aldri. Djourou må styre firer'n.

 

Forventer en tøff kamp med skikkelig trøkk på tribunen, men tror vi stikker av med seieren til slutt.

Tror også det er viktig at Djorou spiller. Både Seb og Kosher er gode sammen med Djorou,men

Seb-Kosher fungerer ikke godt sammen.

Jeg vil helst se Koscielny og Djorou.

Ellers blir det kanskje Walcott og Arshavin på hver sin side. Positivt at Arshavin virker på hugget

igjen. Han var sitt gamle jeg i forrige kamp.

Men tror allikevel dette blir en jevn kamp hvor vi forhåpentligvis trekker det lengste strået.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...