Jump to content

2010.09.28 Partizan B


arsenalboy1993

Recommended Posts

gun__1282893828_championsleague2010.jpg

 

Champions League, Stadion FK Partizan

Tuesday September 28, 2010 20:45

 

Partizan form (liga):

VVVVVU

 

Arsenal form (liga):

UVVVUT

 

Da er det klart for sesongens andre Champions league kamp. Vi skal til Serbia for å møte serielederen i den serbiske ligaen. Partizan har startet sesongen veldig bra med fem strake seiere før en uavgjort. Forrige CL-runde spillte de mot borte mot Shaktar, der holdt de ut lenge før de til slutt tapte med ett mål. I denne kampen har Arsenal mulighet til å reise seg etter bare ett poeng på de to siste ligakampene.

 

Skadesituajonen:

I forrige kamp ble Almunia skada i straffesituasjonen og er ikke med til Serbia, det er ikke Diaby heller. Av positive nyheter ryktes det om at Walcott kommer tilbake mye før enn han ellers ville ha gjort. Han har visstnok brukt en ny revolusjonærende behandling, som går ut på å oppholde seg i et fryserom på mindre enn -100 grader i tre minutter av gangen. Det er også snart ventet at Bendtner og Ramsey er spilleklare. De får nok en eller flere kamper for reservelage før de blir tatt opp til førstelaget.

 

Arsenals tropp:

Keepere:

21. Lukasz Fabianski

53. Wojciech Szczesny

Forsvarsspillere:

3. Bacary Sagna

22. Gael Clichy

6. Laurent Koscielny

18. Sebastien Squillaci

20. Johan Djourou

28. Kieran Gibbs

Midtbanespillere:

7. Tomas Rosicky

8. Samir Nasri

15. Denilson

17. Alex Song

19. Jack Wilshere

46. Henri Lansbury

27. Emmanuel Eboue

Angrep:

23. Andrey Arshavin

29. Marouane Chamakh

11. Carlos Vela

 

Mulig Arsenallag:

 

Fabianski

Sagna : Squillaci : Koscielny : Clichy

Song

Wilshere : Denilson

Rosicky/Nasri : Chamakh : Arshavin

 

Mulig Partizanlag:

 

Vladimir Stojkovic

Ivan Stevanovic : Marko Jovanovic : Mladen Krstajic : Aleksandar Lazevski

Nemanja Tomic : Milan Smiljanic : Medo : Sasa Ilic

Cléo : Ivica Iliev

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

gun__1282893828_championsleague2010.jpg

 

Champions League, Stadion FK Partizan

Tuesday September 28, 2010 20:45

 

Partizan form (liga):

VVVVVU

 

Arsenal form (liga):

UVVVUT

 

Da er det klart for sesongens andre Champions league kamp. Vi skal til Serbia for å møte serielederen i den serbiske ligaen. Partizan har startet sesongen veldig bra med fem strake seiere før en uavgjort. Forrige CL-runde spillte de mot borte mot Shaktar, der holdt de ut lenge før de til slutt tapte med ett mål. I denne kampen har Arsenal mulighet til å reise seg etter bare ett poeng på de to siste ligakampene.

 

Skadesituajonen:

I forrige kamp ble Almunia skada i straffesituasjonen og er ikke med til Serbia, det er ikke Diaby heller. Av positive nyheter ryktes det om at Walcott kommer tilbake mye før enn han ellers ville ha gjort. Han har visstnok brukt en ny revolusjonærende behandling, som går ut på å oppholde seg i et fryserom på mindre enn -100 grader i tre minutter av gangen. Det er også snart ventet at Bendtner og Ramsey er spilleklare. De får nok en eller flere kamper for reservelage før de blir tatt opp til førstelaget.

 

Arsenals tropp:

Keepere:

21. Lukasz Fabianski

53. Wojciech Szczesny

Forsvarsspillere:

3. Bacary Sagna

22. Gael Clichy

6. Laurent Koscielny

18. Sebastien Squillaci

20. Johan Djourou

28. Kieran Gibbs

Midtbanespillere:

7. Tomas Rosicky

8. Samir Nasri

15. Denilson

17. Alex Song

19. Jack Wilshere

46. Henri Lansbury

27. Emmanuel Eboue

Angrep:

23. Andrey Arshavin

29. Marouane Chamakh

11. Carlos Vela

 

Mulig Arsenallag:

 

Fabianski

Sagna : Squillaci : Koscielny : Clichy

Song

Wilshere : Denilson

Rosicky/Nasri : Chamakh : Arshavin

 

Mulig Partizanlag:

 

Vladimir Stojkovic

Ivan Stevanovic : Marko Jovanovic : Mladen Krstajic : Aleksandar Lazevski

Nemanja Tomic : Milan Smiljanic : Medo : Sasa Ilic

Cléo : Ivica Iliev

Bra innsats!!

 

Hvor har du hørt om denne mirakelkuren? Hørtes nesten for godt ut til å være sant!

 

Noen som veit hvilke puber i Oslo/Lillestrøm området som viser kampen i dag?

