Jump to content

Hvis det blir 3 plass til Tottenham og 4 plass til oss, er det da krise?


Chaz

Recommended Posts

Nei, spør du meg. En forferdelig nedtur, men defintivt ikke en krise. Vi har hatt makta i Nord-London i over 20-25 år nå, og på meg virker det som om mange Goonere tar denne maktbalansen for gitt. Sånn er det ikke. Lillebror er faktisk en stor klubb. Sist de var direkte dominerende over en lenger periode var fra slutten av 50 tallet og gjennom hele 60 tallet. Etter det var det jevnt med kanskje et lite yid overtak frem til Goggen tok over, og resten er som de fleste vet historie.

 

Har dette vært bra? Bra for oss? Tja, vet da f*** jeg! Det har i hvert fall betydd at en god del av våre supportere ser på både United og Chelsea som Arsenals erkerivaler. Noe som er VANVITTIG feil. Tottenham har vært, Tottenham er, og Tottenham VIL ALLTID VÆRE Arsenals største rival. UANSETT. Vi snakker Celtic - Rangers, Boca - River, Inter - AC Milan og Barca - Real. Pluss noen få til. HER, I DENNE KLASSEN hører The North London Rivalery til. De som ikke forstår det, forstår neppe hva ordet rivaleri betyr, eller så har de knapt nok peiling på fotball.

 

Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte. Slik yidsen var det, slik jeg opplevde dem 70 og 80 tallet. Jeg fordrar ikke slike supportere. Det skal være stil og klasse. Man vinner med stil, og man taper med stil. Det er slik Arsenal supportere er tuftet. Men nå finnes det MANGE "yid kloninger anno 1982" i rød og hvit drakt, og det skjærer meg i hjertet. Dagens Tottenham supportere som har gått gjennom en 20 års ørkenvandring FORTJENER faktisk suksess. Basert ut fra den totalt manglende suksessen de har opplevd, og den lojaliteten de har vist. Det er mang en nyspunnen Gooner som ikke gjør det.

 

Sitter gamle Chaz her og advokerer for et Arsenal tap, og Tottenham seier??? Nei, jeg gjør ikke, JEG GJØR DET DEFINITIVT IKKE, men det er både en, to, ja ganske så mange goonere faktisk, som hadde trengt en opplevelse ala det yidsen har hatt i løpet av de siste 20 årene. Da hadde man ikke sutret så jævlig, da hadde man ikke vært like arrogant, ei heller hadde man tatt det meste for gitt, eller ventet både et og to trofeer hvert bidige år. Man hadde heller ikke skjelt ut, nærmes æreskjelt, kanskje Arsenals beste manager gjennom alle tider, Arsene Wenger. Man hadde muligens lært seg å ikke ta ting for gitt, og så hadde man kanskje blitt litt mer ydmyke. Vi kan jo alltids håpe, ikke sant............?

Link to comment
Share on other sites

Følger den gamle tåkelagte hjernen din her. Ingen krise, men jævlig irriterende. Så irriterende at jeg muligens gladelig lar det pedagogiske for siste generasjon gå fløyten!!

 

However, en realitycheck hadde vært på sin plass for en del av våre yngre venner. Ikke noe galt med dem, men gamle Einetein kom frem til at det meste var relativt her i verden. Uten referansepunkter blir du desorientert, og har du bare ett - det perfekte punkt - ja da blir det kaos. Eller syntax error som det stod på noe nymotens greier for en tid siden.

 

Hele problemstillingen må imidlertid utsettes på ubestemt tid. Skjer ikke.

Link to comment
Share on other sites

Nei, spør du meg. En forferdelig nedtur, men defintivt ikke en krise. Vi har hatt makta i Nord-London i over 20-25 år nå, og på meg virker det som om mange Goonere tar denne maktbalansen for gitt. Sånn er det ikke. Lillebror er faktisk en stor klubb. Sist de var direkte dominerende over en lenger periode var fra slutten av 50 tallet og gjennom hele 60 tallet. Etter det var det jevnt med kanskje et lite yid overtak frem til Goggen tok over, og resten er som de fleste vet historie.

