Jump to content

2010.09.28 Partizan B


arsenalboy1993

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Sitter å ser matchen på Viasatondemand. Frustrasjonen blir ikke akkurat mindre av at streamen er dårlig med sporadiske brudd til stadighet. Chelsea - Marseilles som er "hovedkamp" har til sammenligning langt bedre bilde samt at det aldri er brudd på streamen. Tror jeg skal sende en mail og forlange pengene tilbake :P

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at Wenger ikke gjør noen bytter! Flere ut på banen med slitne bein og umotiverende hoder. 11 mot 10, få innpå Nasri og Vela.

Rosicky er det bare å bytte ut. Han har tydeligvis samme problemer som Eduardo hadde. Han har vært mye svakere etter skaden sin. Ser treg ut, og det ser ikke ut til at det går like raskt oppi toppen heller

 

Song har vært svak i dag. Veldig ubesluttsom, og når han først gjør noe, er utførelsen mindre bra

Link to comment
Share on other sites

Strålende resultat, og ikke minst brillefin innsats av Fabianski. Måtte han klare å bygge videre på denne kampen!

 

Ellers sender jeg en tanke til mine norske Leeds-venner i kveld. 0-1 til 4-1 til 4-6 på hjemmebane mot Preston. Det er dog og tross alt endel supportere som prøves hardere enn oss gooners.

Link to comment
Share on other sites

Vår 2 straffe var av det billige slaget, dvs, Chamakh ramlet som en bollywoodskuespiller B)

Straffen var klar nok den. Ser tydelig på reprisen at den er riktig. Chamakh ser bestandig klønete ut når han faller. Har i alle fall gjort det stort sett hver gang så langt i sesongen :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer, folkens! Arti at Fabianski fikk vist seg positivit på slutten også!

Nå blir'e Chelsea neste..!

 

 

Dette var meget bra.

Et Serbisk lag på bortebane er ikke enkelt. Og vi vinner relativt komfortabelt og jeg føler vi har kontroll mesteparten av kampen etter de første 15.

Jeg har vært ekstremt skeptisk til Fabianski, men i dag gjør han en bra jobb, med et par gode redninger pluss straffen, og du ser det på corneren rett etter straffen at han får seg et boost i selvtilliten, det trengte han virkelig.

 

Meget godt gjennomført. Sånne seiere blir det gruppevinnere av :)

Link to comment
Share on other sites

Innlegg slettet

zaldor

 

 

Der må jeg få si meg totalt uenig i deg. Når det gjelder straffer er det vel få keepere som kan vise til den statistikken Almunia har, men i dag var Fabianski meget god. Håper han får bygge på det, for totalt sett har han nok et større potensiale enn Almunia...

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi, Fabianski !

 

Meget spennende og morsom kamp, flotte å frekke scoringer!

Håper Fabianski fortsetter denne gode trenden.

Denne kampen hadde vi grei kontroll på, men Partizan hadde selvtilit og ble farlige.

Bra at også Squillaci scorer, samt Chamakh som viser luftstyrke. Chamakh har 2 mål på 2 kamper i CL for Arsenal, og Chamakhs mål på hodet var hans fjerde scoring ved heading i CL siden starten på forrige sesong. Det er mer enn noen annen spiller.

 

Bra kamp, Up the Gunners !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...