Link to comment
Share on other sites

Er dette laget?

 

21 Lukasz Fabianski

27 Emmanuel Eboué

18 Sébastien Squillaci

17 Alexandre Song

28 Kieran Gibbs

8 Samir Nasri

15 Denílson

19 Jack Wilshere

7 Tomáš Rosický

29 Marouane Chamakh

23 Andrei Arshavin

 

Gibbs er med, men jeg er mest spent på Fabianski. Usikker på hvor vrient dette blir. Håper på seier, tror på uavgjort.

Link to comment
Share on other sites

Er dette laget?

 

21 Lukasz Fabianski

27 Emmanuel Eboué

18 Sébastien Squillaci

17 Alexandre Song

28 Kieran Gibbs

8 Samir Nasri

15 Denílson

19 Jack Wilshere

7 Tomáš Rosický

29 Marouane Chamakh

23 Andrei Arshavin

 

Gibbs er med, men jeg er mest spent på Fabianski. Usikker på hvor vrient dette blir. Håper på seier, tror på uavgjort.

 

 

VG live melder at Nasri sitter på benken. Ikke bra...

 

Også har vist strømmen gått i Beograd. Det ser spøker vistnok for kampstart kl 2045.

 

Siste nytt er at Sky Sports melder at kampen kan bli utsatt grunnet strømbrudd. Er det mulig?

Link to comment
Share on other sites

Mitt første lag var hentet fra nettopp VG Live.

 

Ser ut til det blir Fabianski, Sagna, JD, Squillaci, Gibbs, Rosicky, Denilson, Song, Arshavin, Wilshere og Chamakh.

 

Skulle gjerne hatt med Nasri fra start. Arsenals beste i siste kamp.

 

Edit: Ser at Koscielny er plassert på benken. Har gått ei kule varmt for hans vedkommende i det siste...

Link to comment
Share on other sites

Mitt første lag var hentet fra nettopp VG Live.

 

Ser ut til det blir Fabianski, Sagna, JD, Squillaci, Gibbs, Rosicky, Denilson, Song, Arshavin, Wilshere og Chamakh.

 

Skulle gjerne hatt med Nasri fra start. Arsenals beste i siste kamp.

 

Kanskje litt trøtte bein på Samir nå etter 120 minutter på tirsdag, og 90 hvor han jobbet iherdig på lørdag? Ikke vet jeg, men hadde som deg også likt å se han fra start. Men det skal sies at Nasri som regel er best i andreomgang! :P

Link to comment
Share on other sites

Fra Nettavisen:

Arsenal har nå altså ikke klart å holde cleen sheet i sine 13 siste Champions League-kamper. Det er ny rekord for et engelsk lag.

 

... i sine 13 siste CL-bortekamper skal det være. (Ifølge VG live). Jeg aner ikke om dette er riktig.

 

Forøvrig synes det som Wenger har Chelsea-kampen litt i bakhodet. Nasri, Clichy, Kos blant andre på benken. Ett poeng i kveld vil jeg være rimelig fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

Litt typisk arsenal kamp så langt. Brender flere 100 % sjanser for så og gjøre en defensiv tabbe. For håpe på en bedre andre omgang.

Den første setningen oppsummerer førsteomgangen bra. Vi skaper mye foran, men sliter med effektiviteten som vanlig. Jeg satt satt og håpte på at vi skulle få 2 - 0 målet slik at vi kunne roe ned og unngå at spillerne våre blir slitt ut. Typisk nok fikk vi et unødvenidg mål imot. Dessverre teller hverken målsjanser eller stil, kun mål...

 

Angående statistikken er jeg rimelig sikker på at det gjelder bortekamper!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det være mulig å brenne sånne sjanser?? hehe..

Wilshere begynner å bli en skikkelig trussel for nr 4 på ryggen min nå altså, fortsetter'n sånn så

har vi myyyye moro i vente =) er der det skjer hele tida!

 

Nei,nå må vi få punktert kamp altså, etpar kjappe så vi får stilna serberne litt!

 

Come on gunners!

Link to comment
Share on other sites

Den første setningen oppsummerer førsteomgangen bra. Vi skaper mye foran, men sliter med effektiviteten som vanlig. Jeg satt satt og håpte på at vi skulle få 2 - 0 målet slik at vi kunne roe ned og unngå at spillerne våre blir slitt ut. Typisk nok fikk vi et unødvenidg mål imot. Dessverre teller hverken målsjanser eller stil, kun mål...

 

Angående statistikken er jeg rimelig sikker på at det gjelder bortekamper!

 

 

Jeg regna forsovet også med det var bortekamper de tenkte på, men skal nyhetssider lire av seg sånne statistikker bør de sjekke bakgrunnsinfo og gjøre det skikkelig.

 

De som har imponert meg mest i første omgang er helt klart Wilshere og Gibbs. Fortsetter de denne fremgangen så har vi 2 fantastiske engelske spilere på laget etterhvert. Gibbs har vært vesentlig tryggere enn Clichy har vært de siste ukene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...