 

Har dette vært bra? Bra for oss? Tja, vet da f*** jeg! Det har i hvert fall betydd at en god del av våre supportere ser på både United og Chelsea som Arsenals erkerivaler. Noe som er VANVITTIG feil. Tottenham har vært, Tottenham er, og Tottenham VIL ALLTID VÆRE Arsenals største rival. UANSETT. Vi snakker Celtic - Rangers, Boca - River, Inter - AC Milan og Barca - Real. Pluss noen få til. HER, I DENNE KLASSEN hører The North London Rivalery til. De som ikke forstår det, forstår neppe hva ordet rivaleri betyr, eller så har de knapt nok peiling på fotball.

 

Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte. Slik yidsen var det, slik jeg opplevde dem 70 og 80 tallet. Jeg fordrar ikke slike supportere. Det skal være stil og klasse. Man vinner med stil, og man taper med stil. Det er slik Arsenal supportere er tuftet. Men nå finnes det MANGE "yid kloninger anno 1982" i rød og hvit drakt, og det skjærer meg i hjertet. Dagens Tottenham supportere som har gått gjennom en 20 års ørkenvandring FORTJENER faktisk suksess. Basert ut fra den totalt manglende suksessen de har opplevd, og den lojaliteten de har vist. Det er mang en nyspunnen Gooner som ikke gjør det.

 

Sitter gamle Chaz her og advokerer for et Arsenal tap, og Tottenham seier??? Nei, jeg gjør ikke, JEG GJØR DET DEFINITIVT IKKE, men det er både en, to, ja ganske så mange goonere faktisk, som hadde trengt en opplevelse ala det yidsen har hatt i løpet av de siste 20 årene. Da hadde man ikke sutret så jævlig, da hadde man ikke vært like arrogant, ei heller hadde man tatt det meste for gitt, eller ventet både et og to trofeer hvert bidige år. Man hadde heller ikke skjelt ut, nærmes æreskjelt, kanskje Arsenals beste manager gjennom alle tider, Arsene Wenger. Man hadde muligens lært seg å ikke ta ting for gitt, og så hadde man kanskje blitt litt mer ydmyke. Vi kan jo alltids håpe, ikke sant............?

 

Trengte virkelig disse synspunktene en ny tråd? Kan du ikke ta opp sutringa de i Klagemuren eller på "her er det mye syting"?

Når skal du egentlig forstå at folk har ulike meninger? Kan du ikke bare godta de "selvgode" som du sier, istede for å rakke ned på de. Du kan ikke dra alle under en kam, det er feil.

 

Når det kommer til spørsmålet ditt, som du kunne stilt uten å kritisere andre så vil jeg svare NEI. Det er ikke Krise om Tottenham tar 3.plassen. Som du sier så er Tottenham et godt lag, og vår største rival, men nå er det jo også slik at Arsenal er storebror og derfor blir det ingen krise.

Jeg håper selvfølgelig Arsenal tar 3.plassen, noe som de mest sannsylig gjør. Kanskje Totteham fortjener suksess, men jeg unner ikke det laget noe. Forever Gooner, FUCK TOTTENHAM.

Link to comment
Share on other sites

Når skal du egentlig forstå at folk har ulike meninger? Kan du ikke bare godta de "selvgode" som du sier, istede for å rakke ned på de. Du kan ikke dra alle under en kam, det er feil.

 

 

Dette er da et debattforum, ikke sant? For og om Goonere? Good. Da er vi enige om det. Drar jeg alle under en kam? Nope. Fortsett å kjøre debatt. Denne tråden omhandler nemlig det esensielle i Goonerismen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er da et debattforum, ikke sant? For og om Goonere? Good. Da er vi enige om det. Drar jeg alle under en kam? Nope. Fortsett å kjøre debatt. Denne tråden omhandler nemlig det esensielle i Goonerismen.

Er det en definisjon på hvordan en Gooner skal oppføre seg egentlig? Visse retningslinjer og muligens regelverk?

Vil bare påpeke at når du klager på noen som syter så trenger du ikke å komme med nedlatende kommentarer.

 

I denne setningen: "Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte." Her drar du alle under en kam, og det med nedlatende kommentarer. Synes du kan vise litt respekt for andre og ta andres meninger opp til ettertanke. Om du har hørt om diskursetikk så er det en fin måte å holde debatter på.

