arsenalboy1993 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Champions League, Stadion FK Partizan Tuesday September 28, 2010 20:45 Partizan form (liga): VVVVVU Arsenal form (liga): UVVVUT Da er det klart for sesongens andre Champions league kamp. Vi skal til Serbia for å møte serielederen i den serbiske ligaen. Partizan har startet sesongen veldig bra med fem strake seiere før en uavgjort. Forrige CL-runde spillte de mot borte mot Shaktar, der holdt de ut lenge før de til slutt tapte med ett mål. I denne kampen har Arsenal mulighet til å reise seg etter bare ett poeng på de to siste ligakampene. Skadesituajonen: I forrige kamp ble Almunia skada i straffesituasjonen og er ikke med til Serbia, det er ikke Diaby heller. Av positive nyheter ryktes det om at Walcott kommer tilbake mye før enn han ellers ville ha gjort. Han har visstnok brukt en ny revolusjonærende behandling, som går ut på å oppholde seg i et fryserom på mindre enn -100 grader i tre minutter av gangen. Det er også snart ventet at Bendtner og Ramsey er spilleklare. De får nok en eller flere kamper for reservelage før de blir tatt opp til førstelaget. Arsenals tropp: Keepere: 21. Lukasz Fabianski 53. Wojciech Szczesny Forsvarsspillere: 3. Bacary Sagna 22. Gael Clichy 6. Laurent Koscielny 18. Sebastien Squillaci 20. Johan Djourou 28. Kieran Gibbs Midtbanespillere: 7. Tomas Rosicky 8. Samir Nasri 15. Denilson 17. Alex Song 19. Jack Wilshere 46. Henri Lansbury 27. Emmanuel Eboue Angrep: 23. Andrey Arshavin 29. Marouane Chamakh 11. Carlos Vela Mulig Arsenallag: Fabianski Sagna : Squillaci : Koscielny : Clichy Song Wilshere : Denilson Rosicky/Nasri : Chamakh : Arshavin Mulig Partizanlag: Vladimir Stojkovic Ivan Stevanovic : Marko Jovanovic : Mladen Krstajic : Aleksandar Lazevski Nemanja Tomic : Milan Smiljanic : Medo : Sasa Ilic Cléo : Ivica Iliev Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Champions League, Stadion FK Partizan Tuesday September 28, 2010 20:45 Partizan form (liga): VVVVVU Arsenal form (liga): UVVVUT Da er det klart for sesongens andre Champions league kamp. Vi skal til Serbia for å møte serielederen i den serbiske ligaen. Partizan har startet sesongen veldig bra med fem strake seiere før en uavgjort. Forrige CL-runde spillte de mot borte mot Shaktar, der holdt de ut lenge før de til slutt tapte med ett mål. I denne kampen har Arsenal mulighet til å reise seg etter bare ett poeng på de to siste ligakampene. Skadesituajonen: I forrige kamp ble Almunia skada i straffesituasjonen og er ikke med til Serbia, det er ikke Diaby heller. Av positive nyheter ryktes det om at Walcott kommer tilbake mye før enn han ellers ville ha gjort. Han har visstnok brukt en ny revolusjonærende behandling, som går ut på å oppholde seg i et fryserom på mindre enn -100 grader i tre minutter av gangen. Det er også snart ventet at Bendtner og Ramsey er spilleklare. De får nok en eller flere kamper for reservelage før de blir tatt opp til førstelaget. Arsenals tropp: Keepere: 21. Lukasz Fabianski 53. Wojciech Szczesny Forsvarsspillere: 3. Bacary Sagna 22. Gael Clichy 6. Laurent Koscielny 18. Sebastien Squillaci 20. Johan Djourou 28. Kieran Gibbs Midtbanespillere: 7. Tomas Rosicky 8. Samir Nasri 15. Denilson 17. Alex Song 19. Jack Wilshere 46. Henri Lansbury 27. Emmanuel Eboue Angrep: 23. Andrey Arshavin 29. Marouane Chamakh 11. Carlos Vela Mulig Arsenallag: Fabianski Sagna : Squillaci : Koscielny : Clichy Song Wilshere : Denilson Rosicky/Nasri : Chamakh : Arshavin Mulig Partizanlag: Vladimir Stojkovic Ivan Stevanovic : Marko Jovanovic : Mladen Krstajic : Aleksandar Lazevski Nemanja Tomic : Milan Smiljanic : Medo : Sasa Ilic Cléo : Ivica Iliev Bra innsats!! Hvor har du hørt om denne mirakelkuren? Hørtes nesten for godt ut til å være sant! Noen som veit hvilke puber i Oslo/Lillestrøm området som viser kampen i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted September 28, 2010 Author Report Share Posted September 28, 2010 Bra innsats!! Hvor har du hørt om denne mirakelkuren? Hørtes nesten for godt ut til å være sant! Har lest om det på mange avisnettsider, blant annet denne: Walcott piner seg gjennom 110 minusgrader for å bli skadefri Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Bra innsats!! Hvor har du hørt om denne mirakelkuren? Hørtes nesten for godt ut til å være sant! Noen som veit hvilke puber i Oslo/Lillestrøm området som viser kampen i dag? http://www.oreillys.no/ http://www.highbury.no/ http://www.bohemen.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Er dette laget? 21 Lukasz Fabianski 27 Emmanuel Eboué 18 Sébastien Squillaci 17 Alexandre Song 28 Kieran Gibbs 8 Samir Nasri 15 Denílson 19 Jack Wilshere 7 Tomáš Rosický 29 Marouane Chamakh 23 Andrei Arshavin Gibbs er med, men jeg er mest spent på Fabianski. Usikker på hvor vrient dette blir. Håper på seier, tror på uavgjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Er dette laget? 