Jump to content

2010.09.18 Sunderland B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Nå har gutta i studio konkludert at Song IKKE heter Song, men Sagna! For en gjeng.

 

Det har vært en merkverdig omgang! Vi tar ledelsen på et merkelig vis, men ellers har Sunderland dominert. At dette skulle bli tøft var vi alle klar over, men at Sunderland tidvis skulle rundspille oss så til de grader hadde jeg ikke forutsett. Sunderland har dominert midtbanen. De vinner så og si alle dueller og løper vår midtbane tidvis i filler. Jeg tror følgende bytte vil gjøre godt: Denilson inn, Wilshere ut. Wilshere blir en lettvekter i dette selskap, og gjør mye rart. Denilson har mer rutine og styrke, og vil forhåpentligvis ikke miste ballen så mye som Wilshere.

Link to comment
Share on other sites

Nok et billig rødt kort i en av kampene våre, denne gangen ble en av våre spillere utvist. Hvordan Song får sitt andre gule er en av de dårligste avgjørelsene jeg har sett av en dommer. Det er en veldig enkel situasjon å dømme, men dommeren bommer totalt på avgjørelsen sin! Får håpe det ikke får konsekvenser for reslutatet vårt...

Link to comment
Share on other sites

Dette er det mest skakkjørte jeg noen gang har opplevd som Arsenalsupporter. Det eneste unntaket er da Lehmann ble utvist i CL-finalen. Satan i helvete for noe dritt dette er. Song får som fortjent: Springer man rundt og ødelegger for andre, blir man til slutt utvist, det er jo ganske så logisk.... Så kommer vi til straffen. Selvsagt klarer vi å peise den oppover tribunen.. Hvem andre enn oss klarer det kunststykket? Deretter kommer vi til innspurten.. Redninger på strek, feilpasninger atter feilpasninger, og selvfølgelig - i god og vanlig arsenalstil - scorer motstanderen vår tre sekunder etter overtiden skal være ferdig - og SELVSAGT etter at vi roter det til....

 

Nei, dette er faen meg det mest idiotiske jeg har vært med på. Faen heller.

Link to comment
Share on other sites

Det store spørsmålet: Var det hands? I såfall kan Dowd ryke og reise!

 

Dowd kan vel ryke å reise uansett. Gir kort for småpell, men taklingen på eks. Jack fikk ikke kort.

 

Utrolig klønente at vi kaster vekk seieren i siste sekund. Skuffa som F nå...

 

Straffen var ræva, denilson prøver å punktere kampen med en skikkelig lompe, når han egentlig burde gått litt til eller spilt ballen til høyre.. faen så skuffa

Link to comment
Share on other sites

Huff for et slag i trynet! Synes vi spilte bra etter vi ble 10 mann,og sunderland skaper ikke det helt store.

Forferdelig synd med straffen,men det lå liksom i luften at vi skulle bomme og sunderland utlikne på slutten.

Er likevel forferdelig surt å se Clichy nok en gang gjøre en ræva klarering for så at vi taper poeng på overtid av overtiden.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig surt å få den et halvt minutt på overtid, men kampen sett under ett var vel uavgjort et greit resultat.

 

Imponert over arbeidsmoralen til Sunderland. De jobba og slet i 94+ minutter, og klarte å hindre oss i å spille.

 

Jeg satt og gledet meg til å kunne skrive at dette var et sterkt resultat med ryggen mot veggen - en type resultat det er flere år siden Arsenal var i stand til å klare. Dessverre ble vi til slutt innhentet av de siste seongers spøkelse - individuelle forsvarsfeil. Denne gang Clichy som dessverre får total panikk på helt feil tid og sted :)

Link to comment
Share on other sites

Surt å rote bort alle poengene på overtid, men i bunn og grunn skal man være fornøyd med ett poeng i hvertfall i en slik bortekamp.

 

Selv om vi så absolutt hadde hatt muligheten til å avgjort dette tidligere i kampen. Vi er 4 poeng bak Chelsea, men når man ser på hvordan terminlista vår har vært i forhold til Chelsea sin så er det ikke så overraskende. Chelsea har jo seriøst ikke møtt motstand enda, mens vi har hatt tøffe bortekamper mot Liverpool, Blackburn og Sunderland allerede. Chelsea får en tøff bortekamp i neste runde mot Man City, og da har vi hjemmekamp mot WBA. Da har vi jo muligens en mulighet til å ta innpå igjen før vi møter Chelsea i kampen deretter.

 

Her gjelder det bare å komme seg videre og gi full gass i neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Når Almunia var Arsenals beste spiller, så sier det seg selv at vi ikke fortjener å vinne. Rett og slett, all ære til sunderland som nektet å gi opp.

 

Wenger burde kanskje rotert litt på spillerene, de virket slitne, og istedenfor å presse ballfører så stod de og såg på at de fikk allverdens tid å lempe baller inn i feltet - der vi som regel til slutt må gi tap, slik som i dag.

 

Alt i alt er det vi som skal være fornøyd med 1 poeng. Vi vinner aldri på dårlige dager uansett.

Link to comment
Share on other sites

Når Almunia var Arsenals beste spiller, så sier det seg selv at vi ikke fortjener å vinne. Rett og slett, all ære til sunderland som nektet å gi opp.

 

Wenger burde kanskje rotert litt på spillerene, de virket slitne, og istedenfor å presse ballfører så stod de og såg på at de fikk allverdens tid å lempe baller inn i feltet - der vi som regel til slutt må gi tap, slik som i dag.

 

Alt i alt er det vi som skal være fornøyd med 1 poeng. Vi vinner aldri på dårlige dager uansett.

 

Helt enig i det du skriver, Donaldhino! Spesielt det andre avsnittet. Da Sunderland satte inn presset på slutten satt jeg og viftet Arsenalspillerne fram i press hele tiden - de virket slitne og lot Sunderland komme altfor lett til innlegg. Der burde Wenger satt inn f.eks. Eboue for å få inn noen friske ben.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi klarte oss greit jeg med tanke på att vi tar med oss et poeng..Vi blir mesteparten av kampen overkjørt av et lag som vet hvordan de skal spille oss ut,nemlig i lufta..dommeren kløner hele kampen og greier ikke å sette en standard som gjør att vi får spille fotballen vi kan..Jevla bittert att 3 poeng skal ryke på overtid når vi brenner straffe i tillegg! Hvorfor tar ikke Chamakh straffen? Banenes beste : Chamakh,gjør seg alltid spillbar alene på topp selv når vi er en mann mindre,tar mange tunge løp og viser fighterhjerte noe som en viss Russer som ble byttet ut burde vist litt mere av..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...