 

Hvis du har så mye imot de som har meninger som ikke stemmer overens med dine så kan du ta deg en tur til "Klagemuren" og ta det ut der.

Link to comment
Share on other sites

Er det en definisjon på hvordan en Gooner skal oppføre seg egentlig? Visse retningslinjer og muligens regelverk?

Vil bare påpeke at når du klager på noen som syter så trenger du ikke å komme med nedlatende kommentarer.

 

I denne setningen: "Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte." Her drar du alle under en kam, og det med nedlatende kommentarer. Synes du kan vise litt respekt for andre og ta andres meninger opp til ettertanke. Om du har hørt om diskursetikk så er det en fin måte å holde debatter på.

 

Hvis du har så mye imot de som har meninger som ikke stemmer overens med dine så kan du ta deg en tur til "Klagemuren" og ta det ut der.

 

 

Det må være lov å mene noe om hvilke holdninger enkelte Arsenal-supportere har...

Link to comment
Share on other sites

Det må være lov å mene noe om hvilke holdninger enkelte Arsenal-supportere har...

Selvfølgelig. Det er lov til å si meningen sin. Poenget er at en kan formidle sine meninger om andre uten å være nedlatende. En kan holde seg saklig, og ta opp saker med respekt for andre.

 

Nei

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å diskutere med deg. Du tar jo ikke til deg noe av det andre har å si. En debatt går ut på å ta andres meninger opp til ettertanke. Det vil si at en skal diskutere hva den andre mener på en saklig måte.

Jeg har sagt hva jeg mener og forklart det, så nå er jeg ferdig med denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Nei, spør du meg. En forferdelig nedtur, men defintivt ikke en krise. Vi har hatt makta i Nord-London i over 20-25 år nå, og på meg virker det som om mange Goonere tar denne maktbalansen for gitt. Sånn er det ikke. Lillebror er faktisk en stor klubb. Sist de var direkte dominerende over en lenger periode var fra slutten av 50 tallet og gjennom hele 60 tallet. Etter det var det jevnt med kanskje et lite yid overtak frem til Goggen tok over, og resten er som de fleste vet historie.

 

Har dette vært bra? Bra for oss? Tja, vet da f*** jeg! Det har i hvert fall betydd at en god del av våre supportere ser på både United og Chelsea som Arsenals erkerivaler. Noe som er VANVITTIG feil. Tottenham har vært, Tottenham er, og Tottenham VIL ALLTID VÆRE Arsenals største rival. UANSETT. Vi snakker Celtic - Rangers, Boca - River, Inter - AC Milan og Barca - Real. Pluss noen få til. HER, I DENNE KLASSEN hører The North London Rivalery til. De som ikke forstår det, forstår neppe hva ordet rivaleri betyr, eller så har de knapt nok peiling på fotball.

 

Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte. Slik yidsen var det, slik jeg opplevde dem 70 og 80 tallet. Jeg fordrar ikke slike supportere. Det skal være stil og klasse. Man vinner med stil, og man taper med stil. Det er slik Arsenal supportere er tuftet. Men nå finnes det MANGE "yid kloninger anno 1982" i rød og hvit drakt, og det skjærer meg i hjertet. Dagens Tottenham supportere som har gått gjennom en 20 års ørkenvandring FORTJENER faktisk suksess. Basert ut fra den totalt manglende suksessen de har opplevd, og den lojaliteten de har vist. Det er mang en nyspunnen Gooner som ikke gjør det.

 

Sitter gamle Chaz her og advokerer for et Arsenal tap, og Tottenham seier??? Nei, jeg gjør ikke, JEG GJØR DET DEFINITIVT IKKE, men det er både en, to, ja ganske så mange goonere faktisk, som hadde trengt en opplevelse ala det yidsen har hatt i løpet av de siste 20 årene. Da hadde man ikke sutret så jævlig, da hadde man ikke vært like arrogant, ei heller hadde man tatt det meste for gitt, eller ventet både et og to trofeer hvert bidige år. Man hadde heller ikke skjelt ut, nærmes æreskjelt, kanskje Arsenals beste manager gjennom alle tider, Arsene Wenger. Man hadde muligens lært seg å ikke ta ting for gitt, og så hadde man kanskje blitt litt mer ydmyke. Vi kan jo alltids håpe, ikke sant............?