21 Lukasz Fabianski 27 Emmanuel Eboué 18 Sébastien Squillaci 17 Alexandre Song 28 Kieran Gibbs 8 Samir Nasri 15 Denílson 19 Jack Wilshere 7 Tomáš Rosický 29 Marouane Chamakh 23 Andrei Arshavin Gibbs er med, men jeg er mest spent på Fabianski. Usikker på hvor vrient dette blir. Håper på seier, tror på uavgjort. VG live melder at Nasri sitter på benken. Ikke bra... Også har vist strømmen gått i Beograd. Det ser spøker vistnok for kampstart kl 2045. Siste nytt er at Sky Sports melder at kampen kan bli utsatt grunnet strømbrudd. Er det mulig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Mitt første lag var hentet fra nettopp VG Live. Ser ut til det blir Fabianski, Sagna, JD, Squillaci, Gibbs, Rosicky, Denilson, Song, Arshavin, Wilshere og Chamakh. Skulle gjerne hatt med Nasri fra start. Arsenals beste i siste kamp. Edit: Ser at Koscielny er plassert på benken. Har gått ei kule varmt for hans vedkommende i det siste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Arsenal team in full: Fabianski; Sagna, Djourou, Squillaci, Gibbs; Song, Denilson, Wilshere; Rosicky, Chamakh, Arshavin. Subs: Szczesny, Koscielny, Vela, Clichy, Lansbury, Eboue, Nasri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Mitt første lag var hentet fra nettopp VG Live. Ser ut til det blir Fabianski, Sagna, JD, Squillaci, Gibbs, Rosicky, Denilson, Song, Arshavin, Wilshere og Chamakh. Skulle gjerne hatt med Nasri fra start. Arsenals beste i siste kamp. Kanskje litt trøtte bein på Samir nå etter 120 minutter på tirsdag, og 90 hvor han jobbet iherdig på lørdag? Ikke vet jeg, men hadde som deg også likt å se han fra start. Men det skal sies at Nasri som regel er best i andreomgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Litt sein med å få opp chatten i kveld, men den er åpen nå. 6 forandringer fra laget sist. Djourou og Fabianski har litt å bevise.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Noen som har en steaming site til meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Noen som har en steaming site til meg? www.atdhe.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Fra Nettavisen: Arsenal har nå altså ikke klart å holde cleen sheet i sine 13 siste Champions League-kamper. Det er ny rekord for et engelsk lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 www.atdhe.net takk skal du ha!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Litt typisk arsenal kamp så langt. Brender flere 100 % sjanser for så og gjøre en defensiv tabbe. For håpe på en bedre andre omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Fra Nettavisen: Arsenal har nå altså ikke klart å holde cleen sheet i sine 13 siste Champions League-kamper. Det er ny rekord for et engelsk lag. Holdt de ikke clean sheet for 14 dager siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Jo, absolutt. Det kan heller ikke være snakk om 13 bortekamper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Fra Nettavisen: Arsenal har nå altså ikke klart å holde cleen sheet i sine 13 siste Champions League-kamper. Det er ny rekord for et engelsk lag. ... i sine 13 siste CL-bortekamper skal det være. (Ifølge VG live). Jeg aner ikke om dette er riktig. Forøvrig synes det som Wenger har Chelsea-kampen litt i bakhodet. Nasri, Clichy, Kos blant andre på benken. Ett poeng i kveld vil jeg være rimelig fornøyd med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Litt typisk arsenal kamp så langt. Brender flere 100 % sjanser for så og gjøre en defensiv tabbe. For håpe på en bedre andre omgang. Den første setningen oppsummerer førsteomgangen bra. Vi skaper mye foran, men sliter med effektiviteten som vanlig. Jeg satt satt og håpte på at vi skulle få 2 - 0 målet slik at vi kunne roe ned og unngå at spillerne våre blir slitt ut. Typisk nok fikk vi et unødvenidg mål imot. Dessverre teller hverken målsjanser eller stil, kun mål... Angående statistikken er jeg rimelig sikker på at det gjelder bortekamper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yelf1 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Hvordan kan det være mulig å brenne sånne sjanser?? hehe.. Wilshere begynner å bli en skikkelig trussel for nr 4 på ryggen min nå altså, fortsetter'n sånn så har vi myyyye moro i vente =) er der det skjer hele tida! Nei,nå må vi få punktert kamp altså, etpar kjappe så vi får stilna serberne litt! Come on gunners! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Den første setningen oppsummerer førsteomgangen bra. Vi skaper mye foran, men sliter med effektiviteten som vanlig. Jeg satt satt og håpte på at vi skulle få 2 - 0 målet slik at vi kunne roe ned og unngå at spillerne våre blir slitt ut. Typisk nok fikk vi et unødvenidg mål imot. Dessverre teller hverken målsjanser eller stil, kun mål... Angående statistikken er jeg rimelig sikker på at det gjelder bortekamper! Jeg regna forsovet også med det var bortekamper de tenkte på, men skal nyhetssider lire av seg sånne statistikker bør de sjekke bakgrunnsinfo og gjøre det skikkelig. De som har imponert meg mest i første omgang er helt klart Wilshere og Gibbs. Fortsetter de denne fremgangen så har vi 2 fantastiske engelske spilere på laget etterhvert. Gibbs har vært vesentlig tryggere enn Clichy har vært de siste ukene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Skal vi fortsette å rope på Nasri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yelf1 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 straffemiss.... neineineinei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Skal vi fortsette å rope på Nasri? Visst FA.. skal vi det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 1,5 uke etter at Rosicky måkte ballen over mot S´land, gjør Arshavin samme feilen. Er det så vanvittig vanskelig å skyte en godt plassert straffe, i stedet for å brenne til??? Håper Wilshere eller Fab tar neste straffe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.