Jump to content

2010.05.03 Blackburn B


gunnersfan

Recommended Posts

Blackburn Rovers - Arsenal

Barclays Premier League, Ewood Park

Mandag, Mai 03, 2010, 18:00

 

Det er ikkje lenge sidan me kjempa om tittelen, no treng me 1 poeng for å sikre 3 plassen på tabellen. Opp til Chelsea er det heile 11 poeng. Dette burde vere motivasjon god nok for eit lag som skuldar fansen ei god avslutting på sesongen. Fabregas har denne veka gått ut i media og sagt at dei som spelar for Arsenal må hugse på kva drakt dei har på seg.

 

Blackburn har tatt poeng fra alle dei store på heimebane og kampen blir langt fra lett.

 

Arsenal.com om kampen.

Blackburn om kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Faen, spiller kamp selv samtidig som denne kampen :)

Jeg vet det kommer til og bli en hard kamp, Blackburn har tatt poeng fra både Chelsea og United hjemme.

Men jeg tror vi stikker av med en 0 - 1 seier etter en sen scoring av Nasri.

Syns vi kan gi noen spillere sjansen nå, siden vi ikke har veldig mye å spille får.

Håper på dette laget:

 

Fabianski

 

Eboue-Campbell-Silvestre-Clichy

 

Nasri-Eastmond-Diaby

 

Walcott-Bendtner-Vela

Link to comment
Share on other sites

I en kamp hvor både chelsky og manu mistet poeng kler det oss godt å stikke av med alle poengene.

Vi går for en grei 2-0 seier og champions league-plassen er klar :)

 

Håper på denne startelleveren:

Fabianski

Sagna, Song, Sol, Clichy

Diaby, Eastmond, Nasri

Walcott, van Persie, Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jammen på tide med god Arsenalfotball igjen, vi har ikke spilt en skikkelig god kamp siden vi slo Porto 5-0 i mars. Må ihvertfall ha poeng, med tap her og tap i siste kan faktisk Tottenham komme foran oss. Det hadde vært katastrofe!! Kan ikke skje.

 

Satser på 2-1 seier i kveld med følgende 11 røde:

 

Fabianski (en tabbe i kveld og han er ferdig)

 

Sagna

Sol

Silvestre (liker Song bedre på midten)

Clichy

 

Walcott

Song

Nasri

Rosicky

 

Van P

Bendtner

 

Formasjon 4-4-2 faktisk.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jammen på tide med god Arsenalfotball igjen, vi har ikke spilt en skikkelig god kamp siden vi slo Porto 5-0 i mars. Må ihvertfall ha poeng, med tap her og tap i siste kan faktisk Tottenham komme foran oss. Det hadde vært katastrofe!! Kan ikke skje.

 

Satser på 2-1 seier i kveld med følgende 11 røde:

 

Fabianski (en tabbe i kveld og han er ferdig)

 

Sagna

Sol

Silvestre (liker Song bedre på midten)

Clichy

 

Walcott

Song

Nasri

Rosicky

 

Van P

Bendtner

 

Formasjon 4-4-2 faktisk.

 

Jøss. Dette var laget jeg hadde tenkt til å sette opp, og i akkurat samme formasjon også gitt! ;)

 

Satt dog og tenkte på Vela istedet for Rosicky på venstre, eller sammen med Bendtner/van Persie på topp. Det er på tide at han får et par innhopp igjen!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jammen på tide med god Arsenalfotball igjen, vi har ikke spilt en skikkelig god kamp siden vi slo Porto 5-0 i mars. Må ihvertfall ha poeng, med tap her og tap i siste kan faktisk Tottenham komme foran oss. Det hadde vært katastrofe!! Kan ikke skje.

 

Satser på at det blir St Totteringham's Day idag:)

Link to comment
Share on other sites

I dag må vi ha 3poeng. Med tap idag så frykter jeg for 3.plassen! Går alt galt, så er Tottenham forbi oss.

Her må det sterkeste laget stilles, uten tvil.

Blackburn har ikke vunnet på de 4siste kampen. Men de er gode hjemme. Solide 9 - 6 - 3 på eget gress, hvor de har holdt både United, Chelsea og Liverpool til poengdeling.