Enkelte er tydeligvis mer bekymret enn andre.

Supporter i 10, 20, 30 eller 40 aar; men denne var unoedvendig.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig. Det er lov til å si meningen sin. Poenget er at en kan formidle sine meninger om andre uten å være nedlatende. En kan holde seg saklig, og ta opp saker med respekt for andre.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å diskutere med deg. Du tar jo ikke til deg noe av det andre har å si. En debatt går ut på å ta andres meninger opp til ettertanke. Det vil si at en skal diskutere hva den andre mener på en saklig måte.

Jeg har sagt hva jeg mener og forklart det, så nå er jeg ferdig med denne tråden.

 

 

La oss prøve å formidle våre meninger om manager og spillere uten å være nedlatende også og vise den respekt disse menneskene fortjener.

Link to comment
Share on other sites

La oss prøve å formidle våre meninger om manager og spillere uten å være nedlatende også og vise den respekt disse menneskene fortjener.

Og vi nevner i fleng. Har ikke sagt noe nedlatende om Wenger og Co jeg. Har påpekt saklig at de ikke har levert varene i forhold til amisjonene til klubben. Men om du mener at jeg har vært respektløs ovenfor de så beklager jeg. For jeg har respekt for Wenger og spillerne hans.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Tottenham supportere som har gått gjennom en 20 års ørkenvandring FORTJENER faktisk suksess. Basert ut fra den totalt manglende suksessen de har opplevd, og den lojaliteten de har vist.

 

Folk som utmerkar seg med tilrop som "Sit down you paedophile" fortener ikkje nokon ting. Den slags illeluktande søppel tek eg ikkje i med ein møkkagreip, og dei kan ryke og reise for min del.

Link to comment
Share on other sites

Og vi nevner i fleng. Har ikke sagt noe nedlatende om Wenger og Co jeg. Har påpekt saklig at de ikke har levert varene i forhold til amisjonene til klubben. Men om du mener at jeg har vært respektløs ovenfor de så beklager jeg. For jeg har respekt for Wenger og spillerne hans.

 

 

Beklagelsen godtatt, det er nok de som er laaaangt verre enn deg her inne.

Link to comment
Share on other sites

 

Hele problemstillingen må imidlertid utsettes på ubestemt tid. Skjer ikke.

 

 

Heldigvis hadde du rett, Sir. :)

 

4-0 til Arsenal, og som vanlig greier Tottenham å ta "en Tottenham", nemlig å drite seg ut når det virkelig gjelder, 2-4 borte for nedrykksklare Burnley etter å ha ledet 2-0, det er BARE Tottenham som evner å greie den slags. Nydelig Søndag og St.Totteringhamsday!

 

MEN, innholdet i åpninginnlegget står klokkeklart. Noen, defintivt ikke alle Overmars, det har jeg nemlig ALDRI skrevet, selv om du tydeligvis ønsker at jeg skulle ha gjort, viser en arroganse og "better-than-thou" hodning som ikke er Gooneere verdig.

 

Vel, vi er i gruppespillet i CL, og skal ærlig og redelig gratulerer yidsen med CL kvalikken, det har de fortjent, dog er drømmen at de ryker ut i 3 kvalikkrunde mot Celtic! :D :) :P

Link to comment
Share on other sites

4-0 til Arsenal, og som vanlig greier Tottenham å ta "en Tottenham", nemlig å drite seg ut når det virkelig gjelder, 2-4 borte for nedrykksklare Burnley etter å ha ledet 2-0, det er BARE Tottenham som evner å greie den slags. Nydelig Søndag og St.Totteringhamsday!

 

Vel, vi er i gruppespillet i CL, og skal ærlig og redelig gratulerer yidsen med CL kvalikken, det har de fortjent, dog er drømmen at de ryker ut i 3 kvalikkrunde mot Celtic! :) :) :D

 

Gratulerer med dagen alle! Tottenham roter seg bort, og normale tilstander blinker i horisonten. Jeg ønsker meg en uoverkommelig trekning for Tottenham i kvalikken. Bryr meg ikke om hvem de møter, bare de taper:)

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis hadde du rett, Sir. :)

 

Selvsagt. Har som regel det. :)

 

Folk som utmerkar seg med tilrop som "Sit down you paedophile" fortener ikkje nokon ting.

 

Det der er så lavt at det er skremmende. Enda mer skremmende er det at klubben lar det foregå år etter år før det endelig kommer et spedt korrektiv på overtid. Det er greit å bli påminnet innimellom at når det kommer til gjennomført klasse - så er det forskjell på Spurs og Arsenal. Den samme forskjellen som Chaz ønsker å poengtere finnes mellom Yids og Goonere. Sørg for at den består!!

Link to comment
Share on other sites

For å trekke debatten innom den viktigste misforståelsen:

Man kan sikkert dra alle under en kam, men hva skal det bety?

Jeg antar vi snakker om å "skjære alle over en kam"?

 

Til trådens tema: Det er klart det ville være personlig krise for mange, meg selv inkludert, men det er jo ingen grunn til å tro at det skal skje med det første - eller andre, eller tredje?! La oss heller feire St. Totteringham's Day. Gratulerer Gooner's - tråd kun teoretisk interessant :)

Link to comment
Share on other sites

Folk som utmerkar seg med tilrop som "Sit down you paedophile" fortener ikkje nokon ting. Den slags illeluktande søppel tek eg ikkje i med ein møkkagreip, og dei kan ryke og reise for min del.

 

Enig i det. Men alle yids er faktisk ikke slik. Tro det eller ei.

 

Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare legge ned forumet, Chaz har jo vært supporter i lange og tunge tider. Da må jo alt han sier være rett! Er ikke vits i å diskutere noe som helst.

 

Hehe. Dette har da ingenting med bare dette forumet å gjøre. Det gjelder mange Gooner forum og miljøer.

 

Selvsagt. Har som regel det. :)

 

Ja, merkelig nok så har du det. :D Solen skinner, og St.Totteringhamsday består! :P :) :P

Link to comment
Share on other sites

Undertegnede er vel sånn noenlunde i samme aldersgruppe som Chaz, og siden min spede begynnelse som Arsenalsupporter tidlig på 70-tallet så har jeg vel nå på mine "eldre" :) år et noe mer nyansert syn på "Arsenal-livet" enn en del av min yngre kollegaer.

Når det gjelder kunnskap om spillere, resultater og årstall så stiller jeg langt bak både Chaz og mange av våre entusiastiske unge medlemmer (jeg bruker å skylde på ett lett innslag av Alz når jeg ikke kan komme med historiske data!).

Vårt erværdige medlem Chaz har jeg stor respekt for og er ofte, men ikke alltid, enig med hans kommentarer. Jeg har ofte også registrert at ironi er noe som endel av de yngre mangler når jeg leser en del poster.

Jeg er mener så absolutt at det ikke er noe i veien for å kritisere klubb, manager eller spillere når ting ikke fungerer. Alle skal selvfølgelig komme med sine ærlige meninger, uten å bli beskuldet for å ikke være en "ekte" gooner. Men jeg synes at det virker av og til at ting er enten himmel eller helvete, uten noen som helst nyanse i innleggene.

 

Så et par kommentarer til Chaz sitt innlegg:

 

Nei, spør du meg. En forferdelig nedtur, men defintivt ikke en krise. Vi har hatt makta i Nord-London i over 20-25 år nå, og på meg virker det som om mange Goonere tar denne maktbalansen for gitt. Sånn er det ikke. Lillebror er faktisk en stor klubb. Sist de var direkte dominerende over en lenger periode var fra slutten av 50 tallet og gjennom hele 60 tallet. Etter det var det jevnt med kanskje et lite yid overtak frem til Goggen tok over, og resten er som de fleste vet historie.

Absolutt enig!

Har dette vært bra? Bra for oss? Tja, vet da f*** jeg! Det har i hvert fall betydd at en god del av våre supportere ser på både United og Chelsea som Arsenals erkerivaler. Noe som er VANVITTIG feil. Tottenham har vært, Tottenham er, og Tottenham VIL ALLTID VÆRE Arsenals største rival. UANSETT. Vi snakker Celtic - Rangers, Boca - River, Inter - AC Milan og Barca - Real. Pluss noen få til. HER, I DENNE KLASSEN hører The North London Rivalery til. De som ikke forstår det, forstår neppe hva ordet rivaleri betyr, eller så har de knapt nok peiling på fotball.