 

Tror det blir en jevn kamp, men vi vinner 0-1. Mål av Van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Herlig at vi har RvP tilbake til denne kampen. Blackburn er laget han har best statistikk mot - rundt 1 mål pr. kamp mot dem! Ellers kan det sies at Blackbrun er i ingenmanssland og ikke har noe å spille for. De har Dunn tilbake som står for den største offensive kraften i laget. Gamsten har også vært i ganske god form i det siste. Så nå får vi håpe på at vi sikrer 3 poeng og dermed St. Totteringhamsday!

 

HUSK AT KAMPEN STARTER 18:00!!!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig rart tidspunkt å ha mandagskamp på. ;)

 

Hverken Liverpool, Man Utd eller Chelsea kom fra Ewood Park med tre poeng, og da ser jeg ikke hvordan dette totalt umotiverte Arsenal-laget skal klare det, dessverre.

 

 

Tidspunktet skyldes nok at det er Bank holiday i England i dag ;)

Dette Arsenal-laget er langt fra totalt umotivert skal du snart få se!!!

Link to comment
Share on other sites

Meeeget spenstig førsteellever i dag!

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbel - Mikaël Silvestre - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Subs: Vito Mannone, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Craig Eastmond, Andrey Arshavin, Conor Henderson, Eduardo

 

Skulle gjerne sett Eastmond i stedet for Eboue, men jeg liker at vi starter med Traore og Vela. Ting kan tyde på at Clichy har plukket opp en liten skade.

Link to comment
Share on other sites

Meeeget spenstig førsteellever i dag!

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbel - Mikaël Silvestre - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Subs: Vito Mannone, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Craig Eastmond, Andrey Arshavin, Conor Henderson, Eduardo

 

Skulle gjerne sett Eastmond i stedet for Eboue, men jeg liker at vi starter med Traore og Vela. Ting kan tyde på at Clichy har plukket opp en liten skade.

veldig riktig at traore (vår kommende venstre indreløper) og vela får spille.

 

Kremt, pub Strømmen?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

jøss det var et overraskende uttak. Clichy må være skada eller syk og hvor er Song?

Vela må vise seg fram i dag, det må Theo også for å komme med i Englandstroppen.

Hyggelig å se Gibbs og Djourou på benken. Kjør på og vis innsats om ikke annet!!!!

Link to comment
Share on other sites

Liker veldig godt det siste leddet av formasjonen med Walcott - van Persie - Vela, men midtbanen med Eboué som anker istedet for Song så syntes jeg virkelig at Eastmond burde få spilt.

 

Ellers artig med Djourou og Gibbs på benken igjen. Håper virkelig at Vela skinner i dag!

Link to comment
Share on other sites

Meeeget spenstig førsteellever i dag!

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbel - Mikaël Silvestre - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Subs: Vito Mannone, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Craig Eastmond, Andrey Arshavin, Conor Henderson, Eduardo

 

Skulle gjerne sett Eastmond i stedet for Eboue, men jeg liker at vi starter med Traore og Vela. Ting kan tyde på at Clichy har plukket opp en liten skade.

 

Helt enig med deg. Eastmond har vært positiv, og forjener en kamp til fra start. Midtbaneleddet er sterkt, men i forsvaret så har vi uromomentet Silvestre desverre. Herlig at Vela får starte, han har fått så lite spilletid.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 05:33 PM) 197301[/snapback]

Liker veldig godt det siste leddet av formasjonen med Walcott - van Persie - Vela, men midtbanen med Eboué som anker istedet for Song så syntes jeg virkelig at Eastmond burde få spilt.

 

Ellers artig med Djourou og Gibbs på benken igjen. Håper virkelig at Vela skinner i dag!

 

 

Veldig spennende lag, Song og Clichy er tydeligvis skadet, spent på hvordan Eboue takler balanseposisjonen på midten, jeg tenker at han kan blotte seg litt for lett men gjett hvem som vet dette best ;)

Wenger knows

Link to comment
Share on other sites

Flott scoring av RVP. Godt å ha han tilbake i laget - tenk bare hvis vi hadde hatt han på banen hele sesongen igjennom ;)

 

Blackburn må virkelig hate V.Persie. Medregnet målet han scorte nå, så har han 10mål på 9kamper mot de.

Link to comment
Share on other sites

Blackburn må virkelig hate V.Persie. Medregnet målet han scorte nå, så har han 10mål på 9kamper mot de.

 

Og med Robinson som har 48 baklengs mot Arsenal, så er kanskje ikke det så moro for dem heller ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...