Tja, er på mange måter enig. Men....

Jeg ser så absolutt på Tottenham som vår største rival, spesielt når det gjelder enkeltkamper, og tap mot den klubben er så absolutt det som svir mest.

Seriemessig så er jeg en anelse uenig. 1994/95 var siste sesongen vi var bak Tottenham på tabellen, og selv om tottene har vore nær oss noen ganger siden det, så er det tross alt ManU, Chelsea og Liverpool som har vert våre rivaler om gullet. Så jeg har ikke problemer med å forstå dei som prater litt meir om rivaliseringen den veien enn den vi har med Tottenham.

Mitt forhold til Tottenham, er vel kanskje ikke helt korrekt men så følger vel aldri følelser med det som er "fornuften". Jeg er ganske likegyldig til tottene, jeg fryder meg selvfølgelig når de taper og jeg lar ikke en mulig gå fra meg hvis jeg kan slenge noe negativt den veien. Problemet mitt her langt ute i provinsene er at jeg kjenner ikke en eneste yid, nei jeg har ikke opplevd å møte noen her som tør å tilstå at de holder med Tottenham. Pool og ManU derimot finnes det mange supportere av, så da blir jo min lokale rivalisering rettet den veien. Og av diverse grunner som jeg ikke skal komme inn på, så er det nærmeste jeg kommer til "hat" (liker ikke uttrykket) mot en klubb, rettet mot Manchester United, som jeg har en ektefølt inderlig misliking av alt som har med den klubben å gjøre.

Jeg har opplevd at Goonere i det siste har blitt blasserte, FRYKTELIG selvgode og blasserte. Slik yidsen var det, slik jeg opplevde dem 70 og 80 tallet. Jeg fordrar ikke slike supportere. Det skal være stil og klasse. Man vinner med stil, og man taper med stil. Det er slik Arsenal supportere er tuftet. Men nå finnes det MANGE "yid kloninger anno 1982" i rød og hvit drakt, og det skjærer meg i hjertet. Dagens Tottenham supportere som har gått gjennom en 20 års ørkenvandring FORTJENER faktisk suksess.

Forstår deg så absolutt.

Sitter gamle Chaz her og advokerer for et Arsenal tap, og Tottenham seier??? Nei, jeg gjør ikke, JEG GJØR DET DEFINITIVT IKKE, men det er både en, to, ja ganske så mange goonere faktisk, som hadde trengt en opplevelse ala det yidsen har hatt i løpet av de siste 20 årene. Da hadde man ikke sutret så jævlig, da hadde man ikke vært like arrogant, ei heller hadde man tatt det meste for gitt, eller ventet både et og to trofeer hvert bidige år. Man hadde heller ikke skjelt ut, nærmes æreskjelt, kanskje Arsenals beste manager gjennom alle tider, Arsene Wenger. Man hadde muligens lært seg å ikke ta ting for gitt, og så hadde man kanskje blitt litt mer ydmyke. Vi kan jo alltids håpe, ikke sant............?

Igjen er jeg relativt enig, men samtidig så er det en fare hvis Wenger blir satt så høyt opp på en pidestall slik at han ikke kan kritiseres.

Det må ikke bli slik at enkeltpersoner og enkelthendelser ikke kan kritiseres hvis man mener at det "skader" klubben. Det er ingen som er større enn klubben!!! Eiere, styre, managere, spillere osv. kommer og går, men klubben består (forhåpentligvis).

 

Da skal jeg avslutte mitt kanskje usammenhengende innlegg med å gratulere alle mine medsupportere med nok en st. totterings day. :)

Link to comment
Share on other sites

Noe som er veldig positivt ved at lillebror begynner å yppe seg, er at oppgjørene vil bli viktigere med tanke på ligaposisjon. For eksempel boca vs. river og inter vs. milan er lag som både er bitre fiender OG rivaler når det kommer til trofeer. De siste sesongene har ikke kampene mot jødene hatt så mye å si for pokalkrigen. Noe kan vi i hvert fall ganske sikkert si om tottenhamsupporterne, mindreverdighetskomplekset kommer ikke til å forsvinne med det første....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...